Трето поколение на Nissan Qashqai вдига нивото

<br><p>С над 3 милиона броя продадени в Европа Nissan Qashqai е един от еталоните в SUV сегмента. Няколко неща правят впечатление при представянето на изцяло новия Qashqai от трето поколение: той е по-атлетичен, по-елегантен и по-модерен. И за първи път е качен и на 20 цолови джанти. </p>

<p>Както при предшествениците му, дизайнът на новия Qashqai е създаден от екипа на Nissan Design Europe, базиран в централен Лондон (Обединеното кралство), а инженерните решения са дело на Nissan Technical Centre Europe в Кранфийлд, Бедфордшър (Обединеното кралство).</p>

<p>Предната част на изцяло новия Qashqai се отличава с уголемена V-образна решетка с хромирано покритие, подчертана от вторична хромирана лента. Решетката е обградена от тънки full LED матрични фарове с дневни светлини с характерната форма на бумеранг. Изключително тънките процепи между всички тези детайли създават впечатление за ювелирна работа.</p>

<p>Предните фарове на новия Qashqai са усъвършенствани спрямо предишния модел с по-издължен и елегантен дизайн благодарение на използването на LED технологията.</p>

<p>Qashqai ще се предлага с варианти със задвижване и 4-те колела. Клиентите имат избор между 6-степенна механична трансмисия, новата автоматична скоростна кутия  - Xtronic и  изцяло електрическо задвижване от мотора благодарение на e-POWER. </p>


С над 3 милиона броя продадени в Европа Nissan Qashqai е един от еталоните в SUV сегмента. Няколко неща правят впечатление при представянето на изцяло новия Qashqai от трето поколение: той е по-атлетичен, по-елегантен и по-модерен. И за първи път е качен и на 20 цолови джанти. 

Както при предшествениците му, дизайнът на новия Qashqai е създаден от екипа на Nissan Design Europe, базиран в централен Лондон (Обединеното кралство), а инженерните решения са дело на Nissan Technical Centre Europe в Кранфийлд, Бедфордшър (Обединеното кралство).

Предната част на изцяло новия Qashqai се отличава с уголемена V-образна решетка с хромирано покритие, подчертана от вторична хромирана лента. Решетката е обградена от тънки full LED матрични фарове с дневни светлини с характерната форма на бумеранг. Изключително тънките процепи между всички тези детайли създават впечатление за ювелирна работа.

Предните фарове на новия Qashqai са усъвършенствани спрямо предишния модел с по-издължен и елегантен дизайн благодарение на използването на LED технологията.

Qashqai ще се предлага с варианти със задвижване и 4-те колела. Клиентите имат избор между 6-степенна механична трансмисия, новата автоматична скоростна кутия  - Xtronic и  изцяло електрическо задвижване от мотора благодарение на e-POWER. 

<p>Като част от целта на Nissan да постигне 50% продажби на електрифицирани превозни средства в Европа до 2024 г., Qashqai ще бъде наличен не само с 1,3-литров бензинов двигател DiG-T, оборудван с технологията мек хибрид, но и с иновативния и удостоен с награди силов агрегат на Nissan e‑POWER. </p>

<p>Системата e-POWER  се състои от батерия с висока мощност и силов агрегат, интегриран с водещ в класа бензинов двигател и електрически мотор Това е уникално решение, което съчетава гладко линейно ускорение, характерно за електрически автомобил, но без необходимостта от зареждане.</p>

<p>Системата е-Power е интегрирана в Note – най-продавания автомобил в Япония през последните години – и включва 1,2-литров бензинов двигател, зареждащ батерията, и крайна изходна мощност от 106 к.с. За Европа обаче тя е обновена до 1,5-литров бензинов двигател с крайна изходна мощност от 140 kW (188 к.с.).</p>

<p>Уникална характеристика на e-Power е , че бензиновият двигател се използва само за генериране на електричество, докато колелата се задвижват изцяло от електрическия мотор. Това означава, че двигателят може винаги да работи в оптималния си диапазон на оборотите, което води до изключителна икономия на гориво и по-ниски CO 2 емисии в сравнение с традиционния двигател с вътрешно горене.</p>

Като част от целта на Nissan да постигне 50% продажби на електрифицирани превозни средства в Европа до 2024 г., Qashqai ще бъде наличен не само с 1,3-литров бензинов двигател DiG-T, оборудван с технологията мек хибрид, но и с иновативния и удостоен с награди силов агрегат на Nissan e‑POWER. 

Системата e-POWER  се състои от батерия с висока мощност и силов агрегат, интегриран с водещ в класа бензинов двигател и електрически мотор Това е уникално решение, което съчетава гладко линейно ускорение, характерно за електрически автомобил, но без необходимостта от зареждане.

