През август 2022 г. иновативната българска платформа за работа nPloy привлече 4 млн. лв. в първия си инвестиционен рунд. Сега тя получава втори транш от над 3 млн.лв., за да продължи да се развива и навлиза в нови пазари.
Основен инвеститор за допълнителните средства отново е българският инвестиционен фонд “Морнингсайд Хил”, като настоящата инвестиция е обвързана с изпълнение на ключови индикатори за успех, заложени в първия рунд.
През изминалата година nPloy регистрира висок интерес и получи изключително позитивна обратна връзка в Румъния, като общият брой потребители на платформата нарастна с над 160%. Освен това екипът изпълни редица ключови технически подобрения и въведе отличителни нови функционалности.
През 2023 г. nPloy се превърна в най-интегрираната платформа за работа с вътрешни HR системи (ATS системи) на глобално ниво. Платформата вече предлага интеграция с всички големи HR системи за подбор - SuccessFactors, Workday, Lever и над 40 други системи.
Новопридобитият финансов ресурс ще бъде инвестиран в изпълнението на маркетинг стратегията на компанията. В нея е заложен ръст на базата от кандидати в платформата с над 300% за България и многократно за Румъния през следващите 2 години. На румънския пазар компанията цели да се установи като предпочитана платформа в BPO индустрията, а през 2025 г. планира и навлизане на нов пазар.
,,Настоящата инвестиция в nPloy е стъпка напред в развитието ни и ключова за постигането на амбициозните ни цели. Гледайки към бъдещето, не спираме да оптимизираме всички микро процеси в подбора на персонал и търсенето на работа. Скоро ще започнем да работим и над аналитичните функционалности на платформата, които ще предоставят ценна информация в реално време за пазара на труда и тенденциите в него както на компании, така и на кандидати. Така ще продължим да правим пазара на труда все по-прозрачен и достъпен.", споделя Константин Цонев - един от основателите на платформата.
nPloy предлага ефективен и ясен процес на подбор. Чрез нея компаниите имат достъп до информация за професионалния опит и умения на всеки кандидат, но не и до лични данни като имена, пол, възраст и настоящ работодател, което гарантира максимална обективност на процеса. Освен това, компаниите имат възможност проактивно да се свържат с кандидати от базата на nPloy, както и да се възползват от т.нар работодателски брандинг (employer branding) рекламни кампании, насочени към прецизно таргетирана аудитория.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: