Най-голямата рекламна група в България Adhub. обяви сътрудничество с ID Consult Снимка: © Adhub

Най-голямата рекламна група в България adhub. разширява дигиталните си услуги чрез ексклузивно партньорство с агенция ID Consult.

Сътрудничеството включва изцяло нови възможности за рекламодателите като изграждане на архитектура, събиране, обработка и анализ на данни, SEO – оптимизация за търсещи машини и много други.

Партньорството между лидерите в бранша ще осигури на клиентите в групата достъп до последно поколение технологии и инструменти за разбиране на поведението, предпочитанията и нуждите на потребителите. Така компаниите ще получат максимална възвращаемост на медийните инвестиции в дигитална среда, както и достъп до ключова информация, чрез която да повишат своята бизнес ефективност.

„Това партньорство е резултат от нашия ангажимент към още по-високи постижения и удовлетвореност на клиентите ни. Стремим се към модерни, иновативни и индивидуални бизнес решения, затова adhub. заедно с ID Consult, ще предоставя маркетинг инструменти, които гарантират интелигентно развитие и бизнес растеж”, коментира Ангелос Парасхакис, главeн изпълнителен директор на групата.

Чрез новите услуги, които adhub. предлага, брандовете ще могат да „отключват“ конкретни потребителски сегменти, да анализират целевите аудитории, да извършват прецизно таргетиране и корекции в реално време, да разработват по-детайлни, по-ефективни и винаги актуални маркетинг стратегии. За целта партньорството се фокусира върху разширяването на услугите, предлагани от медийните агенции в групата – PHD и Optimum Media OMD.

„Уверени, че ще работим с коректно събрани и обработени данни, ние ще предоставяме точен анализ, както и персонализация и оптимизация на дигиталните медийни кампании. Заедно ще поставим нови стандарти в дигиталния маркетинг, за да надградим добавената стойност, която традиционно предоставяме на нашите клиенти“, допълва Силвия Юдакова, Digital Media Director в adhub.

ID Consult е премиум дигитална агенция, която предлага иновативни високотехнологични решения, разчитане и оптимизиране на данни, разработване на 360° дигитални кампании. Приоритетни в сътрудничеството с adhub. ще бъдат специализираните услуги в областта на дигиталната трансформация, подобрено отчитане и комуникация с клиентите, мониторинг на релевантни KPIs, интеграция на данни между различни измервателни, рекламни и CRM платформи, както и импортиране на офлайн данни за създаване и активиране на различни аудитории.

„Синхронизирайки дигиталните данни с бизнес показателите на клиентите чрез правилните KPIs, ние гарантираме, че работим за качествен растеж на техния бизнес, а не за увеличение на нерелевантни метрики. Убедени сме, че това партньорство е стъпка напред към предоставяне на още по-качествени и стойностни услуги“, сподели Благовест Йорданов, управляващ парньор в ID Consult.

„Органичното търсене предоставя висококачествен трафик и е по-ефективно в сравнение с други канали за привличане на аудитория. За да постигнем оптимални резултати за клиентите, извършваме задълбочен SEO анализ за идентифициране и отстраняване на недостатъци в архитектурата, вътрешното и външното съдържание и потребителското преживяване на уебсайтовете. Чрез комбиниране на резултатите от анализа с информацията за бизнеса на клиента, приоритизираме задачите за неговия екип така, че да постигнем максимална възвръщаемост на инвестициите в SEO и подобряване на цялостната дигитална ефективност“, допълва Владимир Драгиев, управляващ партньор в ID Consult.

Партньорството между adhub. и ID Consult e част от дългогодишната стратегия на групата с цел пълно рекламно обслужване и въвеждане на високотехнологични бизнес решения. Сътрудничеството гарантира на клиентите експертен опит, оптимизация на маркетинговите и комуникационни усилия на база данни, динамични дигитални стратегии за повишаване на ангажираността, подобряване на техническото изпълнение на кампаниите, гъвкаво присъствие на пазара и възможност за компаниите да надграждат своята бизнес история в реално време.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Басистът на "Остава" е новият директор на "Историческия парк"

Ивелин Михайлов обяви, че се оттегля от поста

21:54 - 11.12.2024
Спорт

“Невъзможният хеттрик” - Карлос Насар стана и световен шампион през 2024 година

Българинът успя да вдигне 183 килограма в третия си опит

20:59 - 11.12.2024
Спорт

Като няма точки, има мърч: adidas и "Арсенал" представиха капсулна колекция за феновете

Новата капсулна колекция съчетава американския университетски стил с неповторимия дух на Северен Лондон

20:35 - 11.12.2024
Бизнес

Джон Галиано напуска Maison Margiela след 10 години: „Време е за нови мечти“

Дизайнерът оставя наследство на иновации и успехи

20:15 - 11.12.2024
Спорт

Вече е официално: Саудитска Арабия ще бъде домакин на Световното по футбол през 2034 г.

Решението е било взето без конкурентни кандидати, след като други страни са се отказаха от надпреварата

19:36 - 11.12.2024
Важно днес

Без прецедент: БНБ призова да не се приема Бюджет 2025 на кабинета "Главчев"

Димитър Радев засипа с критики проекта на Министерството на финансите

18:04 - 11.12.2024
Важно днес

Прокуратурата е задържала сътрудник на Асен Василев

Отнет е само личният му мобилен телефон

17:44 - 11.12.2024