От Съдържание от А1
+100 аура точки… с KindTok

+100 аура точки… с KindTok

Отдавна площадката за игра на съвременните деца не се състои от люлка, пързалка и пясъчник, a наказанието за непослушните деца не е да си стоят вкъщи, без да излизат навън. Сега младежите се „пързалят“ дигитално, като скролват в социалните мрежи и общуват в чата с усмихнато емоджи от комфорта на дома, вместо лице в лице. За известно време представителите на поколенията на техните родители и по-големи братя и сестри, отгледани с чара на комуникацията на живо, се съпротивляваха срещу интернет общуването. Но вече за всички е факт, че ако искаме да общуваме с хората от по-младото поколение, трябва да сме „на ти“ с дигиталната среда. За младежите социалните мрежи са естествен начин на комуникация и не са само средство за себеизразяване, но и път към себепознанието.

Поколенията, израснали изцяло с интернет (родените след 2000 г., известни като Поколение Z) припознават платформи като Instagram, TikTok и Facebook като мястото, в което утвърждават авторитета си, от което зависи и статутът им в реалния живот. Там те “следват“ своите идоли, пращат си миймове в групови чатове и споделят пътуванията си на Story в Close friends или направо до всички в листата си. За младите хора днес границите между виртуалното и реалното понякога са силно размити и приемат думите, написани от някой фалшив профил също толкова лично, колкото обида и дори физически тормоз в реалния свят.

Време е да спрем да се преструваме, че тормозът в социалните мрежи не съществува и да говорим по-често и по-открито за това. Каузата подрастващите да могат да общуват безопасно в интернет среда е в основата на кампанията, която А1 стартира през ноември, наречена The KindTok. Телекомът насърчава използването на позитивни послания и комплименти в една от най-популярните сред младежите от поколението Z социална мрежа TikTok. В профила там, включително и с помощта на посланици на социално-отговорната кампания А1 мотивира своите последователи да използват по-позитивен език на комуникация.

На езика на поколението Z, представители на което са и голяма част от служителите в компанията, А1 насърчава добрите послания, като дава примери за такива в своя филтър, който може да се ползва от всеки в TikTok. С кампанията KindTok А1 приканва младите хора по-често да коментират постовете на своите приятели и познати с „мега cute“, „#goals“ и „ти си 11/10“. Освен приятното чувство да кажат нещо хубаво на хората около себе си в TikTок, най-активните участници ще могат да спечелят и привлекателни технологични награди.

Чрез игра-предизвикателство в TikTok, А1 подканва всички потребителите да оставят добри и мотивиращи коментари под публикации, които им харесват, като отбелязват официалния им профил @a1bulgariа. Веднъж включил се в предизвикателството със супер готин коментар и таг, всеки участник има шанса да спечели технологични награди, сред които геймърска мишка и слушалки, PlayStation конзола и дори новия iPhone 16.

@a1bulgaria

Негативните коментари няма да изчезнат, но добрите могат да станат много повече от тях. 💪🏻 Готов ли си да залееш TikTok с добри коментари? 🔥 Включи се в нашето предизвикателство, като оставиш мил коментар, специален комплимент или няколко love емоджита под всяко TikTok видео, което си харесаш. 💬 В коментара си тагни @a1bulgaria и участвай за мегаяки награди. 👀 Имаш време да превърнеш TikTok в по-добро място до 29 ноември. Научи повече на линка в bio-то 🔝 #kindtok #thekindtokchallenge #a1bulgaria #cancelcyberbullying

♬ Hip Hop Background(814204) - Pavel

Има още…

За да бъде съвсем „cool“ и да попадне сред актуалното съдържание в платформата, А1 създава и готин филтър, който на случаен принцип генерира комплименти. Там можеш да се натъкнеш на забавни и същевременно позитивни послания като „ти си ми идол😭“ и „не спирай да качваш видеа!🙏“.

Сред хората, които подкрепят кампанията са известният YouTube влогър и писател Емил Конрад, и Изабел Овчарова. Емо е познат на аудиторията със своите видеа в социалните мрежи и самият той е човек, който неведнъж се е срещал с негативите от общественото мнение в интернет. В своето съдържание и той, и Изабел, свободно говорят за изпитанията, през които са преминавали и разказват за онзи „хейт“, който никога няма да забравят.

@emilconrad Нека залеем TikTok с положителни коментари, включете се и вие в играта на @A1 Bulgaria , като напишете положителен коментар, под което и да е видео, и ги тагнете. #kindtok #thekindtokchallenge #a1bulgaria #cancelcyberbullying ♬ original sound - Emil Conrad

За да насърчи хората да внимават повече в интернет пространството и да бъдат по-добри един с друг, през октомври А1 стартира и инициатива, насочена към безопасността в интернет. С кампанията IONLINE посланията достигат до часовете на класа в различни училища, за да запознаят учениците с опасностите и начините да се предпазят от тях, докато сърфират.

Социалните мрежи ни дават възможност да общуваме свободно, но за да бъдат приятно място за нашите деца, приятели и близки е важно да поддържаме добрия тон.


Ние използваме "бисквитки" и други персонализиращи технологии, за да подобрим вашето преживяване в нашия сайт, да ви покажем персонализирано съдържание, таргетирана реклама, за да анализираме трафика на сайта и да проследим откъде идва нашата аудитория. Ако искате да разберете повече по темата можете да прочетете нашата "Политика на поверителност", както и "Политика за съхранение на личните данни", съобразно регламента за GDPR, който е в сила от 23 май 2018г.

Избирайки "Приемам", вие се съгласявате да използваме вашите "бисквитки" и други трафични данни.

Приемам