Когато се появи на пазара, рекламата на Volskawagen T-Rock беше с един малък овен, който препречва пътя на новия T-Rock. Идеята беше, че може да е малък, но е с характер. 

Като става дума за характер, новият T-Roc R попада право в целта. Със своята максимална мощност от 221 кВт / 300 к.с., новото компактното попълнение в гамата на Volkswagen R определено прави впечатление.  T-Roc R ускорява от нула до 100 км/ч само за 4,8 секунди, а максималната скорост достига 250 км/ч, преди електрониката да ограничи устрема на върховата версия в гамата на T-Roc.

Съчетанието между модерния 2,0-литров задвижващ агрегат с технология TSI и интелигентната система за двойно предаване 4MOTION осигурява изключително динамично пътно поведение.

Постигате впечатляващ въртящ момент още в ниските оборотни режими на двигателя - максималният въртящ момент от 400 Нм е налице при 2000 об/мин, докато  максимална мощност от 221 кВт/300 к.с. е на разположение чак до 5000 об/мин. Благодарение на широкия обхват на предавателните числа на трансмисията, двигателят на T-Roc R остава винаги в рамките на идеалния работен диапазон в практически всяка ситуация на пътя и може да осигури на водача пълната R мощ, независимо от скоростта на движение. 

Спирачна система от своя страна гарантира сигурно и ефикасно намаляване на скоростта. Аналогична система се използва и при Volkswagen Golf R с Performance пакет. Включената в стандартното оборудване на модела функция Launch Control осигурява  потегляне равно почти на излитане.

За манияците една подробност - електронният контрол на стабилността ESC (Electronic Stability Control) може да се изключи ръчно по желание.

Стандартната седемстепенна предавателна кутия с два съединителя DSG е специално адаптирана към екстремните настройки на двигателя на T-Roc R.  Система за двойно предаване 4MOTION на Volkswagen разпределя огромната мощ на новия спортен модел между предните и задните колела в рамките на хилядни от секундата - според конкретните пътни условия и в зависимост от степента на сцепление на отделните колела.

По този начин се предотвратява ефективно потенциалното приплъзване или блокиране на колелата с алуминиеви джанти и се гарантира възможно най-доброто сцепление с пътната настилка - включително при неблагоприятни метеорологични условия като валежи от дъжд и сняг, както и на трудни терени и нестабилни настилки като чакъл или груб паваж.

Арматурното табло, централната конзола и облицовките на вратите са изпълнени фабрично с блестящо черни декоративни панели в „Piano Black“, докато панелите на праговете на предните врати се отличават с разпознаваемото R лого.

Върху широкия централен подлакътник между предните седалки има достатъчно място както за ръката на водача, така и за тази на неговия спътник на предната седелка. 

Страничните облицовки на купето са с акценти от микрофибър Artvelour в състезателен стил, а централните части от тапицериите на седалките и външните задни места са облицовани с екстравагантна текстилна материя в десен Carbon Flag.

Дизайнът на интериора на новия модел е типичен за R-гамата, с педали от неръждаема стомана, бяло индиректно осветление и черна облицовка на тавана в комбинация с хромирани детайли на приборите за управление на светлините, електрическите прозорци и регулирането на външните огледала. 

Мултифункционалният спортен волан впечатлява с висококачествена кожена облицовка и скосена долна част, а шевовете в Crystal Grey и характерното R лого го превръщат в ярък акцент в интериора.

Със своята приятна, плътна облицовка, той пасва перфектно в ръцете на водача и предава много директно усещане за прогресивното управление на T-Roc R. В сравнение със стандартното управление, при тази система са необходими по-малко обороти на волана, за да достигнете максималния ъгъл на завиване. Управлението е по-директно и контролирано. В съчетание със стандартната за новия модел спортна ходова част с намален клиренс, прогресивното управление повишава динамиката на пътя при изпълнни със завои отсечки и естествено добавя допълнително удобство при ежедневно шофиране - например при извършване на сложни маневри или паркиране.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Нинова нарече министерския си пост "спекулация" и отложи пленума на БСП

Оказва се, че коалиционното споразумение не било напълно готово

Даниел Лорер: Никой не искаше здравното министерство, ПП ще поеме битката срещу Covid

Той не отрече, че Нинова ще е един от двамата министри на икономиката

"Смъртта на Върджил Абло е травмираща, но това не е смъртта на Louis Vuitton"

Марката отдаде почит на починалия творчески директор с три негови цитата пред магазина в Берлин

ЕК няма да препоръча задължителна ваксинация срещу Covid

Въпреки изявленията на Урсула фон дер Лайен за обмисляне на задължителната имунизация в ЕС

Супер зелен сертификат - новото оръжие на Италия срещу Covid-19

Хората без ваксина и без доказателство за преболедуване се изправят пред нови ограничения

БСП: Имаме бележки по коалиционното споразумение, до довечера ще ги изчистим

Румен Радев отреди на БСП ролята на "силен социален вектор"

Министърът на икономиката освободи тримата назначени от ГЕРБ в борда на ДКК

Рая Каназирева, Радостин Вазов и Диляна Софиянска са освободени след скандала с Караганева

Иван Гешев нямало да позволи на "шепа богоизбрани" да живеят като в Древния Рим

Главният прокурор сравни Кирил Петков със Себастиан Курц