Първият футболен турнир Свежите супергерои на Kaufland донесе триумф на "Орлетата"
Детският футболен клуб „Орлетата“ от Благоевград са големите шампиони в първия турнир от Първенството на Свежите супергерои, който се проведе на 27 юни в София.
Във финалния двубой те надделяха над ФК „Бароко“ с 4:2 и триумфираха с купата. Спечелиха и 100 кг. плодове и зеленчуци, осигурени от Kaufland България, които организират надпреварата.
Играч от редиците на „Орлетата“ спечели и специалната награда за голмайстор – Даниел Главчев отбеляза общо 6 попадения в първенството, с които заслужено грабна индивидуалното отличие.
В софийското издание на Първенството на Свежите супергерои се включиха над 70 деца на възраст 7 и 8 години. Отборите бяха общо 8 от четири града в страната – София, Благоевград, Ботевград и Дупница.
На второ място се класираха ФК „Бароко“ от гр. София, третото завоюваха ФК „София спорт“, а четвърти се наредиха ФК „Витоша 13“ – също от гр. София.
Организаторите на Първенството на Свежите супергерои раздадоха много награди, сред които за най-добър играч, голмайстор, вратар с най-малко допуснати голове и най-полезен играч за отбора си.
Всички деца, които се включиха в турнира, получиха и лична грамота за активно участие.
Гост на надпреварата беше Патрик-Габриел Галчев от „Левски“, който връчи Купата в Първенството и медалите на първите три отбора.
Следващите турнири в рамките на Първенството на свежите супергерои са в Пловдив на 4 юли, неделя, на паркинга на хипермаркет Kaufland в жк. Тракия (бул. Освобождение 47), и в Бургас на 10 юли, събота, на паркинга на хипермаркет Kaufland в жк. Славейков (бул. Янко Комитов 8).
Турнирите са предназначени за деца, родени през 2013 и 2014 година, които членуват в организирани детско-юношески школи, ученици, организирани в училищни отбори, ученически и средношколски школи, обединени детски комплекси.
Всяка надпревара от Първенството е с регионален характер и в нея могат да участват клубове от съответния град и близките до него области.
Първенството на Свежите супергерои се организира от Kaufland България в партньорство с Национална мрежа за децата (НМД) и има за цел да популяризира активния начин на живот сред подрастващите, да насърчи консумацията на плодове и зеленчуци и да промотира мащабната програма на НМД за месечно дарителство в подкрепа на благосъстоянието на децата в България.