Има много неща, за които си казваме “не мога да разбера как съм живял без това досега” и едно от тях е мобилното банкиране.
Ако допреди няколко седмици човек свободно можеше да мине покрай банка “по пътя за… ” или “по пътя от …”, сега, в условията на “живот със социална дистанция”, доста от нещата, които отлагахме, започват да стават необходимост.
На първо място това е дигиталното управление на финансите ни.
Както казват от UniCredit Bulbank: Банката е в телефона ви! 80% от нещата, които вършим дигитално, вече ги правим през мобилен телефон. Причината е, че той е постоянно в ръцете ни.
Съвсем набързо как се инсталира мобилното приложение на UniCredit Bulbank - тегли се точно, както всяка друга апликация с единствената разликата, че ще трябва да активирате Булбанк Мобайл чрез специален код, който ще получите от банката. Заради сигурността това става в няколко стъпки.
Първоначалното инсталиране е с два кода, които получавате като sms съобщения. Първия въвеждате ръчно, а следващия системата взима автоматично, след като веднъж сте го получили.
После приложението ще ви поиска персонален код, който е 8 цифрен и е добре да не го забравяте. При всяко влизане в мобилното ви банкиране ще въвеждате именно този код.
Ако имате корпоративна и/или лична сметка, виждате и двете, както и всички карти, които притежавате, кредити (в случай, че имате такива), спестовни планове и други.
Логиката на приложението е следната:
Плъзгате наляво, за да видите средствата, с които разполагате, надясно – тези, които дължите и надолу, за да извършите превод.
Освен, че можете да превеждате суми до 8 хиляди лева, с мобилното приложение имате възможност да правите и ред други неща: да заявите дебитна карта по нова или съществуваща сметка, да си откриете спестовен план, овърдрафт и т.н.
За всичко това вероятно се сещате и сами. Това, което може би не знаете, е че през Bulbank Mobile имате възможност да плащате и битови сметки. За тях ви трябва абонатен номер или просто телефонен номер в случай, че ще плащате мобилна услуга.
Сами можете да прецените колко активно да е приложението спрямо вашите навици - от настройките избирате дали да ви изпраща известия за наближаващи плащания или за преводи, които сте получили. Обратно на логиката на повечето социални мрежи, които ви затрупват с известия, в Булбанк Мобайл ще ги получавате, само ако ги поискате.
Стигаме и до основния момент - сигурността. От банката заявяват, че Булбанк Мобайл разполага с всички необходими защити като приложението непрекъснато се надгражда по отношение на максималната сигурност за клиентите.
Ако смените например телефона си или объркате паролата си за достъп, приложението ще бъде блокирано с цел допълнителна защита и ще е необходимо да го реактивирате отново. Това може да стане изцяло дистанционно, като използвате предвидената опция в самото приложение.
Приятна изненада - през мобилното приложение на UniCredit Bulbank имате директна връзка с обслужващия ви банкер, в случай че имате такъв.
Имате и пощенска кутия, в която получавате важна информация от банката - как да се предпазите от фишинг или какви награди можете да спечелите, ако ползвате приложението.
Това е накратко, така че ако сте клиент на банката, нищо не ви пречи да опитате. Няма да загубите време, но има шанс да спестите доста. Ако не сте клиент, но сте го обмисляли, сега можете да станете, дори и без да ходите във филиал на банката. Просто изтеглете приложението Булбанк Мобайл, използвайте опцията “Стани клиент” и следвайте стъпките. По-лесно е отколкото предполагате.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: