Момичета, новият Tiguan е тук

Ако сте забелязали по улиците в работно време в София преобладаващите шофьори са жени. И ако доскоро за едната половина от човечеството бяха предназначени бързите и мощни коли, а за другата - всичко, което прилича на сапунерка, времената се промениха. 
<br><br>
Volkswagen Tiguan е най-успешният представител на категорията Sports Utility Vehicle в Европа и един от най-продаваните SUV модели в световен мащаб. Досега от него са произведени повече от шест милиона броя, а през 2019 година Tiguan отново беше най-популярният модел не само на марката Volkswagen, но и в рамките на цялата Volkswagen Group с годишен производствен тираж от около 911 000 бройки. Сега Volkswagen представя световната премиера на своя изцяло обновен бестселър и ако се загледате в снимките, ще откриете, че във всички визии, в които има човек на снимката, това винаги е  жена.

Ако сте забелязали по улиците в работно време в София преобладаващите шофьори са жени. И ако доскоро за едната половина от човечеството бяха предназначени бързите и мощни коли, а за другата - всичко, което прилича на сапунерка, времената се промениха.

Volkswagen Tiguan е най-успешният представител на категорията Sports Utility Vehicle в Европа и един от най-продаваните SUV модели в световен мащаб. Досега от него са произведени повече от шест милиона броя, а през 2019 година Tiguan отново беше най-популярният модел не само на марката Volkswagen, но и в рамките на цялата Volkswagen Group с годишен производствен тираж от около 911 000 бройки. Сега Volkswagen представя световната премиера на своя изцяло обновен бестселър и ако се загледате в снимките, ще откриете, че във всички визии, в които има човек на снимката, това винаги е жена.

Новата предна част на каросерията е сред най-ярките характеристики във външността на новия Tiguan. По-голямата SUV радиаторна решетка на Volkswagen в предната част отразява родствената връзка между Tiguan и модели като по-големия Touareg. Оформлението на предния капак добавя височина, новата радиаторна решетка с интегрирани LED светлини е значително по-широка, а новата емблема на Volkswagen е разположена централно отпред. Забележителните форми на броните също са претърпели осезаема промяна
<br><br>

Новата предна част на каросерията е сред най-ярките характеристики във външността на новия Tiguan. По-голямата SUV радиаторна решетка на Volkswagen в предната част отразява родствената връзка между Tiguan и модели като по-големия Touareg. Оформлението на предния капак добавя височина, новата радиаторна решетка с интегрирани LED светлини е значително по-широка, а новата емблема на Volkswagen е разположена централно отпред. Забележителните форми на броните също са претърпели осезаема промяна

 Надписът Tiguan в задната част също вече е разположен в централна позиция и се откроява ясно под емблемата VW.
<br><br>
Специалистите на Volkswagen са преструктурирали изцяло гамата задвижващи агрегати на Tiguan. Сред основните акценти в нея е новият вариант Tiguan eHybrid с plug-in хибридно задвижване (максимална мощност 180 кВт / 245 к.с.). <br><br>

Tiguan eHybrid позволява движение в изцяло електрически режим със скорост до 130 км/ч, а в хибриден режим Hybrid електрическият двигател подкрепя високоефективния TSI (бензинов турбодвигател с директно впръскване на горивото) във фазите на ускорение. Комбинацията от електродвигател и двигател с вътрешно горене в този хибриден режим осигурява впечатляващи нива по отношение на мощността, тъй като електродвигателят е в състояние да осигури допълнителна тяга в точния момент. Режимът GTE на свой ред гарантира изключително динамично поведение на пътя и се активира с едно натискане на бутона до скоростния лост на трансмисията DSG. В режим GTE тяговият електродвигател и TSI агрегата обединяват своите усилия, за да постигнат максималната системна мощност на новия Tiguan eHybrid.

Надписът Tiguan в задната част също вече е разположен в централна позиция и се откроява ясно под емблемата VW.

Специалистите на Volkswagen са преструктурирали изцяло гамата задвижващи агрегати на Tiguan. Сред основните акценти в нея е новият вариант Tiguan eHybrid с plug-in хибридно задвижване (максимална мощност 180 кВт / 245 к.с.).

Tiguan eHybrid позволява движение в изцяло електрически режим със скорост до 130 км/ч, а в хибриден режим Hybrid електрическият двигател подкрепя високоефективния TSI (бензинов турбодвигател с директно впръскване на горивото) във фазите на ускорение. Комбинацията от електродвигател и двигател с вътрешно горене в този хибриден режим осигурява впечатляващи нива по отношение на мощността, тъй като електродвигателят е в състояние да осигури допълнителна тяга в точния момент. Режимът GTE на свой ред гарантира изключително динамично поведение на пътя и се активира с едно натискане на бутона до скоростния лост на трансмисията DSG. В режим GTE тяговият електродвигател и TSI агрегата обединяват своите усилия, за да постигнат максималната системна мощност на новия Tiguan eHybrid.

