Да ти се завие свят от розово: pop-up бутикът Balmain x Barbie

Снимка: © Getty

185 квадратни метра розово - Neiman Marcus направи pop-up бутик, посветен на емблематични образи на Барби в партньорство с Balmain. 

Neiman Marcus е утвърден магазин, който продава дизайнерски мърчъндайс – елегантна мода, луксозно обзавеждане и несравними подаръци. 

Последният проект на бранда отбелязва 10-годишно партньорство с Balmain с pop-up бутика с колекцията Balenciaga x Barbie

Магазинът се намира на партерния етаж в NorthPark center в Далас, САЩ и ще бъде отворен до 30 януари. Освен че колекцията е предимно розова и унисекс - облеклото е закачливо, а интериорът в бутика е придружен от машина за захарен памук и куклена кутия в човешки размер, перфектна за правене на снимки. 

„Сътрудничеството идва в перфектния момент – клиентите ни търсят нещо забавно и радостно в тези несигурни времена. 

От момента, в който екипът ни видя шанса за парньорство с Барби, си помислихме, че има нещо специално и носталгично, което ще вдъхнови и ангажира нашите клиенти”, казва Лана Тодорович, президент и главен мърчандайзинг директор на Neiman Marcus.
 

От тениски до вечерни рокли, колекцията Balmain x Barbie е изложена сред декори от типично парижко имение. Втората зона на бутика, която напомня на  градината на Palais-Royal със своята зеленина - ще бъде използвана като пространство за представяне на модели и DJ сетове на живо. 

Това е Париж, в който определено Барби би се разхождала“, коментира Оливие Рустин, творчески директор на Balmain от 2011 г.
 

Колекцията е описвана като "силна, женствена и съживяваща фантазията за модерната Барби".

"След пандемията видяхме, че щастливите цветове и единствените по рода си колаборации предизвикаха голям интерес“, казват организаторите на pop-up бутика. Розовото се оказва един от най-продаваните цветове в Neiman Marcus. 

Цените на колекцията от дрехи, обувки и аксесоари във физическия и онлайн магазина на бранда, както и други дистрибутори варират от $295 до $42 494, което издига известната кукла от 1959 г. на съвсем ново ниво.

Някои от продуктите вече са разпродадени, а от други остават малко бройки.

„Това със сигурност е нов значителен момент за наследството на марката Barbie“, казва Ричард Диксън, президент на гиганта за играчки Mattel.

"Има няколко поколения, които са израснали с Барби, имат спомени за Барби и са гледали как Барби се предава към следващото поколение". 

Това не е първото пускане на мода от Barbie за възрастни от Mattel. Президента на Mattel посочи, че първото дизайнерско партньорство с ограничено количество е с Оскар де ла Рента през 1985.

Тогава куклата се появява в няколко вечерни събития, представена на публика от колекционери. (По съвпадение де ла Рента проектира модните колекции на Balmain от 1993 до 2002 г.)

 „Мисля, че най-уникалното и любопитното в колекцията с Balmain е, че всъщност не включва кукла“, отбелязва Диксън.

„Модата е дълбоко в наследството на Барби. Все пак тя е класифицирана като модна кукла. И ако погледнете назад през десетилетията, модата на Барби винаги е идеално отражение на това, което се случва с културата и влиза в тенденциите

Целта ни е да вдъхновяваме безграничния потенциал на момичетата. Вярваме, че програмата ни с Balmain започва да разширява идеята по много по-многопластов начин към момичета, към момчета, към света като цяло и представлява забавната страна на модата“, казва Ричард Диксън.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам