Френско парти в София за финала на Roland Garros

"Когато не можеш да отидеш на Roland Garros, покани го на гости при теб" - това беше идеята на неделното градинско парти на "Тенискафе" и "Булевард България", организирано в чест на The French Open. 

Гледане на финала на Roland Garros на 5-метров екран, френска музика и много спортен дух и позитивни емоции белязаха събитието. 

Партньор беше официалната вода на турнира - Perrier. От 1980 година Perrier е партньор на френското открито първенство. 

Интересна подробност е, че на Roland Garros 2022 обичайните пластмасови бутилки, от които тенисистите пият вода, вече ги нямаше. Причината - нов закон, приет от френските власти, забранява използването на пластмасови бутилки по време на спортни събития в страната. 

Това бе 7-ото събитие на "Тенискафе" от поредицата общи гледания на турнири. Следващия път срещата ще е за финала на "свещената трева" - Wimbledon. 

Гостите бяха в унисон със стила на публиката на място в Париж - със сламени шапки, а жените - облечени в рокли. 

Партньор на събитието беше и Huawei България. Компанията лансира буквално преди дни последните часовници от спортната си серия GT 3 Pro, които можеха да бъдат разгледани и на място. 

Мачът продължи само 3 сета - малко нетипично за финал на турнир от Големия шлем, но феновете на Рафаел Надал бяла щастливи. 

Друг от партньорите на градинското преживяване беше Aperol Sprttz. Оранжевите коктейли са задължителна част от всяко лятно забавление. 

Huawei толкова често има нови модели, че понякога изборът е труден.

Най-новите представители на GT 3 Pro серията следят над 100 спортни активности, сред които гмуркане и голф. 

Мъжете също бяха спазили най-строгия дрескод по турнирите - ако ще е риза, то тя непременно е с дълъг ръкав.

Снимка: © Getty Images

Официалната топка на Roland Garros е Wilson. Представителят на марката в България е магазин SportBox, а всички гости получиха ваучер за наплитане на ракети. 

Публиката проследи с интерес целия мач. 

Не се разбра дали финалистът Каспър Рууд имаше фенове, защото само почитателите на Надал ликуваха. 

След мачовете започна и куиз за проверка на тенис знанията на публиката. 

Всяко уважаващо себе си френско парти изисква и френска козметика. Експертите на Naos България, представител на марките ETAT PUR, ESTHEDEERM и Bioderma, образоваха гостите за тайните на слънцезащитата и продуктите против стареене. 

Някои от зрителите имаха повече късмет от други и си тръгнаха с награди от томболата на "Тенискафе".

Главният редактор на "Тенискафе" Емил Евтимов беше водещ на събитието. 

Най-добрата тенисистка сред гостите със сигурност беше Сесил Каратанчева. 

Много цвят и добро настроение бяха отличителните черти на това френско парти. 

Барът на Aperol Spritz не остави никого без свежа подкрепа. 

Левият сектор се очерта като "горещата жълта точка" на купона. 

Отново перфектни аутфити за престижен тенис турнир. 

Интересно, но дамите като че ли доминираха събитието. 

Изкушена зрителка от продуктите на Grand Optics. 

От Grand Optics представиха новите колекции очила от марките Maui Jim, Etnia Barcelona и други.

Френското посолство също имаше свой представител на партито. 

Водещият от Дарик радио Михаил Дюзев - леко под прикритието на слънчевите си очила.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам