От Япония в България - ILUMA Neon Purple е тук в чест на 10 г. бездимно бъдеще
За да отбележи 10-тата годишнина по пътя си на постоянни иновации и прогрес, Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) представи на българския пазар новата си лимитираната серия IQOS ILUMA Neon Purple. Тя идвя след изключително успешното ѝ лансиране в Япония.
Предишната лимитирана серия IQOS ILUMA STARDRIFT влезе на българския пазар в края на миналата година.
ILUMA устройствата са с новата технология за индукционно нагряване без нагряваща пластина в холдъра, което премахва и нуждата от почистване.
В центъра на вдъхновението за дизайна на новата лимитирана серия Neon Purple на IQOS ILUMA е неоновата гама на лилавия цвят. И трите модела в серията се отличават с корпус от анодизиран алуминий в ефектен виолетов нюанс – neon purple.
Неонът и магнетичната сила на неговите цветови отблясъци предизвикаха творческото вдъхновение на шеф Илиан Кустев и на ресторантьора Явор Сарафов.
Гостите в бутика в София опитаха уникалната лимитирана серия бонбони, вдъхновени от неона, в компанията и на муизикалната селекция на DJ Marten.
Явор Сарафов и шеф Кустев изработват три различни вида шоколадови бонбони, всеки вид с уникален вкус и дизайн.
Единият е дело на колаборацията между двамата, а другите два са лични авторски произведения.
Солен карамел и черешов сос с тютюн са отличаващите се съставки в кулинарното вдъхновение на всеки от тях.
„Продължаваме да правим нововъведения, да разчитаме на науката и да предлагаме на потребителите си продукти, които отговарят на техните нужди и представляват потенциално по-добра алтернатива на тютюнопушенето.
През последните десет години преминахме през един непрестанен процес на усъвършенстване, в който портфолиото ни от бездимни алтернативи се разрастваше и оказваше положително въздействие върху милиони пълнолетни потребители по света и в България.", каза Демиан Пинтос, генерален мениджър на Филип Морис България.
Бездимните алтернативи на ФМИ се предлагат на над 80 пазара по света, а IQOS е водещ в сегмента с над 28 млн. потребители, от които 20,8 млн. са спрели да пушат конвенционални цигари изцяло, а останалите са в различни стадии от процеса на пълно преминаване към бездимния продукт.
На 25 пазара приходите от водещата бездимна алтернатива на компанията надвишават 50%.
Явор Сарафов и шеф Кустев продължават на своеобразно турне с Neon Purple, което ще премине през няколко големи български града.
В България IQOS общността вече наброява повече от 350 000 пълнолетни потребители.
„Лимитираната серия Neon Purple на IQOS ILUMA е отличена с престижната международна награда за продуктов дизайн на Red Dot за своята стилна естетика и дръзка цветова палитра”, коментира и Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на Филип Морис България.