Електрическо MINI - това трябва да е голям fun!


MINI Cooper SE e първият сериен модел на британската марка с чисто електрическо задвижване. Снимка: © BMW Bulgaria

MINI Cooper SE e първият сериен модел на британската марка с чисто електрическо задвижване.

Ускорението от 0 до 60 км/ч е за 3,9 сек, а от 0 до 100 км/ч за 7,3 сек. Снимка: © BMW Bulgaria

Ускорението от 0 до 60 км/ч е за 3,9 сек, а от 0 до 100 км/ч за 7,3 сек.

Мощността на електромотора е 184 к.с., автомобилът е с типичното за марката предно задвижване. Снимка: © BMW Bulgaria

Мощността на електромотора е 184 к.с., автомобилът е с типичното за марката предно задвижване.

Специфичната за модела литиево-йонна батерия осигурява пробег от 235 до 270 км. Снимка: © BMW Bulgaria

Специфичната за модела литиево-йонна батерия осигурява пробег от 235 до 270 км.

Високоволтовата батерия е монтирана ниско в дъното на автомобила, в резултат на което няма никакво намаляване на вместимостта на багажника в сравнение с MINI 3 врати с конвенционално задвижване.
<br><br>
Специфичната за модела литиево-йонна батерия се състои от литиево-йонни клетки, разделени на 12 модула. Те оформят Т-образната форма на батерията, която е позициониран в дъното на автомобила и има брутен капацитет от 32,6 кВтч. Снимка: © BMW Bulgaria

Високоволтовата батерия е монтирана ниско в дъното на автомобила, в резултат на което няма никакво намаляване на вместимостта на багажника в сравнение с MINI 3 врати с конвенционално задвижване.

Специфичната за модела литиево-йонна батерия се състои от литиево-йонни клетки, разделени на 12 модула. Те оформят Т-образната форма на батерията, която е позициониран в дъното на автомобила и има брутен капацитет от 32,6 кВтч.

Зареждане от домакински контакт, Wallbox или обществени зарядни станции, възможно и  бързо зареждане с прав ток с до 50 кВт. Снимка: © BMW Bulgaria

Зареждане от домакински контакт, Wallbox или обществени зарядни станции, възможно и бързо зареждане с прав ток с до 50 кВт.

Новото MINI Cooper SE ще се произвежда в родината на марката, в завода на MINI в Оксфорд, на същата поточна линия като моделите с конвенционално задвижване. Снимка: © BMW Bulgaria

Новото MINI Cooper SE ще се произвежда в родината на марката, в завода на MINI в Оксфорд, на същата поточна линия като моделите с конвенционално задвижване.

И нещо интересно: Новото MINI Cooper SE разгръща спортния си темперамент не само особено спонтанно, но и почти безшумно. Поради това то серийно се оборудва с акустична защита за пешеходците. От системата от високоговорители се генерира създаден специално за MINI Cooper SE звук. При ниски обороти оформлението на звука гарантира типичното за MINI акустично присъствие на пътя. Снимка: © BMW Bulgaria

И нещо интересно: Новото MINI Cooper SE разгръща спортния си темперамент не само особено спонтанно, но и почти безшумно. Поради това то серийно се оборудва с акустична защита за пешеходците. От системата от високоговорители се генерира създаден специално за MINI Cooper SE звук. При ниски обороти оформлението на звука гарантира типичното за MINI акустично присъствие на пътя.

Серийното оборудване включва LED фарове, двузонова автоматична климатична инсталация, отопление с топлинна помпа, стационарно отопление, електрическа паркинг спирачка и Connected Navigation. Снимка: © BMW Bulgaria

Серийното оборудване включва LED фарове, двузонова автоматична климатична инсталация, отопление с топлинна помпа, стационарно отопление, електрическа паркинг спирачка и Connected Navigation.

Оптималното разпределение на теглото между осите и по-ниският с поне 30 мм спрямо MINI Cooper S център на тежестта осигуряват на новото MINI Cooper SE уникална в сегмента на малките автомобили динамика в завоите. За да може въртящият момент на електродвигателя, който е на разположение непосредствено при потегляне, да бъде оползотворен без загуби на сцепление за типичната за марката радост от шофирането, новото MINI Cooper SE се оборудва с иновативно управление на системата за контрол на стабилността DSC (Динамичен контрол на сцеплението). Снимка: © BMW Bulgaria

Оптималното разпределение на теглото между осите и по-ниският с поне 30 мм спрямо MINI Cooper S център на тежестта осигуряват на новото MINI Cooper SE уникална в сегмента на малките автомобили динамика в завоите. За да може въртящият момент на електродвигателя, който е на разположение непосредствено при потегляне, да бъде оползотворен без загуби на сцепление за типичната за марката радост от шофирането, новото MINI Cooper SE се оборудва с иновативно управление на системата за контрол на стабилността DSC (Динамичен контрол на сцеплението).

Електромоторът е не само по-малък, но и значително по-лек от задвижването с двигател с вътрешно горене – и по този начин допринася за изключително хармонично разпределение на теглото между осите на новото MINI Cooper SE. То, както и ниският център на тежестта на автомобила,  допринася за пъргавата и винаги уверена, дори и при бързо шофиране по завои, както и лека управляемост на варианта с електрическо задвижване. Снимка: © BMW Bulgaria

Електромоторът е не само по-малък, но и значително по-лек от задвижването с двигател с вътрешно горене – и по този начин допринася за изключително хармонично разпределение на теглото между осите на новото MINI Cooper SE. То, както и ниският център на тежестта на автомобила, допринася за пъргавата и винаги уверена, дори и при бързо шофиране по завои, както и лека управляемост на варианта с електрическо задвижване.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам