Не, това не е просто "новият модел на BMW". Това е BMW iX

<br><br>
BMW представи новия си електрически автомобил BMW iX, чието производство ще започне по това време следващата година, а през 2022 се очаква да излезе на пазара.  <br><br>
Размерът му се доближава до този на модела X5. Едно зареждане на батерията става за около 40 минути и след това iX може да измине поне 480 км.  <br><br>
Цената на автомобила все още не е ясна. Според различни информации – тя ще започне или от 70 хиляди долара, или ще е повече от 100 хил.



BMW представи новия си електрически автомобил BMW iX, чието производство ще започне по това време следващата година, а през 2022 се очаква да излезе на пазара.

Размерът му се доближава до този на модела X5. Едно зареждане на батерията става за около 40 минути и след това iX може да измине поне 480 км.

Цената на автомобила все още не е ясна. Според различни информации – тя ще започне или от 70 хиляди долара, или ще е повече от 100 хил.

От компанията си спестиха детайлите по характеристиката на новия модел. Обявиха, че ще използват електрическо задвижване от пето поколение, но не разкриха размера на батерията, конските сили и времето, за което се развива бърза скорост. Най-вероятно iX вдига от 0 до 100 км/ч за по-малко от пет секунди.   <br><br>
Дизайнът на проекта е фокусиран върху интериора. BMW съобщават, че са били вдъхновени от модерната архитектура.

От компанията си спестиха детайлите по характеристиката на новия модел. Обявиха, че ще използват електрическо задвижване от пето поколение, но не разкриха размера на батерията, конските сили и времето, за което се развива бърза скорост. Най-вероятно iX вдига от 0 до 100 км/ч за по-малко от пет секунди.

Дизайнът на проекта е фокусиран върху интериора. BMW съобщават, че са били вдъхновени от модерната архитектура.

„Това е може би най-интелигентният автомобил, който BMW някога е правил“, споделят от компанията. Намалили са броя на отделните елементи в интериора, като са ги комбинирали. Наричат технологията си „shy tech“ – обратното на „high tech“. Това означава, че „тя е там, но не се набива веднага на очи“.  <br><br>
Централният компютър е претърпял значителни подобрения в сравнение с предходните модели. Той ще обработва 20 пъти по-голям обем на данните.

„Това е може би най-интелигентният автомобил, който BMW някога е правил“, споделят от компанията. Намалили са броя на отделните елементи в интериора, като са ги комбинирали. Наричат технологията си „shy tech“ – обратното на „high tech“. Това означава, че „тя е там, но не се набива веднага на очи“.

Централният компютър е претърпял значителни подобрения в сравнение с предходните модели. Той ще обработва 20 пъти по-голям обем на данните.

Между двете предни седалки има интересен стъклен предмет, който „не е просто за украса, а за контрол на управлението“, споделят от BMW. Той се управлява с touch screen.  <br><br>
Там има още микропревключватели, а автомобилът разполага и с два дисплея – 12,3-инчов и 14,9-инчов. Много от функциите се управляват чрез гласови команди.

Между двете предни седалки има интересен стъклен предмет, който „не е просто за украса, а за контрол на управлението“, споделят от BMW. Той се управлява с touch screen.

Там има още микропревключватели, а автомобилът разполага и с два дисплея – 12,3-инчов и 14,9-инчов. Много от функциите се управляват чрез гласови команди.

iX не предлага система за автономно управление от ниво 3, но има 5G-свързаност, която позволява „комуникация“ с други автомобили и смартфони, дори без наличието на Wi-Fi мрежа.

iX не предлага система за автономно управление от ниво 3, но има 5G-свързаност, която позволява „комуникация“ с други автомобили и смартфони, дори без наличието на Wi-Fi мрежа.

Новият модел има отпечатъците на BMW X5, височината на BMW X6 и размер на колелата като този на X7.  <br><br>
Дръжките на вратите са напълно вградени, а фаровете са по-различни. Всичко това създава нова идентичност. От компанията не искат „хората да си кажат, че това е новото BMW, а че това е BMW iX“.

Новият модел има отпечатъците на BMW X5, височината на BMW X6 и размер на колелата като този на X7.

Дръжките на вратите са напълно вградени, а фаровете са по-различни. Всичко това създава нова идентичност. От компанията не искат „хората да си кажат, че това е новото BMW, а че това е BMW iX“.

„Вярваме, че iX е много повече от нов електрически автомобил на BMW. Той показва как искаме да изградим подвижността – по-устойчива, по-свързана, но и по-лесна за употреба. Много по-човешка“, казват от компанията.

„Вярваме, че iX е много повече от нов електрически автомобил на BMW. Той показва как искаме да изградим подвижността – по-устойчива, по-свързана, но и по-лесна за употреба. Много по-човешка“, казват от компанията.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам