AI превърна служителите на Yettel в супергерои

Спомняте ли си, когато масово подменяхме профилните си снимки във Facebook с дигитални аватари? Някои бяхме като от сцена на "Star Wars", други - като от "Матрицата", а трети - като от корица на списание.

Именно за този тренд се сещат от Yettel и творческата им агенция guts&brainsDDB, когато в началото на тази година започват да работят по рекламна кампания, с която да представят телекома като работодател.

Резултатът днес са 35 дигитални аватара на реални служители на Yettel, застанали един до друг под слогана "Супер хора. Супер технологии".

Как обаче започва тази история?

Един сертификат в дъното на всичко

В края на миналата година Yettel стана първият телеком у нас, сертифициран с престижния международен сертификат Top Employer за високото качество на работодателските си практики. Именно от него започва всичко.

"Искахме да разберем как нашите колеги разбират това отличие, какво означава то за тях," разказва Мария Маринова, директор "Бранд и маркетинг комуникации" в телекома.

За да открият отговора, провеждат вътрешно проучване. Един от резултатите в него особено се откроява – според служителите, това, което прави Yettel хубаво място за работа, са хората. Именно те допринасят за приятелската атмосфера и много често превръщат невъзможното във възможно, като истински супергерои.

Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации“ в Yettel

Когато обаче говорим за телеком бранша, има и друга важна съставка – технологиите.

"Проектите, по които работим, стават все по-технологични – свързани са с AI, big data и всички световни тенденции и иновации. Тази технологичност невинаги е първата асоциация, която хората правят, когато чуят Yettel. Ние сме техният доказан партньор – помагаме им да намерят най-добрата услуга или устройство. Едновременно с това обаче технологиите са неизменна част от нашата работа – участваме в тяхното разработване, прилагаме ги ежедневно и се развиваме заедно с тях. Постоянно еволюиращи, те са една от най-интересните сфери на съвременния свят и за нас в Yettel е вълнуващо да усещаме как това, което създаваме, се движи с пулса на времето, в което живеем," обяснява Мария.

Така се оформят двете парченца от пъзела - хора и технологии. Остава им само да ги свържат в едно.

За AI и хората

Точно тогава се сещат за тренда с аватарите - базира се върху модерна днес технология - AI, случва се единствено през апликация за смартфон, и представя хората като вълнуващи супергерои.

Всичко необходимо, за да предадат посланието на кампанията - хората в Yettel са супер, така както са супер и технологиите, с които работят.

За да изберат участниците, от телекома провеждат вътрешна активност. В нея се включват стотици желаещи, а от тях се спират на 35 души. Избраните късметлии са от цялата страна – София, Пловдив, Бургас, Плевен, Пазарджик и дори Първомай. Всеки от тях е на различна позиция – в централен офис, магазинна мрежа или в центъра за обслужване на клиенти. Има зад себе си и различен опит – от над 15 години до няколко месеца.

Така операторът успява да покаже и разнообразието от възможности и лични истории в компанията. Останалото е въпрос на 20 минути – толкова отнема на избраните служители да генерират дигиталните си аватари с помощта на AI-базирано приложение.

"С тази кампания искаме да кажем и още нещо - при нас всеки може да бъде себе си. Така както аватарът ти може да бъде на рицар, елф, крал или герой от минала епоха, така и всеки тук е ценен със своята индивидуалност, с таланта си и суперсилите, които притежава. Затова и нашите екипи са съставени от цветни и различни хора, със собствен почерк и стил," обяснява Мария.

"Не на последно място, това е и начин да кажем "Благодаря" на всички наши колеги - за усилията им, за това, че са супер и правят Yettel наистина страхотно място," завършва тя.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Текстове от партньори

Второто издание на бизнес академията Coca-Cola Hellenic – UNWE Academy завърши с вдъхновяващ финал

Съвместната инициатива на Центъра за споделени услуги на Кока-Кола Хеленик, УНСС и Междууниверситетския център за развитие на кариерата привлече рекорден брой участници

13:01 - 06.06.2025
Важно днес

Борисов видя план "Барбароса" срещу еврото и обвини за него ПП

Лидерът на ГЕРБ се срещна с бившия координатор на санкциите "Магнитски"

12:09 - 06.06.2025
Важно днес

Желязков разпоредил на министри да проверят разкритията около енергийните дружества на Ковачки

Премиерът не отговори на въпрос дали ще се проверява и МВР за теч на информация към Христо Ковачки

11:10 - 06.06.2025
Култура

Иван Костов се надява настоящи и бъдещи политици да чуят „Политиката отвътре“ – вече и като аудиокнига в Storytel

Непоправим оптимист съм за демокрацията, споделя той в навечерието на аудио премиерата

10:46 - 06.06.2025
Важно днес

Жълт код за валежи в петък, но слънчево време в почивните дни

Предупреждението за валежи и гръмотевици е в сила за 9 области, включително София

09:47 - 06.06.2025
Важно днес

САЩ налагат санкции на четири съдии от Хага. Наказват двама от тях заради заповедта за арест на Нетаняху

Според държавния секретар на САЩ съдиите - всички от които жени - са участвали в "незаконни действия срещу САЩ и Израел"

09:05 - 06.06.2025
Култура

Мюзикъл по филма „AMÉLIE“ пристига за първи път у нас

Спектакълът пристига за първи път в България на 20 февруари 2026 г. в зала 1 на НДК

09:03 - 06.06.2025
Важно днес

Смъртоносна вълна от дронове и ракети срещу Киев: Най-малко 4-ма са загинали и 20 ранени

Атаката дойде, след като руският президент Владимир Путин отправи предупреждение, че Москва ще отвърне на украинския удар в Русия

08:04 - 06.06.2025
Важно днес

Мъск извади триона срещу Тръмп, но Tesla плаща цената

Скандалът между Тръмп и Мъск ескалира с компромати и заличи над $150 млрд. от акциите на Tesla

07:33 - 06.06.2025