Системата е-Power е интегрирана в Note – най-продавания автомобил в Япония през последните години – и включва 1,2-литров бензинов двигател, зареждащ батерията, и крайна изходна мощност от 106 к.с. За Европа обаче тя е обновена до 1,5-литров бензинов двигател с крайна изходна мощност от 140 kW (188 к.с.).

Уникална характеристика на e-Power е , че бензиновият двигател се използва само за генериране на електричество, докато колелата се задвижват изцяло от електрическия мотор. Това означава, че двигателят може винаги да работи в оптималния си диапазон на оборотите, което води до изключителна икономия на гориво и по-ниски CO 2 емисии в сравнение с традиционния двигател с вътрешно горене.

<p>12-волтовата система мек хибрид, налична в новия Qashqai, е по-достъпна хибридна технология. Тя предоставя подпомагане на въртящия момент, удължено гасене на двигателя при кратък престой, бързо рестартиране и Coasting Stop [само при версията с Xtronic], с подобрения в икономията на гориво. </p>

<p>Системата мек хибрид добавя само 22 кг към общата маса на автомобила. При намаляване на скоростта енергията се възстановява чрез регенерация и се съхранява в литиево йонната батерия. </p>

<p> </p>

<p> </p>

<p>При спиране при скорости под 18 км/ч и натиснат педал на спирачката, двигателят се изключва и генерираната енергия се използва за захранване на електрическото оборудване на автомобила. Това позволява спирането с помощта на двигателя да бъде удължено и в резултат на това разходът на гориво да бъде намален.</p>

<p>Системата мек хибрид е свързана 1,3-литров бензинов двигател DiG-T, въведен в Qashqai през 2018 г. Този двигател е подобрен за новия Qashqai с 50 наново проектирани компонентиl.</p>

<p>1,3-литровият двигател ще се предлага в два варианта за мощност – 138 к.с. и<br>
156 к.с. – с 6-степенна механична трансмисия или с новата скоростна кутия Xtronic (само за варианта със 156 к.с.). </p>

<p> </p>

<p> </p>

<p>Механичната скоростна кутия също е подобрена с цел по-бърза, по-директна и по-спортна смяна на предавките.  Задвижването на 4-те колела ще се предлага само за моделите със 156 к.с. и автоматична скоростна кутия Xtronic.</p>

<p> </p>

<p> </p>

<p> </p>

12-волтовата система мек хибрид, налична в новия Qashqai, е по-достъпна хибридна технология. Тя предоставя подпомагане на въртящия момент, удължено гасене на двигателя при кратък престой, бързо рестартиране и Coasting Stop [само при версията с Xtronic], с подобрения в икономията на гориво. 

Системата мек хибрид добавя само 22 кг към общата маса на автомобила. При намаляване на скоростта енергията се възстановява чрез регенерация и се съхранява в литиево йонната батерия. 

 

 

При спиране при скорости под 18 км/ч и натиснат педал на спирачката, двигателят се изключва и генерираната енергия се използва за захранване на електрическото оборудване на автомобила. Това позволява спирането с помощта на двигателя да бъде удължено и в резултат на това разходът на гориво да бъде намален.

Системата мек хибрид е свързана 1,3-литров бензинов двигател DiG-T, въведен в Qashqai през 2018 г. Този двигател е подобрен за новия Qashqai с 50 наново проектирани компонентиl.

1,3-литровият двигател ще се предлага в два варианта за мощност – 138 к.с. и
156 к.с. – с 6-степенна механична трансмисия или с новата скоростна кутия Xtronic (само за варианта със 156 к.с.). 

 

 

Механичната скоростна кутия също е подобрена с цел по-бърза, по-директна и по-спортна смяна на предавките.  Задвижването на 4-те колела ще се предлага само за моделите със 156 к.с. и автоматична скоростна кутия Xtronic.

 

 

 

<p>Новият Qashqai им подобрена предна, странична и задна видимост, както и по- широк ъгъл на проникване на светлина през предното стъкло, по-тънки предни колони и странични огледала, монтирани на вратите вместо на А-колоната, което, според инженерите на марката, намалява зоните на затруднена видимост.</p>

<p>Нещо интересно е, че задните врати вече се отварят под ъгъл 85 градуса, което дава по-лесен достъп до деца в детски столчета например.</p>

<p> </p>

<p> </p>

Новият Qashqai им подобрена предна, странична и задна видимост, както и по- широк ъгъл на проникване на светлина през предното стъкло, по-тънки предни колони и странични огледала, монтирани на вратите вместо на А-колоната, което, според инженерите на марката, намалява зоните на затруднена видимост.

Нещо интересно е, че задните врати вече се отварят под ъгъл 85 градуса, което дава по-лесен достъп до деца в детски столчета например.

 

 

<p>От Nissan казват, че клиентите им оценяват високо възможностите за персонализация, затова новият Qashqai ще бъде наличен в 11 цвята за каросерията с пет двутонални комбинации, създавайки по този начин 16 опции за избор.<br>
 </p>

От Nissan казват, че клиентите им оценяват високо възможностите за персонализация, затова новият Qashqai ще бъде наличен в 11 цвята за каросерията с пет двутонални комбинации, създавайки по този начин 16 опции за избор.
 

<p>Безконтактното отваряне на задна врата улеснява достъпа до багажника, когато ръцете ви са заети. Общият капацитет за багаж е увеличен с над 50 литра спрямо модела от предишното поколение, отчасти благодарение на снижаването на пода на багажника с 20 мм вследствие на оптимизираното задно окачване.</p>

<p> </p>

<p> </p>

<p>Страничните отделения за съхранение на вещи над арките на колелата са запазени, а подът на багажника е с нова форма, както и с двулицева плоскост от износоустойчиво мокетно покритие от едната страна и лесно за почистване пластмасово покритие от другата. </p>

<p> </p>

<p> </p>

Безконтактното отваряне на задна врата улеснява достъпа до багажника, когато ръцете ви са заети. Общият капацитет за багаж е увеличен с над 50 литра спрямо модела от предишното поколение, отчасти благодарение на снижаването на пода на багажника с 20 мм вследствие на оптимизираното задно окачване.

 

 

Страничните отделения за съхранение на вещи над арките на колелата са запазени, а подът на багажника е с нова форма, както и с двулицева плоскост от износоустойчиво мокетно покритие от едната страна и лесно за почистване пластмасово покритие от другата. 

 

 

<p>Новият Qashqai предлага усъвършенствана информационно-развлекателна система с различни свързани услуги, включително лесна интеграция на смартфони и WiFi свързаност в автомобила за общо седем устройства.  </p>

<p>9-инчовият екран NissanConnect визуализира във висока резолюция настройките на автомобила, навигационната и развлекателната система. Съвместим в с Android Auto ® и Apple CarPlay ® , какато и с безжичната Apple CarPlay ® опция. </p>

<p> </p>

<p> </p>

Новият Qashqai предлага усъвършенствана информационно-развлекателна система с различни свързани услуги, включително лесна интеграция на смартфони и WiFi свързаност в автомобила за общо седем устройства.  

9-инчовият екран NissanConnect визуализира във висока резолюция настройките на автомобила, навигационната и развлекателната система. Съвместим в с Android Auto ® и Apple CarPlay ® , какато и с безжичната Apple CarPlay ® опция. 

 

 

<p>От гледна точка на конструкцията в каросерията са използвани много олекотени материали, както и модерни техники за щамповане и заваряване с цел едновременно увеличаване на здравината и намаляване на масата. За първи път задната врата на Qashqai е изработена от композитен материал, което пести 2,6 кг.</p>

<p>Предните и задните врати, предните калници и предният капак са изработени от алуминий, което осигурява общо намаляване на масата от 21 кг спрямо каросерията на предходния модел Qashqai.</p>

<p> </p>

<p> </p>

От гледна точка на конструкцията в каросерията са използвани много олекотени материали, както и модерни техники за щамповане и заваряване с цел едновременно увеличаване на здравината и намаляване на масата. За първи път задната врата на Qashqai е изработена от композитен материал, което пести 2,6 кг.

Предните и задните врати, предните калници и предният капак са изработени от алуминий, което осигурява общо намаляване на масата от 21 кг спрямо каросерията на предходния модел Qashqai.

 

 

<p>Нов 12,3-инчов изцяло електронен TFT мултиинформационен екран с висока резолюция предлага избор от персонализируемо извеждане на информацията от навигационната и развлекателната система, както и на данни за трафика и автомобила, като цялата информация се управлява от новия въртящ се селектор на волана. </p>

Нов 12,3-инчов изцяло електронен TFT мултиинформационен екран с висока резолюция предлага избор от персонализируемо извеждане на информацията от навигационната и развлекателната система, както и на данни за трафика и автомобила, като цялата информация се управлява от новия въртящ се селектор на волана. 

<p>В цялото купе е използвано ново бяло амбиентно осветление. Скоростният лост е модерен и ергономичен. </p>

В цялото купе е използвано ново бяло амбиентно осветление. Скоростният лост е модерен и ергономичен. 

<p>Новият Qashqai е оборудван и с централна въздушна възглавница, която при необходимост се разгръща между двете предни седалки, за да предотврати евентуален контакт между пътниците на първия ред в случай на страничен удар. </p>

Новият Qashqai е оборудван и с централна въздушна възглавница, която при необходимост се разгръща между двете предни седалки, за да предотврати евентуален контакт между пътниците на първия ред в случай на страничен удар. 

<p>10,8-инчов иновативен head-up дисплей осигурява най-големия в сегмента размер на изображението. На него водачът вижда информация от навигацията и др.</p>

10,8-инчов иновативен head-up дисплей осигурява най-големия в сегмента размер на изображението. На него водачът вижда информация от навигацията и др.

Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам