Не магия, а наука - вселената зад L'Oréal Paris

Понякога е трудно да си представим, че зад малката опаковка серум или крем за лице, който използваме всеки ден, всъщност стоят изчерпателни проучвания и десетилетия труд на учените, посветили се на грижата на кожата.

В конкретния случай ще ви разкажем за една 100-годишна история, започнала с производството на първата боя за коса през 1909 от Южен Шулер. 

Предприемач с нюх към науката и в услуга на жените в Париж, които искат да се изрусяват, той представя първия по рода си продукт, който веднага става хит сред коафьорите. Сто и петнадесет години по-късно, брандът L'Oreal Paris вече е на първо място в козметичната индустрия, а мотото му "I'm worth it" (Защото го заслужавам), вдъхновява милиони мъже и жени по света да се погрижат за себе си и да бъдат своята най-добра версия.

Именно науката зад козметиката беше във фокуса на първото регионално събитие на L'Oréal Paris за балканския регион, Skincare Science, което на 30 септември събра в Белград водещи инфлуенсъри, журналисти и посланици на марката от Балканския полуостров. 

Чрез четири тематични къта, демонстрации и експерименти, гостите имаха възможност да открият най-новите продукти на L'Oréal Paris в грижата за кожата.

На преден план бяха утвърдените серии Revitalift и Bright Reveal, като на събитието бяха представени два нови продукта от последната.  

Това бяха серумът срещу черни точки и дневният крем с 50+ UV защита. И в двата за първи път е добавен ниацинамид, който е подходящ за всички видове кожа и е известен със своя противовъзпалителен, регулиращ себума, регенериращ ефект. 

С помощта на експерти и интерактивни презентации, в който участници бяха самите гости, учените показаха научния подход зад всяка линия, ключовите съставки в продуктите и ползите от тях. 

Събитието завърши със зашеметяващ танц с въздушна акробатика и концерт.  

Всеки ъгъл беше посветен на една от четирите продуктови линии L'Oréal Paris.

Една от тях беше Revitalift Filler, чийто дневен крем е подходящ за запълване на бръчки и подобряване на еластичността на кожата. Благодарение на хиалуроновата киселина той хидратира и изглажда кожата в дълбочина. 

Допълнение към него е Revitalift Laser, изготвен на базата на ретинол серум и дневен крем. Дуото се насочва към всички признаци на стареене: бръчки, текстура и стегнатост. Неговата демонстрация включваше и бърз анализ на кожата с нова апаратура, което позволява да видите кои са слабите места на кожата на лицето и от какво има нужда тя. 

В друг ъгъл се привеждаше демонстрация на Revitalift Clinical, който напомня за важността на витамин С при грижата за кожата. Серумът с 12 % витамин С, витамин Е и салицилова киселина, комбиниран с флуида от същата линия, намалява появата на първите бръчки и придава на кожата блясък и равномерен тен.

Финалният акцент беше серията Bright Reveal с нейните два продукта, който премахват тъмните петна. Серумът и флуидът от тази линия вече са обогатени с ниацинамид, което води до видимо намалени петна и фини линии, правейки кожата хидратирана и сияйна.

Традиция и история

Събитието в Белград неслучайно поставя акцент върху науката зад козметиката.

Още от създаването си L'Oreal Paris се базира на научния подход и залага на строги методи за тестване и независими проучвания за ефикасност. 
 

Всичко започва през далечната 1909 г. Южен Шулер, млад химик с предприемачески дух основава компанията станала основа на бъдещата L’Oréal Group. Той създава една от първите бои за коса (в случая за изрусяване) и я продава на парижките фризьори. С това Шулер поставя основите на ДНК-то на компанията, а именно изследванията и иновациите в услуга на красотата. 

Интересен факт е, че Южен Шулер е баща на Лилиан дьо Бетанкур, която след смъртта му наследява дяла в компанията, а след нейната смърт този дял се прехвърля на дъщеря й Франсоаз Бетанкур-Мейерс, която и до днес е акционерът с най-голям дял в дружеството и най-богатата жена в света. 
 

От края н 50-те години по инициатива на тогавашния председател Франсоа Дал групата започва да се разширява в международен план и придобива други марки, което бележи нов период на грандиозен растеж за компанията.

По-късно, през 80-те години Чарлз Звиак, наследява Франсоа Дал, и вкарва значителни инвестиции в областта на научните изследвания. Успоредно с тези усилия на пазара се появяват стратегически продукти, които успяват да укрепят имиджа на марката.
 

Мотото на групата от 80-те години на миналия век е „Savoir saisir ce qui commence“ (букв. от гр. - да успееш да уловиш онова, което предстои). Днес вече подходът е малко по-различен и е насочен към жените и мъжете от цял свят, като ги стимулира да повярват, че чрез грижата за себе си могат да променят света към по-добро. Защото го заслужават.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам