Нов поглед върху природата и материалите с Re:Style - платформата за кръгова икономика на Hyundai
Hyundai Motor лансира платформа за кръгова икономика Re:Style.
Началото на европейската платформа включва сътрудничеството между Hyundai и световноизвестния дизайнер Джеръми Скот, като бележи установяването на стандарт за следвашите години.
Партньорството развива и моден подиум за кръговата икономика в Европа, с цел да вдъхновява ,,едно по-съзнателно бъдеще" .
Всичко, което иначе би било изхвърлено, получава нов живот - от повторно използване на въздушни възглавници и предпазни колани през стари коли до рециклиране на пластмасови бутилки, захарна тръстика, зърно и масло.
,,Тези тъкани и материали са преосмислени като нови нишки, аксесоари, джобове или като предмети, които служат като източник на вдъхновение.", казват от Hyuandai.
Сътрудничеството със Скот в рамките на Re:Style се простира отвъд сферата на модата и служи като мощна кампания, която се стреми към това да повиши осведомеността относно този жизненоважен проблем, като подчертава ,,непоколебимия ангажимент на платформата да води положителна промяна и устойчивост".
,,Творческата същност зад Re:Style 2023 надхвърля обикновените думи; това е движение, което има за цел да вдъхнови хората по целия свят. Вече в своята четвърта година Re:Style се стреми да разшири обхвата си и да насърчи хората да се противопоставят на съществуващите стереотипи."
В съответствие с визията на автомобнилната компания „Прогрес за човечеството“, Re:Style представлява ангажимента на Hyundai да инициира разговори за отпадъците и изчерпването на ресурсите чрез максимално използване, повторна употреба и рециклиране на продукти и материали.
В рамките на стратегията CSV (Създаване на споделена стойност) на Hyundai, Re:Style попада в стълба на „кръговата икономика“, съживявайки материалите и отпадъците по пътя към по-устойчиво бъдеще.
С това предвид, продуктите са с по-дълъг живот, а материалите постоянно се използват повторно.
Re:Style не само е от полза за околната среда чрез намаляване на замърсяването и опазване на ресурсите, но също така насърчава екологични и иновативни практики и технологии.
Този подход също така предоставя икономически възможности чрез създаване на работни места в индустриите за рециклиране и повторно производство, като същевременно насърчава иновациите и устойчивия растеж.
,,Установяването на Re:Style като платформа в Европа е важен крайъгълен камък за Hyundai, потвърждавайки отдадеността на компанията към рециклирането, екологичното съзнание и иновациите.", посочват представители на автомобилния производител.
Re:Style прави дебюта си през 2019 г. в Ню Йорк с Мария Корнехо, която изработва уникална колекция от дрехи от отпадъчен плат за автомобилни седалки.
През 2020 г. проектът се превръща в платформа за сътрудничество с шестима дизайнери в магазина Selfridges в Лондон.
Съвсем наскоро, през 2021 г., компанията си партнира с L’Eclaireur в Париж и Boontheshop в Сеул, разширявайки все повече обхвата и въздействието си.
За да продължи богатото наследство на платформата, Джеръми Скот започна своя единствена по рода си модна колекция през 2023 г., първоначално представена в Сеул, а сега и в Амстердам - сърцето на устойчивия живот.
,,Колекцията му надхвърля обикновената мода; служи като целенасочено изявление. Чрез повторно използване на различни материали, които остават от процеса на производство на автомобили, Скот ги трансформира в екстравагантна мода."
Смята се, че същността на Re:Style отразява корейските корени на Hyundai. В основата на това е духът на местната култура за запазване на стари материали, сгради и наследство и използването им в създаването на нещо ново.
,,Re:Style не е просто платформа, а начин на живот, който насърчава хората да преосмислят избора си - от дрехите, които носят до колите, които карат."
Платформата ще продължи дейността си и през следващите години и ще се ангажира не само с кръгова
икономика за мода, но и с архитектура и музика, наред с други.