Годината на тениса и нюйоркското парти в София за финала на US Open

Снимка: © Мира Дерменджиева

Сила, изящество, баланс, стратегия, издръжливост, бързина, радост, сълзи. Само част от нещата, с които тенисът се свързва. Споменаването на спорта веднага поражда асоциации не само за физическа активност, но и за добре прекарано време - в приятна атмосфера и с хубава компания. Спортът е само повод, а културата, която създаваме около него, е причината да искаме още и още.

Неслучайно световни знаменитости като Люис Хамилтън, Ана Уинтур, Дейвид Бекъм, Травис Скот, Алиша Кийс, Кейт Мидълтън и много други, пътуват хиляди километри, за да присъстват на финалите на турнирите от Големия шлем. 

Като учебник по добър вкус, който става все по-достъпен за всички, които искат да го разгърнат и опознаят, тенисът ни дава от всичко - мода, отношение, отбрана и интелигентна аудитория, физическа активност, елегантност и най-вече сплотена общност от фенове. 

Това се случва в пълна сила през 2024 г., която някои вече провъзгласиха за годината на тениса. 

“Претендентите” на Лука Гуаданино с участието на Зендея отключи през пролетта цяла тенденция в модата и лайфстайла, която стана основа на т. нар. tennis core гардероб. Тенис играчи от върха на класациите сключиха договори с известни модни брандове, а някои от тях се появяват на кориците на списания като Vogue, Harper’s Bazaar и други. 

Без съмнение най-грандиозното тенис събитие за годината беше US Open, който постави нов световен рекорд по посещаемост и ръст от 37 процента на т.нар. Fan Week, която предхожда самия турнир.   

Растящият интерес очевидно се харесва на брандовете. По данни на SponsorUnited, през изминалата година броят на рекламодателите се е увеличил с 40%, а този на спонсорските договори с играчи - с 41%. 

Тенисът сякаш за пръв път е толкова обсъждан, след като Уди Алън направи Match Point през 2005, когато всички гледахме любовната история между Скарлет Йохансон и Джонатан Рис Майърс в ролята на бивш професионален тенисист. 

Вдъхновени от ренесанса на тениса и от неговата растяща общност, от “Булевард България” и TennisKafe.com поканихме на едно място приятели на тениса в София по повод финала на US Open, който се проведе на 8 септември. 

Над 200 от нашите приятели и партньори се събраха в “Топлоцентрала” на нюйоркско парти, за да гледаме заедно финалния мач между Яник Синер и Фриц Тейлър. 

Наши гости бяха хора от всички сфери на обществения живот у нас, които бяха дошли да се забавляват и да отпразнуват началото на новия сезон. 

Събитието беше организирано съвместно с Американската търговска камара в България и с партньорството на Warner Bros. Discovery, които от 2001 година имат изключителните права да излъчват US Open по Eurosport. 

За доброто настроение на гостите помогнаха музикалния сет с най-добрите евъргрийни, и голямо количество напитки, храна и награди от нашите партньори. А за останалото се погрижиха самите гости, като се потопиха в атмосферата на нюйоркското парти.   

Минути преди големия финал журналистът от TennisKafe Борислав Орлинов изтегли печелившите от традиционната за нашите партита томбола с награди от нашите партньори, сред които бяха абонамент за тренировки от тенис клуб 15-40, еднодневен тестдрайв от Форд, калъфи за лаптоп от Heineken, и много други.

След това запалените фенове на тениса се пренесоха в Зала 2 на “Топлоцентрала”, където гледаха на голям екран финала на последния турнир от Големия шлем за тази година.  

След напрегнат и дълъг мач, Яник Синер надделя над Тейлър Фриц и написа нова страница в историята както на своята кариера, така и в тази на италианския тенис. Световният №1 спечели своята втора титла от Големия шлем и стана първият италиански шампион в историята на US Open. 

Дрескодът на вечерта беше тематичен в цветовете на американското знаме, а партньорите ни бяха сред официалните спонсори на турнирите или такива, които са с “американско сърце”. 

Една от най-посещаваните точки във въпросната вечер беше стената за снимки на Eurosport, на която всички се снимаха, за да запаметят момента. 

Друг голям партньор беше Mastercard, които партнират на част от турнирите от Големия шлем.

Партньори на събитието бяха също така Perrier, Jameson, Belair, Wilson, Philip Morris Bulgaria с продукта си IQOS, Heineken и Ford. 

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам