Новата KIA Sorento в снимки

Визията на 4-тото поколение Sorento е доста американска и веднага се отличава на пътя.

Визията на 4-тото поколение Sorento е доста американска и веднага се отличава на пътя.

Sorento е най-големият SUV на KIA в Европа и като такъв се състезава с най-големите сред конкуренцията - Land Rover, Hyundai Santa Fe, Mercedes GLB. Можете да избирате между два хибридни мотора и един дизелов, който е предмет на този тест.

Sorento е най-големият SUV на KIA в Европа и като такъв се състезава с най-големите сред конкуренцията - Land Rover, Hyundai Santa Fe, Mercedes GLB. Можете да избирате между два хибридни мотора и един дизелов, който е предмет на този тест.


Дизеловият мотор е 4-цилиндров Smartstream 2.2л с мощност от 202 к.с. и
максимален въртящ момент от 440 Nm, с 8-степенна трансмисия с два съединителя (8DCT). Потребителите могат да избират и между версии хибрид и плъгин хибрид.
<br><br>
Хибридният мотор е първи за Sorento, като става дума за нов патентован Smartstream турбо хибриден двигател: 1.6л T-GDi с 44.2 kW електрически мотор и 1.49 kWh литиево-йонна полимерна батерия с комбинирана максимална мощност от 230 к.с.

Дизеловият мотор е 4-цилиндров Smartstream 2.2л с мощност от 202 к.с. и максимален въртящ момент от 440 Nm, с 8-степенна трансмисия с два съединителя (8DCT). Потребителите могат да избират и между версии хибрид и плъгин хибрид.

Хибридният мотор е първи за Sorento, като става дума за нов патентован Smartstream турбо хибриден двигател: 1.6л T-GDi с 44.2 kW електрически мотор и 1.49 kWh литиево-йонна полимерна батерия с комбинирана максимална мощност от 230 к.с.

Изчистените форми доминират целия силует на Sorento

Изчистените форми доминират целия силует на Sorento

Ориентацията на въздуховодите е вертикална, като задните стопове.

Ориентацията на въздуховодите е вертикална, като задните стопове.

Седалките на най-високото ниво на оборудване са перфорирана напа, с вентилация и подгряване, като имат функцията колата автоматично да преценява какво да пусне.

Седалките на най-високото ниво на оборудване са перфорирана напа, с вентилация и подгряване, като имат функцията колата автоматично да преценява какво да пусне.

Управлението вътре е умна комбинация от тъч скрийн и физически бутони.

Управлението вътре е умна комбинация от тъч скрийн и физически бутони.

Ускорението от 0 до 100, което по спецификации е 8,7 секунди.

Ускорението от 0 до 100, което по спецификации е 8,7 секунди.

Интересно дизайнерско решение е че предните дневни светлини и мигачи ( с формата на стик за хокей) са вградени в решетката и са като продължение на нейната линия. На пръв поглед изглеждат обърнати наобратно, но ако са загледате, ще видите че те си кореспондират с долната част на бронята.

Интересно дизайнерско решение е че предните дневни светлини и мигачи ( с формата на стик за хокей) са вградени в решетката и са като продължение на нейната линия. На пръв поглед изглеждат обърнати наобратно, но ако са загледате, ще видите че те си кореспондират с долната част на бронята.

Багажникът е меко казано щедър.

Багажникът е меко казано щедър.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам