Renault Megane eVISION. Френски дизайн в електрическа дреха

На 16.10. 2020, в световна он-лайн премиера, Renault представи концептуалния кросоувър Megane eVISION. Колата е доста различна от това, което познаваме като Меган досега. От този (най-успешен) модел на марката досега са продадени над 7 милиона автомобила.

На 16.10. 2020, в световна он-лайн премиера, Renault представи концептуалния кросоувър Megane eVISION. Колата е доста различна от това, което познаваме като Меган досега. От този (най-успешен) модел на марката досега са продадени над 7 милиона автомобила.

Формата на фаровете донякъде напомня за сегашния дизайн, но общо взето с това се изчерпват приликите. Челните светлини са свързани със светеща линия, която реагира с анимирани светлини когато колата се отключва или заключва.

Формата на фаровете донякъде напомня за сегашния дизайн, но общо взето с това се изчерпват приликите. Челните светлини са свързани със светеща линия, която реагира с анимирани светлини когато колата се отключва или заключва.

Стоповете също имат цяла светлинна линия, и са нещо като червена реплика на предните светлини.

Стоповете също имат цяла светлинна линия, и са нещо като червена реплика на предните светлини.

Megane eVISION прилича на SUV но всъсщност е с 15-30 см по-къс от сегашния Меган.
Това помага красоувърът да стане по-маневрен и да влиза по-лесно в тесни пространства.

Megane eVISION прилича на SUV но всъсщност е с 15-30 см по-къс от сегашния Меган. Това помага красоувърът да стане по-маневрен и да влиза по-лесно в тесни пространства.

Рено използват максимално вътрешното пространство, като батериите са разположени на дъното на шасито, а са високи само 11 см. Те са с обща мощност от 60kWh, и осигуряват пробег от 450 км. Батериите могат да се зареждат от 0 до 80% за 30 минути с бързозарядна сатнция от 130kW.

Рено използват максимално вътрешното пространство, като батериите са разположени на дъното на шасито, а са високи само 11 см. Те са с обща мощност от 60kWh, и осигуряват пробег от 450 км. Батериите могат да се зареждат от 0 до 80% за 30 минути с бързозарядна сатнция от 130kW.

Кросоувърът е базиран на платформата CMF-EV, която ще споделя с NIssan и Mitsubishi.

Кросоувърът е базиран на платформата CMF-EV, която ще споделя с NIssan и Mitsubishi.

Megane eVISION е с предно предаване и двигател с мощност от 217кс. Ускорението от 0 до 100 км/ч е под 8 сек.

Megane eVISION е с предно предаване и двигател с мощност от 217кс. Ускорението от 0 до 100 км/ч е под 8 сек.

Точно колата от снимките и визиите в тази галерия няма да излезе в продажба. Кросоувърът Megane eVISION ще бъде в редовно производство някъде по това време следващата година, като на презентацията стана ясно, че фабричният автомобил ще представлява не по-малко от 90% от това, което видяхме в концептуалния модел.

Точно колата от снимките и визиите в тази галерия няма да излезе в продажба. Кросоувърът Megane eVISION ще бъде в редовно производство някъде по това време следващата година, като на презентацията стана ясно, че фабричният автомобил ще представлява не по-малко от 90% от това, което видяхме в концептуалния модел.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам