България като бранд: За да може всички да открият нейните вълшебни кътчета

България да бъде представена като бранд с модерна визия и идентичност, които да популяризират родината ни като туристичесна дестинация не е нова идея. В последните години обаче тази тема влезе в новините със скандали - крадени лога, милиони, похарчени за брошури и сайтове, изглеждащи като от 90-те години. Е, най-сетне можем да забравим затова, защото вече има професионален продукт на достатъчно високо ниво.

След седем месеца работа и екип от над 100 души една от най-големите комуникационни групи в България и в света Havas, представи своята концепция за бранд на България като туристическа дестинация.

През есента на 2019-а компанията бе избрана от Министерството на туризма да създаде единен криейтив макет и рекламни продукти за нейното приложение, за интегрираната рекламна-комуникационна платформа на Бранд България.

По този начин агенцията пое отговорността да представи държавата ни и нейните приказни кътчета пред българи и чужденци.

А след стотици изминати километри из любими, забравени или непознати дестинации в страната Havas създаде единен криейтив макет и наръчник на бранд България.

Той включва:

  • общо 54 телевизионни клипа
  • 18 радио спота
  • общо 92 варианта на ключови визии
  • общо 654 броя уеб банери
  • 126 броя BTL продукти на български и английски език
  • виртуален сървър, който да приюти всички създадени продукти.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Хърватският президент скочи в собствения си капан. Получи забрана да е премиер

Зоран Миланович отказа да напусне поста си, за да участва в кампанията

16:47 - 19.04.2024