А1 беше отличена за разнообразните подходи за дарителска подкрепа в конкурса „Корпоративен дарител“ на Българския дарителски форум Снимка: © Отляво надясно: Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, Деница Коларска, старши специалист „Корпоративна социална отговорност“ в А1 България, Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ в bTV Media Group
  • А1 е инвестирала над 2,5 милиона лева в различни каузи, насочени към здравеопазване, образование, култура и опазване на природата.
  • Признанието е за програмите за редовно дарителство и доброволчество, коледната дарителска кампания, подкрепата за приемната грижа и други

А1 получи признание в категорията „Разнообразие в подходите за дарителска подкрепа“ на 19-ото издание на конкурса „Корпоративен дарител“, организиран от Български дарителски форум. Инвестицията от над 2,5 милиона лева на компанията в различни каузи, насочени към здравеопазване, образование, култура и опазване на природата подчертава приноса на А1 към реализацията на устойчиви социални проекти. Наградата затвърждава ангажимента по изпълнението на дългогодишната ESG стратегия на телекома за развитие на дарителската култура в страната.

Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, при получаване на наградата.

Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, коментира при получаване на наградата: „Дарителството изисква дългосрочна визия - непрестанна отдаденост към каузите и надграждане на начините за подкрепа в годините. Полученото отличие е признание за приноса на целия екип на А1, на нашите партньори от неправителствения сектор, но и на клиентите, заедно с които подкрепяме по-доброто бъдеще. Ще продължим да развиваме нашите дарителски програми и да бъдем пример за мащабна подкрепа, защото заедно можем повече“.

Дарителски проекти със значим социален ефект

Ключово постижение на компанията е програмата за редовно дарителство, която вече 22 години обединява месечните дарения на стотици служители. През изминалата година, чрез ежемесечни дарения и подкрепата на А1, са събрани и дарени общо 140 000 лева за 11 значими каузи.

Емблематична за компанията е и кампанията „Дари за децата, А1 ще удвои сумата“, която през изминалата година чрез платформата „Моят А1“ осигури 150 000 лева за обновяване на педиатричното отделение в МБАЛ – Ботевград. Кампанията продължава и тази година с още по-улеснени условия за дарение – всеки клиент може да дари през Моят А1 сума по избор до 31 декември, а компанията ще я удвои.

А1 е дългогодишен партньор на Националната асоциация за приемна грижа (НАПГ), като подкрепя създаването на стабилна семейна среда за деца в риск. За последните 10 години компанията е инвестирала над половин милион лева в дейности като национални лагери за приемни деца и младежи, кариерно консултиране и специални церемонии за приемни семейства. Дългосрочната подкрепа дава възможност на повече деца с труден старт в живота да растат, обградени от топлота и обич в приемните си семейства.

Корпоративното доброволчество е друг аспект в социално отговорната политика на А1. През 2023 г. компанията надгради своята доброволческа програма, в която вече са помогнали над 1 000 души – служители, техните семейства и местните общности. Програмата #ПомагамеЗА1 е насочена към екипа на А1 и включва всички начини за подкрепа на социални каузи вътре в компанията. Резултатите от двете направления и разнообразните инициативи утвърждават А1 като компания, която създава реална и дълготрайна промяна в България.

Конкурсът „Корпоративен дарител“ отличава компании, които поставят високи стандарти в корпоративното дарителство и социалната отговорност, и популяризира добрите практики в България. В тазгодишното издание на конкурса бяха получени 40 номинации. Програмата на А1 беше отличена в най-оспорваната категория - „Разнообразие в подходите за дарителска подкрепа“, в която бяха получени още 12 кандидатури. Качествените категории в конкурса се оценяват от експертно жури, а в критериите за класиране в конкурса са отразени и стандартите за дарителски практики на БДФ.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Политика

ЕС разследва „SkinnyTok“ – тенденцията за екстремно отслабване в TikTok

TikTok е разследван по европейския закон за онлайн съдържание

19:24 - 20.05.2025
Живот

Жерар Депардийо отново се изправя пред съда – този път за побой над италиански папарак

След присъда за сексуален тормоз, Депардийо се изправя пред ново обвинение в Италия

18:15 - 20.05.2025
Важно днес

Джордже Симион твърди, че Франция се е намесила във вота и ще оспорва загубата в съда (Обновена)

Загубилите изведнъж заговориха за "чуждестранна намеса" във вота

17:40 - 20.05.2025
Важно днес

Верижна катастрофа предизвика сериозно задръстване на бул. "Цариградско шосе"

Инцидентът е станал около 16:30 часа. 

17:00 - 20.05.2025
Политика

ЕС и Великобритания удариха в синхрон Русия с нови санкции по "сенчестия" флот

Брюксел и Лондон се опитват да засилят натиска върху Путин, но без съдействие от САЩ

15:40 - 20.05.2025
Зелен булевард

Билото на Софийска планина е с нова туристическа маркировка

Доброволците в третата инициатива от проекта на БТС и Kaufland България – „Не губи посоката“, поставиха 15 указателни табели и се включиха в дейности по почистване на района около чешмата „Момин дол“

15:02 - 20.05.2025
Кино и сериали

"Улица Сезам" отива в Netflix, след като Тръмп спря парите обществени медии в САЩ

Предаването стартира през 1969 г.

14:58 - 20.05.2025
Живот

Високият зрителски вот за Израел на "Евровизия" роди съмнения. Страните искат отговори от EBU

Обществените телевизии на Испания, Белгия, Финландия и Исландия се усъмниха във вота

14:44 - 20.05.2025
Важно днес

ТВ водещият Боби Ваклинов реши да прави политически проект

Бившият репортер от "Господари на ефира" обяви начало на "народно движение за истински промени"

14:37 - 20.05.2025