Българският стартъп nPloy получи допълнителен инвестиционен капитал от над 3 млн. лв Снимка: © nPloy

През август 2022 г. иновативната българска платформа за работа nPloy привлече 4 млн. лв. в първия си инвестиционен рунд. Сега тя получава втори транш от над 3 млн.лв., за да продължи да се развива и навлиза в нови пазари.

Основен инвеститор за допълнителните средства отново е българският инвестиционен фонд “Морнингсайд Хил”, като настоящата инвестиция е обвързана с изпълнение на ключови индикатори за успех, заложени в първия рунд.

През изминалата година nPloy регистрира висок интерес и получи изключително позитивна обратна връзка в Румъния, като общият брой потребители на платформата нарастна с над 160%. Освен това екипът изпълни редица ключови технически подобрения и въведе отличителни нови функционалности.

През 2023 г. nPloy се превърна в най-интегрираната платформа за работа с вътрешни HR системи (ATS системи) на глобално ниво. Платформата вече предлага интеграция с всички големи HR системи за подбор - SuccessFactors, Workday, Lever и над 40 други системи.

Новопридобитият финансов ресурс ще бъде инвестиран в изпълнението на маркетинг стратегията на компанията. В нея е заложен ръст на базата от кандидати в платформата с над 300% за България и многократно за Румъния през следващите 2 години. На румънския пазар компанията цели да се установи като предпочитана платформа в BPO индустрията, а през 2025 г. планира и навлизане на нов пазар.

,,Настоящата инвестиция в nPloy е стъпка напред в развитието ни и ключова за постигането на амбициозните ни цели. Гледайки към бъдещето, не спираме да оптимизираме всички микро процеси в подбора на персонал и търсенето на работа. Скоро ще започнем да работим и над аналитичните функционалности на платформата, които ще предоставят ценна информация в реално време за пазара на труда и тенденциите в него както на компании, така и на кандидати. Така ще продължим да правим пазара на труда все по-прозрачен и достъпен.", споделя Константин Цонев - един от основателите на платформата.

nPloy предлага ефективен и ясен процес на подбор. Чрез нея компаниите имат достъп до информация за професионалния опит и умения на всеки кандидат, но не и до лични данни като имена, пол, възраст и настоящ работодател, което гарантира максимална обективност на процеса. Освен това, компаниите имат възможност проактивно да се свържат с кандидати от базата на nPloy, както и да се възползват от т.нар работодателски брандинг (employer branding) рекламни кампании, насочени към прецизно таргетирана аудитория.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Няма ляво, няма дясно - Huwei FreeClip и синия океан от възможности 

Дизайнът не е случаен – този модел попада в нова категория - т.нар. open fit

13:00 - 29.04.2024
Важно днес

Отказва ли се Санчес от премиерския пост след разследването за корупция срещу жена му

Премиерът на Испания обяви своето решение, след като пет дни спря да изпълнява публичните си задължения

12:22 - 29.04.2024
Важно днес

От "Корал" до Пашата: Скандалът с документите на Кирил Петков и взаимните обвинения

Кирил Петков замеси Румен Николов-Пашата в скандала с предполагаемите фалшиви подписи

10:29 - 29.04.2024