“Не мога да повярвам, че ми отне толкова време да го направя!”. Това е мисълта, която ни обзема, когато най-накрая направим нещо, което сме отлагали заради навика, който ни държи към старото.
Като онзи изстрадал телефон, който е с пукнат екран и батерията му издържа до обяд, за който от известно време си казваме: “Ще го сменя, но не сега”. После си взимаме нов и всичко се променя. Вече можем да спрем да планираме деня си около това къде е най-близкият контакт и да носим кабел в джоба си.
При избора на банка положението е сходно. Имаме банка, която “става”, ползваме я от години и не ни се занимава със смяна, защото ни се струва, че всички предлагат горе-долу едно и също.
Нека бъдем честни - банките не са сред най-вълнуващите теми в живота ни. Свикнали сме да мислим за тях като за необходимо зло - институция, която ползваме, за да можем да си плащаме сметките, да пазаруваме онлайн и да не се налага да си държим парите под дюшека. Но докато караме на автопилот с нещо, което просто “върши работа”, може да изпускаме нещо, което ще ни накара да се чувстваме добре.
Отдавна знаем, че ПроКредит Банк не се вписват в клишираните очаквания за банкова институция. Без костюмирана скованост, без захаросани обещания и без гишета - в услугите им има само това, от което наистина имаме нужда.
Те бяха първата банка, която въведе безплатни преводи без скрити такси в лева и евро – няколко клика и след секунди получателят може да види парите в сметката си, без това да струва нищо за никого по веригата.
Без такси е и онлайн плащането на сметки. Няма нужда да плащаме и за поддръжка на разплащателна сметка. Всъщност от нея дори можем да печелим, защото автоматично включва спестовна сметка с лихва.
Можем да теглим и внасяме по всяко време според това дали този месец сме влезли в строг спестовен режим или сме купували самолетни билети за Италия в 2 през нощта след две чаши вино. Спонтанните решения са възможни, когато разполагаме с парите си от телефона. Но и разумни, защото следим всяко движение по сметката си и виждаме цялата картинка по всяко време.
Чакането номерчето ни да светне на екран в банковия офис е едно от онези неща, с които с радост ще се разделим.
Мобилното банкиране на ПроКредит Банк е интуитивно и бързо като чат с приятел. Ходенето до клон е почти излишно, освен когато искаме да внесем или изтеглим пари. Дори в този случай няма нужда да се съобразяваме с работно време и да подреждаме целия си ден така, че “да мина през банката преди да затвори”.
Зоните за самообслужване на ПроКредит Банк са достъпни 24/7. Оказва се, че гишетата не са задължителни, просто сме свикнали с тях като със стария си телефон.
Свикнали сме да плащаме такси и банката да е “необходимото зло”, но с ПроКредит Банк дори ползваме отстъпки при пазаруване при партньори на банката онлайн и офлайн – от хотели до детски играчки.
Финансовият свят понякога е сложен, а ПроКредит Банк е добрият навигатор, с който ежедневните банкови операции са опростени и безплатни – да ни е удоволствие да банкираме. Плюсовете са ясни, остава да се осмелим да направим промяната, за която вече знаем, че ще ни донесе удобство и добавена стойност в живота.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: