Първите прогнози за "Оскарите" през 2021: Хопкинс, Боузман и Кърби

<br><br>
Филмовите фестивали във Венеция и Торонто ни показаха някои от сигурните претенденти за „Оскар“ през 2021. „Nomadland“ и „Една нощ в Маями“ получиха много добри оценки от критиците, докато „Ammonite“ не се радва на такова признание. „Pieces of a Woman“ също може да се намеси сред номинираните и да се бори за голямата награда за "Най-добър филм". <br><br>
Много студиа все още чакат да видят как ще се развие пандемията, за да знаят дали да премахнат своите продукции от календара за 2020. Други вече са завършили филмите си, но също може да ги оттеглят за големите награди. <br><br>
Представяме ви официалните прогнози за предстоящите догодина „Оскари“, които Variety изготвя ежегодно. До края на сезона остават цели няколко месеца, но реномираният филмов критик Клейтън Дейвис вече е направил своите първи предположения за номинации във всяка от основните категории.



Филмовите фестивали във Венеция и Торонто ни показаха някои от сигурните претенденти за „Оскар“ през 2021. „Nomadland“ и „Една нощ в Маями“ получиха много добри оценки от критиците, докато „Ammonite“ не се радва на такова признание. „Pieces of a Woman“ също може да се намеси сред номинираните и да се бори за голямата награда за "Най-добър филм".

Много студиа все още чакат да видят как ще се развие пандемията, за да знаят дали да премахнат своите продукции от календара за 2020. Други вече са завършили филмите си, но също може да ги оттеглят за големите награди.

Представяме ви официалните прогнози за предстоящите догодина „Оскари“, които Variety изготвя ежегодно. До края на сезона остават цели няколко месеца, но реномираният филмов критик Клейтън Дейвис вече е направил своите първи предположения за номинации във всяка от основните категории.

Засега номинираните за категория „Най-добър филм“, според класацията, са „Nomadland“ на Клоуи Жао, продукцията на Netflix „Mank“, „Judas and the Black Messiah“ на Warner Bros, „One Night in Miami“ на Amazon Studios. Други два отличаващи се кандидати са „The Father“ и „Minari“.

Засега номинираните за категория „Най-добър филм“, според класацията, са „Nomadland“ на Клоуи Жао, продукцията на Netflix „Mank“, „Judas and the Black Messiah“ на Warner Bros, „One Night in Miami“ на Amazon Studios. Други два отличаващи се кандидати са „The Father“ и „Minari“.

Най-голямо внимание обаче се обръща на „Nomadland“. Там Франсис Макдорманд ("Три билборда извън града", "Фарго") е в ролята на възрастна жена, която губи всичко по време на Световната финансова криза от 2008 г. Героинята й Фърн изоставя стария си начин на живот и се впуска в номадско пътуване из Америка в търсене на работа. Филмът е създаден по документалната книга на Джесика Брудър "Nomadland", разказваща за социалния срив на по-възрастното поколение след рецесията.

Най-голямо внимание обаче се обръща на „Nomadland“. Там Франсис Макдорманд ("Три билборда извън града", "Фарго") е в ролята на възрастна жена, която губи всичко по време на Световната финансова криза от 2008 г. Героинята й Фърн изоставя стария си начин на живот и се впуска в номадско пътуване из Америка в търсене на работа. Филмът е създаден по документалната книга на Джесика Брудър "Nomadland", разказваща за социалния срив на по-възрастното поколение след рецесията.

Изминаха 12 години, откакто Катрин Бигълоу сътвори история, като стана първата и засега единствена жена, спечелила „Оскар“ за най-добър режисьор. През 2021 се очаква много жени да се намесят в борбата за приза. Засега най-големи са шансовете на Клоуи Жао („Nomadland“) и Реджина Кинг („Една нощ в Маями“). Поне това сочи представянето им във Венеция и Торонто. Снимка: © Getty Images

Изминаха 12 години, откакто Катрин Бигълоу сътвори история, като стана първата и засега единствена жена, спечелила „Оскар“ за най-добър режисьор. През 2021 се очаква много жени да се намесят в борбата за приза. Засега най-големи са шансовете на Клоуи Жао („Nomadland“) и Реджина Кинг („Една нощ в Маями“). Поне това сочи представянето им във Венеция и Торонто.

Ако Кинг успее да се добере до номинация, не само ще стане първата чернокожа жена, която ще се бори за „Най-добър режисьор“, но и първата актриса – носителка на „Оскар“, която след това е номинирана за режисьор. <br><br>
През 2018 тя взе приза за „Най-добра поддържаща роля“ за представянето си в „Ако Бийл Стрийт можеше да говори“. Сега разказва в своя филм за нощта, която Касиус Клей (Мохамед Али) прекарва в квартала на чернокожите в Маями след успеха си над Сони Лисън за световната титла в тежка категория. <br><br>
В борбата най-вероятно ще бъде още Дейвид Финчър за „Mank“ и Флориан Зелър с режисурата на „The Father“. Снимка: © Getty Images

Ако Кинг успее да се добере до номинация, не само ще стане първата чернокожа жена, която ще се бори за „Най-добър режисьор“, но и първата актриса – носителка на „Оскар“, която след това е номинирана за режисьор.

През 2018 тя взе приза за „Най-добра поддържаща роля“ за представянето си в „Ако Бийл Стрийт можеше да говори“. Сега разказва в своя филм за нощта, която Касиус Клей (Мохамед Али) прекарва в квартала на чернокожите в Маями след успеха си над Сони Лисън за световната титла в тежка категория.

В борбата най-вероятно ще бъде още Дейвид Финчър за „Mank“ и Флориан Зелър с режисурата на „The Father“.

В прогнозите за „Най-добър актьор в главна роля“ съставът е звезден – Антъни Хопкинс, Гари Олдман и Том Ханкс. <br><br>
Хопкинс е избран от Флориан Зелър да изиграе възрастен мъж, отказващ всякаква помощ от любящата си дъщеря в „The Father“. Опитвайки да промени обстоятелствата и да избяга от връхлитащата го старост, той започва да се съмнява в най-близките си хора, в собственото си съзнание и дори в реалността.

В прогнозите за „Най-добър актьор в главна роля“ съставът е звезден – Антъни Хопкинс, Гари Олдман и Том Ханкс.

Хопкинс е избран от Флориан Зелър да изиграе възрастен мъж, отказващ всякаква помощ от любящата си дъщеря в „The Father“. Опитвайки да промени обстоятелствата и да избяга от връхлитащата го старост, той започва да се съмнява в най-близките си хора, в собственото си съзнание и дори в реалността.

Биографичната драма „Mank“, в която играе Олдман, проследява живота на сценариста Херман Манкиевич и битките му с режесьора Орсън Уелс относно филма „Гражданинът Кейн“ от 1941. <br><br>
Том Ханкс играе в „News Of The World“, където е тексасец, обикалящ Дивия Запад, и разнася новините от света на местните жители. Развръзката обаче настъпва, когато се съгласява да помогне в търсенето на отвлечено момиче.
Снимка: © Getty Images

Биографичната драма „Mank“, в която играе Олдман, проследява живота на сценариста Херман Манкиевич и битките му с режесьора Орсън Уелс относно филма „Гражданинът Кейн“ от 1941.

Том Ханкс играе в „News Of The World“, където е тексасец, обикалящ Дивия Запад, и разнася новините от света на местните жители. Развръзката обаче настъпва, когато се съгласява да помогне в търсенето на отвлечено момиче.

Битката за „Най-добра актриса в главна роля“ през 2021 ще бъде повече от оспорвана. Засега основните фаворити за номинация са Франсис Макдорманд („Nomadland“), Ванеса Кърби („Pieces Of A Woman“), Мишел Пфайфър („French Exit“) и Вайола Дейвис („Ma Rainey’s Black Bottom“).  <br><br>
Голямата звезда на фестивала във Венеция определено беше Кърби. В „Pieces of A Woman“ тя Шая Лабьоф разказват историята на младо семейство, преминаващо през най-тежкия си кошмар – загуба на бебе по време на тежко раждане. Изпълнителен продуцент е Мартин Скорсезе, а режисьор – унгарецът Корнел Мундручо.  <br><br>
С нетърпение се очаква номинацията на Вайола Дейвис, която играе ролята на Ма Райни в Чикаго през 1927 и се изправя срещу вкоренения в обществото расизъм.
Снимка: © Getty Images

Битката за „Най-добра актриса в главна роля“ през 2021 ще бъде повече от оспорвана. Засега основните фаворити за номинация са Франсис Макдорманд („Nomadland“), Ванеса Кърби („Pieces Of A Woman“), Мишел Пфайфър („French Exit“) и Вайола Дейвис („Ma Rainey’s Black Bottom“).

Голямата звезда на фестивала във Венеция определено беше Кърби. В „Pieces of A Woman“ тя Шая Лабьоф разказват историята на младо семейство, преминаващо през най-тежкия си кошмар – загуба на бебе по време на тежко раждане. Изпълнителен продуцент е Мартин Скорсезе, а режисьор – унгарецът Корнел Мундручо.

С нетърпение се очаква номинацията на Вайола Дейвис, която играе ролята на Ма Райни в Чикаго през 1927 и се изправя срещу вкоренения в обществото расизъм.

Надпреварата за „Най-добра поддържаща роля“ при мъжете засега е прекалено неясна, но след Международния филмов фестивал в Торонто стана ясно, че в нея най-вероятно ще влезе Дейвид Стратърн за участието си в „Nomadland“. Възможна е номинация и на един от четиримата поддържащи актьори в „Една нощ в Маями“. <br><br>
С голямо нетърпение се очаква дали създателите на „Ma Rainey’s Black Bottom“ ще оттеглят филма от битката за „Оскар“ за 2021. Причината – номинацията на вече покойния Чадуик Боузман за най-добра поддържаща роля. Звездата от „Черната пантера“ си отиде от този свят на 28 август, но въпреки това може да получи последната си голяма награда.
Снимка: © Getty Images

Надпреварата за „Най-добра поддържаща роля“ при мъжете засега е прекалено неясна, но след Международния филмов фестивал в Торонто стана ясно, че в нея най-вероятно ще влезе Дейвид Стратърн за участието си в „Nomadland“. Възможна е номинация и на един от четиримата поддържащи актьори в „Една нощ в Маями“.

С голямо нетърпение се очаква дали създателите на „Ma Rainey’s Black Bottom“ ще оттеглят филма от битката за „Оскар“ за 2021. Причината – номинацията на вече покойния Чадуик Боузман за най-добра поддържаща роля. Звездата от „Черната пантера“ си отиде от този свят на 28 август, но въпреки това може да получи последната си голяма награда.

Фестивалите във Венеция и Торонто доказаха, че Сърша Ронан отново най-вероятно ще получи номинация за „Оскар“. Тя играе в „Ammonite“ и е основен претендент за участие в битката на поддържащите роли при дамите. <br><br>
Това би счупило рекорда за най-бързите пет номинация на Филмовата академия – постижение, което в момента се държи от Кейт Уинслет. <br><br>
В играта са още Оливия Коулман от „The Father“, Аманда Сейфрид от „Mank“, Ариана ДоБос от „West Side Story“ и Одра МакДоналд от „Respect“.

Фестивалите във Венеция и Торонто доказаха, че Сърша Ронан отново най-вероятно ще получи номинация за „Оскар“. Тя играе в „Ammonite“ и е основен претендент за участие в битката на поддържащите роли при дамите.

Това би счупило рекорда за най-бързите пет номинация на Филмовата академия – постижение, което в момента се държи от Кейт Уинслет.

В играта са още Оливия Коулман от „The Father“, Аманда Сейфрид от „Mank“, Ариана ДоБос от „West Side Story“ и Одра МакДоналд от „Respect“.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам