MINI Electric - луксозният картинг на ток

<br><br>
Като изключим чистият lifestyle елемент, MINI винаги е привличало с изключителната динамика на колата. Лекото купе и мощните двигатели плюс директното управление дават много поводи за сравнение с каране на картинг. Сега - още повече. MINI Cooper SE или, както е популярно. - MINI Electric, е с концепцията на познатото стандартно купе на марката с три врати. Движи се с електромотор с мощност 184 к.с. и  ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.3 секунди. Предназначен е основно за употреба в градска среда, но все пак капацитетът на батерията му може да осигури до 270 км пробег - разбирай град + - например от София спокойно можете да отидете до Боровец или до езерото в Правец. Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



Като изключим чистият lifestyle елемент, MINI винаги е привличало с изключителната динамика на колата. Лекото купе и мощните двигатели плюс директното управление дават много поводи за сравнение с каране на картинг. Сега - още повече. MINI Cooper SE или, както е популярно. - MINI Electric, е с концепцията на познатото стандартно купе на марката с три врати. Движи се с електромотор с мощност 184 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.3 секунди. Предназначен е основно за употреба в градска среда, но все пак капацитетът на батерията му може да осигури до 270 км пробег - разбирай град + - например от София спокойно можете да отидете до Боровец или до езерото в Правец.

<br><br>
MINI Driving Modes се избират от превключвател. При новото MINI Cooper SE на разположение са четири режима. Режим SPORT се различава от стандартната настройка MID по по-директната характеристика на педала на газта и особено спонтанните реакции на задвижването.  Имате избор от две степени на регенерацията на спирачната енергия. При режима с висока регенерация, особено в градски условия, можете почти да не използвате спирачката. При пускането на педала за ускорение колата спира сама. Инфотейнмънт системата се управлява удобно от колело с директни бутони за различните функции, всичко това разположено на централната конзола. Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



MINI Driving Modes се избират от превключвател. При новото MINI Cooper SE на разположение са четири режима. Режим SPORT се различава от стандартната настройка MID по по-директната характеристика на педала на газта и особено спонтанните реакции на задвижването. Имате избор от две степени на регенерацията на спирачната енергия. При режима с висока регенерация, особено в градски условия, можете почти да не използвате спирачката. При пускането на педала за ускорение колата спира сама. Инфотейнмънт системата се управлява удобно от колело с директни бутони за различните функции, всичко това разположено на централната конзола.

<br><br>
МINI-то изглежда добре от всяка гледна точка. Черният покрив и стъкленият люк си отиват много. Тази кола е сай-високо ниво на оборудване, има кожени седалки и head-up дисплей. Отпред има предостатъчно място за двама души, направо мога да я нарека просторна. Отзад също може да се возят хора, при тева без да са особено притеснени. Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



МINI-то изглежда добре от всяка гледна точка. Черният покрив и стъкленият люк си отиват много. Тази кола е сай-високо ниво на оборудване, има кожени седалки и head-up дисплей. Отпред има предостатъчно място за двама души, направо мога да я нарека просторна. Отзад също може да се возят хора, при тева без да са особено притеснени.

<br><br>
Колата, която тествахме беше с опционалните 17-инчови алуминиеви джанти. Те са с аеродинамично оптимизирана повърхност, в два цвята, с асиметричен дизайн  и се наричат MINI Electric Corona Spoke. Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



Колата, която тествахме беше с опционалните 17-инчови алуминиеви джанти. Те са с аеродинамично оптимизирана повърхност, в два цвята, с асиметричен дизайн и се наричат MINI Electric Corona Spoke.

<br><br>
Новото MINI Cooper SE се произвежда  в завода на MINI в Оксфорд, на същата поточна линия както моделите с двигатели с вътрешно горене. В този смисъл, LED осветен Union Jack на мястото до водача не изненадва никого. Британски елементи има на седалките и на стоповете. Въпреки, че колата е в действителност германска, английското ДНК е подчертано силно. Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



Новото MINI Cooper SE се произвежда в завода на MINI в Оксфорд, на същата поточна линия както моделите с двигатели с вътрешно горене. В този смисъл, LED осветен Union Jack на мястото до водача не изненадва никого. Британски елементи има на седалките и на стоповете. Въпреки, че колата е в действителност германска, английското ДНК е подчертано силно.

<br><br>
Вместо бензиново и дизелово задвижване под предния капак на новото MINI Cooper SE е монтиран електромотор. Компактният агрегат с интегрирана мощна управляваща електроника и трансмисия е монтиран в предната част върху масивна тръбна структура Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



Вместо бензиново и дизелово задвижване под предния капак на новото MINI Cooper SE е монтиран електромотор. Компактният агрегат с интегрирана мощна управляваща електроника и трансмисия е монтиран в предната част върху масивна тръбна структура

<br><br>
Електромоторът е не само по-малък, но и значително по-лек от задвижването с двигател с вътрешно горене, и по този начин допринася за изключително хармонично разпределение на теглото между осите на новото MINI Cooper SE. електрическото MINI е по тежко от петролния вариант със 145 кг.  Общото усещане за баланс на колата не се различава от "обикновеното". Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



Електромоторът е не само по-малък, но и значително по-лек от задвижването с двигател с вътрешно горене, и по този начин допринася за изключително хармонично разпределение на теглото между осите на новото MINI Cooper SE. електрическото MINI е по тежко от петролния вариант със 145 кг. Общото усещане за баланс на колата не се различава от "обикновеното".

<br><br>
Вместимостта на багажника – също като при MINI 3 врати с двигател с вътрешно горене – е 211 литра и се увеличава до 731 литра при сгъване на облегалките на задните седалки. Нещо интересно - багажникът има двойно дъно, така че - да кажем - можете да си държите кабелите за зареждане там, без това да се отразява на обема на багажника, и да пречи по никакъв начин. Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



Вместимостта на багажника – също като при MINI 3 врати с двигател с вътрешно горене – е 211 литра и се увеличава до 731 литра при сгъване на облегалките на задните седалки. Нещо интересно - багажникът има двойно дъно, така че - да кажем - можете да си държите кабелите за зареждане там, без това да се отразява на обема на багажника, и да пречи по никакъв начин.

<br><br>
Новото MINI Cooper SE се държи твърде стабилно на пътя, което се дължи най-вече на разположението на високоволтовата батерия. Тя е монтирана ниско в дъното на автомобила между предните и под задните седалки. Благодарение на тази конструкция вместимостта на багажника по никакъв начин не е намалена в сравнение с моделите с конвенционално задвижване. Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



Новото MINI Cooper SE се държи твърде стабилно на пътя, което се дължи най-вече на разположението на високоволтовата батерия. Тя е монтирана ниско в дъното на автомобила между предните и под задните седалки. Благодарение на тази конструкция вместимостта на багажника по никакъв начин не е намалена в сравнение с моделите с конвенционално задвижване.

<br><br>
Цветът на тестовата кола се казва White Silver metallic и е много красив на живо. Качеството на изработката също е впечатляващо във всички детайли - табло, детайли, седалки, материи. Снимка: © Булевард България, SONY Alpha



Цветът на тестовата кола се казва White Silver metallic и е много красив на живо. Качеството на изработката също е впечатляващо във всички детайли - табло, детайли, седалки, материи.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам