Новият VW Arteon и дебютът на комби версията Shooting Brake

Volkswagen представи новия Arteon и едновременно с това
обяви дебюта на изцяло нова, втора версия в лицето на Arteon Shooting
Brake, което е комби версията на модела. 
<br><br>
Вижте повече снимки в галерията. Снимка: © Getty Images

Volkswagen представи новия Arteon и едновременно с това обяви дебюта на изцяло нова, втора версия в лицето на Arteon Shooting Brake, което е комби версията на модела.

Вижте повече снимки в галерията.

За първи път Arteon ще се предлага и като plug-in хибридно задвижване - eHybrid1.
Двете версии на Arteon - фастбек и Shooting
Brake са сред първите представители на луксозния сегмент на средния
автомобилен клас, които се предлагат със система за plug-in хибридно
задвижване. Снимка: © Getty Images

За първи път Arteon ще се предлага и като plug-in хибридно задвижване - eHybrid1. Двете версии на Arteon - фастбек и Shooting Brake са сред първите представители на луксозния сегмент на средния автомобилен клас, които се предлагат със система за plug-in хибридно задвижване.

Arteon R е флагманът в гамата на обновения Arteon.
Благодарение на технологията, известна като R-
Performance Torque Vectoring, въртящият момент се разпределя оптимално и гъвкаво както между двата моста, така и между задните колела в
зависимост от ситуацията на пътя и стила на шофиране чрез селективно
управление на въртящия момент, подаван към всяко едно от колелата.
По този начин се създава ново, по-високо ниво на динамиката на
шофиране в този автомобилен клас. Снимка: © Getty Images

Arteon R е флагманът в гамата на обновения Arteon. Благодарение на технологията, известна като R- Performance Torque Vectoring, въртящият момент се разпределя оптимално и гъвкаво както между двата моста, така и между задните колела в зависимост от ситуацията на пътя и стила на шофиране чрез селективно управление на въртящия момент, подаван към всяко едно от колелата. По този начин се създава ново, по-високо ниво на динамиката на шофиране в този автомобилен клас.

Arteon има новото оформление на контролните прибори и на конфигурацията на арматурното табло. Управлението на функциите е улеснено с добавянето на сензорни плъзгачи за управление на климатика и с новия мултифункционален волан с сензорни панели. Снимка: © Getty Images

Arteon има новото оформление на контролните прибори и на конфигурацията на арматурното табло. Управлението на функциите е улеснено с добавянето на сензорни плъзгачи за управление на климатика и с новия мултифункционален волан с сензорни панели.

Палитрата от технологични нововъведения включва нови двигатели. Снимка: © Getty Images

Палитрата от технологични нововъведения включва нови двигатели.

Обемът на багажното отделение при Arteon Shooting Brake е 565 литра до
ръба на облегалката на задната седалка и под покривалото на багажното
отделение (563 литра при версията фастбек), а при сгъване на задните
седалки багажният обем нараства до 1632 литра при Shooting Brake и 1 557
при версията фастбек. И в двата случая максималната дължина на
товарното пространство до облегалките на предните седалки е 2090
милиметра. Снимка: © Getty Images

Обемът на багажното отделение при Arteon Shooting Brake е 565 литра до ръба на облегалката на задната седалка и под покривалото на багажното отделение (563 литра при версията фастбек), а при сгъване на задните седалки багажният обем нараства до 1632 литра при Shooting Brake и 1 557 при версията фастбек. И в двата случая максималната дължина на товарното пространство до облегалките на предните седалки е 2090 милиметра.

Спортните седалки на Arteon R Снимка: © Getty Images

Спортните седалки на Arteon R

Arteon и Arteon Shooting Brake имат атлетични линии, но се различават значително в оформлението на задната част, започваща от средните странични колони на покрива . Докато при класическата фастбек версия контурите на покрива и страничните прозорци започват да се снижават паралелно назад така се превръщат в типичната за спортните купета плавна извивка в силуета на покрива, при Shooting Brake линиите на покрива и
страничното остъкляване продължават още назад и завършват в новия спойлер
накрая на покрива. 
В горната си част линията на прозорците следва успоредно тази
на покрива, но в долната част линиите се движат нагоре към задните странични
колони, формирайки по-тясна остъклена площ в
задната част на силуета. Снимка: © Getty Images

Arteon и Arteon Shooting Brake имат атлетични линии, но се различават значително в оформлението на задната част, започваща от средните странични колони на покрива . Докато при класическата фастбек версия контурите на покрива и страничните прозорци започват да се снижават паралелно назад така се превръщат в типичната за спортните купета плавна извивка в силуета на покрива, при Shooting Brake линиите на покрива и страничното остъкляване продължават още назад и завършват в новия спойлер накрая на покрива. В горната си част линията на прозорците следва успоредно тази на покрива, но в долната част линиите се движат нагоре към задните странични колони, формирайки по-тясна остъклена площ в задната част на силуета.

Отличителна черта на новото оформление на предницата е непрекъсната светлинна лента,  хромираните детайли и новите отвори за въздух в долната част. Радиаторната решетка и дългият, широк преден капак са оформени в едно цяло, а светлинната графика на предните и задните LED светлини са отличителни за модела. Снимка: © Getty Images

Отличителна черта на новото оформление на предницата е непрекъсната светлинна лента, хромираните детайли и новите отвори за въздух в долната част. Радиаторната решетка и дългият, широк преден капак са оформени в едно цяло, а светлинната графика на предните и задните LED светлини са отличителни за модела.

Новост в гамата на Arteon е допълнително предлаганата асистираща система Travel Assist, която дава възможност за частично автоматизирано движение в диапазона от 0 до 210 км/ч (в рамките на ограниченията на системата) и прави шофирането в условия на натоварено градско движение и задръствания по-удобно за човека зад волана. Снимка: © Getty Images

Новост в гамата на Arteon е допълнително предлаганата асистираща система Travel Assist, която дава възможност за частично автоматизирано движение в диапазона от 0 до 210 км/ч (в рамките на ограниченията на системата) и прави шофирането в условия на натоварено градско движение и задръствания по-удобно за човека зад волана.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам