PEUGEOT 308: Градският лъв е с чисто нови дрехи

<p>Peugeot представи третото поколение на един от най-важните и популярните си модели - 308. </p>

<p>Моделът идва с чисто нова решетка и светлини, които напомнят дизайна на кросоувърите 3008 и 5008, разбира се, с новото лого на марката, което прилича на щит, и с избор между два хибридни двигателя, извън класическите с вътрешно горене. </p>

Peugeot представи третото поколение на един от най-важните и популярните си модели - 308. 

Моделът идва с чисто нова решетка и светлини, които напомнят дизайна на кросоувърите 3008 и 5008, разбира се, с новото лого на марката, което прилича на щит, и с избор между два хибридни двигателя, извън класическите с вътрешно горене. 

<p>Клиентите ще могато избират между 16, 17 и 18-цолови джанти и 7 цвята на каросерията.</p>

Клиентите ще могато избират между 16, 17 и 18-цолови джанти и 7 цвята на каросерията.

<p>Задните светлини преминават през цялата дължина на капака на багажника</p>

Задните светлини преминават през цялата дължина на капака на багажника

<p>Двете зареждаеми хибридни версии, които ще предлага новото 308 са с 8 степенни атвтоматични скоростни кутии:</p>

<p><br>
• HYBRID 225 e-EAT8 от двигател PureTech със 180 к.с. (132 kW) и електрически двигател с 81 kW, 100% електрически пробег от 59 км  и </p>

<p>• HYBRID 180 e-EAT8,  двигател PureTech със 150 к.с. (110 kW) и електрически двигател с 81 kW, 100% електрически пробег от 60 км. </p>

<p>Литиево-йонната батерия е с капацитет 12,4 kWh, мощност 102 kW, като има два вида бордови зарядни устройства: 3,7 kW еднофазно зарядно устройство като стандартно оборудване и 7,4 kW еднофазно зарядно устройство като опция.</p>

Двете зареждаеми хибридни версии, които ще предлага новото 308 са с 8 степенни атвтоматични скоростни кутии:


• HYBRID 225 e-EAT8 от двигател PureTech със 180 к.с. (132 kW) и електрически двигател с 81 kW, 100% електрически пробег от 59 км  и 

• HYBRID 180 e-EAT8,  двигател PureTech със 150 к.с. (110 kW) и електрически двигател с 81 kW, 100% електрически пробег от 60 км. 

Литиево-йонната батерия е с капацитет 12,4 kWh, мощност 102 kW, като има два вида бордови зарядни устройства: 3,7 kW еднофазно зарядно устройство като стандартно оборудване и 7,4 kW еднофазно зарядно устройство като опция.

<p>В гамата двигатели влизат още 3-цилиндрови<strong> </strong>бензинови мотори Pure Tech с обем 1,2 литра Pure Tech, 110 и 130 к.с., както и 4-цилиндров дизел BlueHDi с обем 1,5 литра и 139 к.с.</p>

<p>Най-слабият двигател е с 6-степенна механична скоростна кутия, а за останалите се предлага и 8-степенен автомат.</p>

В гамата двигатели влизат още 3-цилиндрови бензинови мотори Pure Tech с обем 1,2 литра Pure Tech, 110 и 130 к.с., както и 4-цилиндров дизел BlueHDi с обем 1,5 литра и 139 к.с.

Най-слабият двигател е с 6-степенна механична скоростна кутия, а за останалите се предлага и 8-степенен автомат.

<p>Воланът е двуспицев волан, до него има 10-инчов хоризонтален дисплей с капацитивни бутони под него.</p>

<p>Електрическо регулиране на седалките, осветление в 8 различни цвята, безкабелно зарядно за мобилни устройва и акустична система Focal с 10 колони са част от екстрите, които можете да поръчате.</p>

Воланът е двуспицев волан, до него има 10-инчов хоризонтален дисплей с капацитивни бутони под него.

Електрическо регулиране на седалките, осветление в 8 различни цвята, безкабелно зарядно за мобилни устройва и акустична система Focal с 10 колони са част от екстрите, които можете да поръчате.

<p>Focal е френска компания за домашни премиум Hi-Fi системи и колаборацията с Peugeot FOCAL заслужава внимание, тя е резултат от над 3-годишна<br>
съвместна работа по проектирането.</p>

<p>Аудиосистемата FOCAL включва 10 високоговорителя с ексклузивни патентовани технологии:<br>
• 4 TNF туитъра с обърнат купол - този туитър е техен патент и може да се срещне и в някои други Hi-Fi системи, като например по-старите модели на Wilson audio. <br>
• 4 уфера с мембрана Polyglass и 165 мм инерционен демфер<br>
• 1 централен високоговорител Polyglass,<br>
• 1 субуфер с тройна бобина Power FlowerTM.<br>
Те са свързани към нов 690-ватов 12-канален усилвател (технология от по-висок клас D) и допълнени от цифров звуков процесор ARKAMYS.</p>

<p>Екипите на Peugeot и Focal са работили съвместно за установяване на персонализирано местоположение на всеки високоговорител, за максимално звуково преживяване за всички пътници.</p>

<p>Звуковата сцена на борда е стабилна и прецизна, гласовете са ясни и детайлни, а басите са дълбоки и мощни.</p>

Focal е френска компания за домашни премиум Hi-Fi системи и колаборацията с Peugeot FOCAL заслужава внимание, тя е резултат от над 3-годишна
съвместна работа по проектирането.

Аудиосистемата FOCAL включва 10 високоговорителя с ексклузивни патентовани технологии:
• 4 TNF туитъра с обърнат купол - този туитър е техен патент и може да се срещне и в някои други Hi-Fi системи, като например по-старите модели на Wilson audio. 
• 4 уфера с мембрана Polyglass и 165 мм инерционен демфер
• 1 централен високоговорител Polyglass,
• 1 субуфер с тройна бобина Power FlowerTM.
Те са свързани към нов 690-ватов 12-канален усилвател (технология от по-висок клас D) и допълнени от цифров звуков процесор ARKAMYS.

Екипите на Peugeot и Focal са работили съвместно за установяване на персонализирано местоположение на всеки високоговорител, за максимално звуково преживяване за всички пътници.

Звуковата сцена на борда е стабилна и прецизна, гласовете са ясни и детайлни, а басите са дълбоки и мощни.

<p>За да постигне своята цел за аеродинамична ефективност, новото 308 подобрява своята изразителност и стил - не отвън, а отвътре. Това е постигнато благодарение на оптимизация на архитектурата и структурата на каросерията. </p>

<p>308 е пораснало на дължина с 11 см - до 4,36 метра, а разстоянието между двете оси е увеличено с 55 мм. От височината са отнети 2 см, като крайният резултат е коефициен на челно съпротивление от 0,28. Н</p>

За да постигне своята цел за аеродинамична ефективност, новото 308 подобрява своята изразителност и стил - не отвън, а отвътре. Това е постигнато благодарение на оптимизация на архитектурата и структурата на каросерията. 

308 е пораснало на дължина с 11 см - до 4,36 метра, а разстоянието между двете оси е увеличено с 55 мм. От височината са отнети 2 см, като крайният резултат е коефициен на челно съпротивление от 0,28. Н

<p>Подобно на телефона ви, 308 също приема гласови команди - кодовата дума е  „OK PEUGEOT“.  С нея можете да подавате желанията си, свързани с функциите на информационно-развлекателната система.</p>

Подобно на телефона ви, 308 също приема гласови команди - кодовата дума е  „OK PEUGEOT“.  С нея можете да подавате желанията си, свързани с функциите на информационно-развлекателната система.

<p>Продажбите на новото Peugeot 308 на европейските пазари във версията хечбек<strong> </strong>ще започнат от втората половина на годината. </p>

Продажбите на новото Peugeot 308 на европейските пазари във версията хечбек ще започнат от втората половина на годината. 

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам