Fashion Supply даде начало на дългосрочната си стратегия за растеж на бизнеса с разширяване на производствения си капацитет – в отговор на тенденцията за нарастващо търсене на по-малки серии облекла. Българският производител на мода купи шивашко предприятие в село Дъбница и Гоце Делчев, като ще инвестира 400 хил. лв. в подобряването на инфраструктурата му и ще разкрие 30 нови работни места.

„Инвестицията е логична стъпка от нашата дългосрочна бизнес стратегия за производство на малки серии облекла в по-кратки срокове. Това е и естествен ход след очаквания ръст на поръчки от страна на нашите клиенти. Вече инвестирахме в подобряването на инфраструктурата в цеха, като той ще подкрепи и пускането на собствения ни бранд, коментира Димитър Стойков, собственик и главен изпълнителен директор на Fashion Supply.

Fashion Supply вече над 10 години успява успешно да се позиционира на международните пазари и да утвърди силни позиции в модния бранш в Нидерландия и Англия. Компанията работи за редица наложени европейски брандове като MS Mode, The Sting, Miss Etam, Terranova и други.

Дружеството със стабилен растеж е в процес на разработването на собствен бранд и собствен онлайн магазин до края на годината. Така с разширен капацитет и свой бранд, компанията ще затвори кръга от производството, през доставките, до крайния потребител. Следващата стъпка от бизнес стратегията ще бъде продължение на линията за изцяло автоматизирано производство с инвестицията в машина за дигитален печат.

Тези стъпки бяха част от инвестиционния план на Fashion Supply при публичното предлагане на пазара за растеж на малки и средни предприятия BEAM, което премина без успех.

Обясняваме си резултата с нетрадиционния за пазар ВЕАМ сектор, в който оперираме – а именно, модната индустрия. Очевидно това е повлияло на инвеститорите, въпреки нашите стабилни резултати и сигурна перспектива за растеж на европейския пазар. Вероятно нестабилната икономическа ситуация в Европа също има своето отражение. Това няма да попречи на нашите инвестиционни планове“, каза Димитър Стойков, който е и основател още на бутилиращата компания за изворна вода “Рилана” и цеха за бутилиране на напитки в кенове Can Supply.

Българският производител Fashion Supply купи шивашко предприятие - Димитър Стойков

Придобиването на шивашка фабрика е само първата стъпка от бизнес стратегията на Fashion Supply за разрастване на производствения капацитет до 325 000 на месец през 2024-а година и 450 000 броя през 2025-а година.

В края на 2022 година предстои Fashion Supply да публикува финансовите си резултати и да затвърди прогнозите в инвестиционната си стратегия. Дружеството планира отново да направи опит за публично предлагане през следващата година.

Повече за компанията вижте тук.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple се подчинява на руската цензура

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители по искане на Кремъл

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024