От Япония в България - ILUMA Neon Purple е тук в чест на 10 г. бездимно бъдеще

За да отбележи 10-тата годишнина по пътя си на постоянни иновации и прогрес, Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) представи на българския пазар новата си лимитираната серия IQOS ILUMA Neon Purple. Тя идвя след изключително успешното ѝ лансиране в Япония.

Предишната лимитирана серия IQOS ILUMA STARDRIFT влезе на българския пазар в края на миналата година.

ILUMA устройствата са с новата технология за индукционно нагряване без нагряваща пластина в холдъра, което премахва и нуждата от почистване.

В центъра на вдъхновението за дизайна на новата лимитирана серия Neon Purple на IQOS ILUMA е неоновата гама на лилавия цвят. И трите модела в серията се отличават с корпус от анодизиран алуминий в ефектен виолетов нюанс – neon purple.

Неонът и магнетичната сила на неговите цветови отблясъци предизвикаха творческото вдъхновение на шеф Илиан Кустев и на  ресторантьора Явор Сарафов. 
 

Гостите в бутика в София опитаха уникалната лимитирана серия бонбони, вдъхновени от неона, в компанията и на муизикалната селекция на DJ Marten. 

Явор Сарафов и шеф Кустев изработват три различни вида шоколадови бонбони, всеки вид с уникален вкус и дизайн.

Единият е дело на колаборацията между двамата, а другите два са лични авторски произведения.

Солен карамел и черешов сос с тютюн са отличаващите се съставки в кулинарното вдъхновение на всеки от тях. 

„Продължаваме да правим нововъведения, да разчитаме на науката и да предлагаме на потребителите си продукти, които отговарят на техните нужди и представляват потенциално по-добра алтернатива на тютюнопушенето.

През последните десет години преминахме през един непрестанен процес на усъвършенстване, в който портфолиото ни от бездимни алтернативи се разрастваше и оказваше положително въздействие върху милиони пълнолетни потребители по света и в България.", каза Демиан Пинтос, генерален мениджър на Филип Морис България.

Бездимните алтернативи на ФМИ се предлагат на над 80 пазара по света, а IQOS е водещ в сегмента с над 28 млн. потребители, от които 20,8 млн. са спрели да пушат конвенционални цигари изцяло, а останалите са в различни стадии от процеса на пълно преминаване към бездимния продукт.

На 25 пазара приходите от водещата бездимна алтернатива на компанията надвишават 50%.

Явор Сарафов и шеф Кустев продължават на своеобразно турне с Neon Purple, което ще премине през няколко големи български града. 

В България IQOS общността вече наброява повече от 350 000 пълнолетни потребители. 

„Лимитираната серия Neon Purple на IQOS ILUMA е отличена с престижната международна награда за продуктов дизайн на Red Dot за своята стилна естетика и дръзка цветова палитра”, коментира и Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на Филип Морис България.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам