Louis Vuitton и Фарел Уилямс: Спортът превзе мъжката мода в Париж
Четвъртото ревю на Фарел Уилямс като творчески директор на мъжкото облекло в Louis Vuitton се състоя в градините на сградата на ЮНЕСКО в Париж.
LVMH - компанията майка на Louis Vuitton, спонсорира Олимпийските игри, които започват след броени седмици, а Олимпиадата и Евро 2024 се оказаха вдъхновение на новата колекция.
Навсякъде имаше спортни препратки - особено към футбола.
Някои модели носеха тениски с надпис "LVFC", а един от тях имаше чанта с формата на футболна топка, покрита с известния монограм на LV.
Въпреки че повечето луксозни марки са се отказали от използването на кожа, Уилямс продължава да го прави въпреки призива на PETA.
Запитан защо продължава да използва кожа, Уилямс отговари, че я възприема като част от творческия процес.
"Използваме я по същата причина по която и всеки друг. За мен става въпрос за това дизайнерите да изразяват себе си чрез различни текстилни платформи. Любов и уважение към всеки, който има мнение и чувства по отношение на каквото и да било. В това е смисълът на демокрацията", коментира той.
Четири от представените тоалети са създадени от кожа, включително кожено палто с дължина до коляното и широки рамене, както и по-къси якета.
Това е тържество на човешките атлетични умения. Ние сме отдадени на тази идея, за да покажем на света колко сме красиви като вид - от най-черните от черните до най-белите от белите", каза той в речта си.
Носителят на 13 награди "Грами" беше първият мъж посланик на Chanel. Той се смята и за музата на Карл Лангерфелд за шоуто Métiers d'Art.
С Louis Vuitton работи от 2004 г. насам. Миналата година влезе в сътрудничество с бижутерската компания Tiffany & Co (и тя част от LVMH). По време на ревюта на мъжко облекло в Париж през януари 2023 г. Уилямс рядко оставаше без чифта си слънчеви очила Tiffany & Co, обсипан с диаманти. Носеше ги и на наградите "Грами".
Смята се, че Louis Vuitton държи около около половината от продажбите в луксозния сегмент. Ако мъжкото му облекло е само около 5% от тях, то присъствието на Уилямс - с огромно влияние в сферата на музиката и поп културата - в марката означава много повече.
Сред гостите на ревюто бяха Burna Boy, Стормзи и Майкъл Фасбендър.