Дизайнът на Tiguan е привлекателен и автентичен за марката. Дизайнерите на Volkswagen са подчертали допълнително изчистения стил на модела

Дизайнът на Tiguan е привлекателен и автентичен за марката. Дизайнерите на Volkswagen са подчертали допълнително изчистения стил на модела

Volkswagen са цифровизирали изцяло приборите за управление на климатичната инсталация, което вече се осъществява чрез сензорни плъзгачи и сензорни бутони.

Volkswagen са цифровизирали изцяло приборите за управление на климатичната инсталация, което вече се осъществява чрез сензорни плъзгачи и сензорни бутони.

Изцяло нова е и допълнително предлаганата озвучителна система3 с мощност 480 W, разработена специално за модела от специалистите в областта на висококачествената аудиотехника на Harman Kardon.

Изцяло нова е и допълнително предлаганата озвучителна система3 с мощност 480 W, разработена специално за модела от специалистите в областта на висококачествената аудиотехника на Harman Kardon.

Благодарение на новата система Travel Assist2/3 в Tiguan, компактният SUV модел вече е в състояние да предложи  асистирано шофиране със скорост до 210 км/ч. В допълнение към това, в обновения Tiguan е внедрено и най-новото поколение инфотейнмънт системи, които предоставят на водача и пътниците изцяло нова гама от онлайн базирани услуги и функции.

Благодарение на новата система Travel Assist2/3 в Tiguan, компактният SUV модел вече е в състояние да предложи асистирано шофиране със скорост до 210 км/ч. В допълнение към това, в обновения Tiguan е внедрено и най-новото поколение инфотейнмънт системи, които предоставят на водача и пътниците изцяло нова гама от онлайн базирани услуги и функции.

Двойната система за селективна каталитична редукция SCR значително намалява емисиите на азотни окиси при турбодизеловия двигател.

Двойната система за селективна каталитична редукция SCR значително намалява емисиите на азотни окиси при турбодизеловия двигател.

Новата матрична LED система на предните светлини3 IQ.LIGHT на новия Tiguan осигурява много по-високо ниво на безопасност и удобство за водача при шофиране нощем

Новата матрична LED система на предните светлини3 IQ.LIGHT на новия Tiguan осигурява много по-високо ниво на безопасност и удобство за водача при шофиране нощем

Инженерите на Volkswagen R са разработили най-динамичния вариант на Tiguan в историята на този модел на марката - Tiguan R с максимална мощност 235 кВт. 
Двигателят TSI е изцяло нов за моделната гама на Tiguan.
<br><br>
Освен това специалистите са разработили и новата система за двойно предаване „R-Performance Torque Vectoring“ със селективно управление на подавания към колелата въртящ момент. Системата разпределя гъвкаво и интелигентно въртящия момент на двигателя между предния и задния мост, както и между лявото и дясното задно колело чрез технологията, която в техническата терминология е известна като “torque vectoring”.

Инженерите на Volkswagen R са разработили най-динамичния вариант на Tiguan в историята на този модел на марката - Tiguan R с максимална мощност 235 кВт. Двигателят TSI е изцяло нов за моделната гама на Tiguan.

Освен това специалистите са разработили и новата система за двойно предаване „R-Performance Torque Vectoring“ със селективно управление на подавания към колелата въртящ момент. Системата разпределя гъвкаво и интелигентно въртящия момент на двигателя между предния и задния мост, както и между лявото и дясното задно колело чрез технологията, която в техническата терминология е известна като “torque vectoring”.

Степента и начинът на разпределение на тягата се определят от конкретния ъгъл на отклонение на волана, положение на педала на газта, стойността на напречното ускорение, ъгълът на завъртане около вертикалната ос и скоростта на движение. Водачът може да контролира работата на селективното управление на подавания към колелата въртящ момент и електронните системи за стабилизация на поведението и динамиката на пътя чрез включената в стандартното оборудване на спортния модел възможност за избор на режим на шофиране - Comfort, Sport, Race, Individual, Offroad, Snow и Offroad Individual. 
<br><br>
Водачът може да премине директно към режим Race чрез натискане на синия бутон R върху новия мултифункционален спортен волан на Tiguan R.

Степента и начинът на разпределение на тягата се определят от конкретния ъгъл на отклонение на волана, положение на педала на газта, стойността на напречното ускорение, ъгълът на завъртане около вертикалната ос и скоростта на движение. Водачът може да контролира работата на селективното управление на подавания към колелата въртящ момент и електронните системи за стабилизация на поведението и динамиката на пътя чрез включената в стандартното оборудване на спортния модел възможност за избор на режим на шофиране - Comfort, Sport, Race, Individual, Offroad, Snow и Offroad Individual.

Водачът може да премине директно към режим Race чрез натискане на синия бутон R върху новия мултифункционален спортен волан на Tiguan R.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам