От пухкави тестени закуски до хрупкави соленки и многоцветни десерти... Списъкът с любими храни е дълъг, но понякога надписът „глутен“ в етикета се оказва пречка при пазаруването.
Особено пред тези, които са чувствителни към него, или просто искат да разнообразят менюто си и да опитат нещо различно. В супермаркетите „Фантастико“ можете да откриете повече от 200 различни продукта без глутен – от бисквити, крекери и мюсли до хляб, паста, брашно.
Поради големия интерес на потребителите, от началото на годината до сега продажбите на безглутенови продукти в супермаркетите на българската верига са се увеличили с 10 % спрямо същия период година по-рано.
Емилиана Велкова, продуктов мениджър във ФАНТАСТИКО ГРУП
„Категорията е много актуална в момента. Търсенето на безглутенови продукти расте не просто заради мода, а понякога заради конкретна необходимост или стремеж към определен начин на хранене. Разбира се, самите продукти без глутен имат своята добавена стойност, защото дават приятно изживяване за сетивата, както конвенционалните им аналози, но без глутен. Все повече присъстват в рецептите и дори в менютата на ресторантите“, казва Емилиана Велкова, продуктов мениджър във ФАНТАСТИКО ГРУП.
Българската верига работи с над 26 доставчици, половината от които са български производители на безглутенови продукти. Сред тях са и продуктите с бранда RiceUP!, част от портфолиото на българската компания „Нухелт“ АД.
Снимка: „Нухелт“ АД
„От самото начало безглутеновата философия е заложена в ДНК-то на бранда. Започнахме с продукти на основата на пълнозърнест кафяв ориз, заради неговата естествено безглутенова структура и отличен профил на хранителна стойност. Впоследствие, следвайки световните тенденции, и без да правим компромис със слогана си „Eat Smart“, разширихме портфолиото си с нови категории продукти, които отговарят на нуждите на съвременния потребител“, казва Силвия Степан, бранд мениджър в компанията.
В асортимента им можете да откриете оризови чипсове, оризови бисквити и блокчета с шоколад (без добавена захар), безглутенови овесени барове, колагенови протеинови барове и кукита, високопротеинови снаксове, царевичен чипс и тортила.
Снимка: „Нухелт“ АД
„Успехът ни се дължи на стратегически фокус: да създаваме продукти, които комбинират отлично съдържание с преживяване, което потребителите търсят – автентичен вкус, модерен формат и пълно доверие в състава. Следим глобалните потребителски нагласи, разработваме рецепти с ясна мисия и избираме внимателно всяка съставка“, допълва Николай Колев, изпълнителен директор на компанията.
Близо 6 години предложенията с бранда RiceUP! са на щандовете в българската семейна верига.
„Присъствието ни във „Фантастико“ ни позволява да бъдем част от среда, която привлича активни, любопитни и информирани потребители. Това е и една от причините все повече хора да откриват нашите продукти именно там – и да се връщат към тях отново и отново“, казва още Силвия Степан.
Повече от 15 години на щандовете на „Фантастико“ можете да откриете и безглутеновите продукти на „Д-р Кескин България“.
Снимка: „Д-р Кескин България“
„Преди повече от 20 години при мен дойде едно семейство и малко красиво момиченце с тежка цьолиакия (глутенова алергия). Търсеха нещо, с което да разнообразят менюто му, все по-трудно им беше да го ограничават от неподходящи храни, които надничаха от всяка витрина. След седмица се срещнахме в парка. В един момент настана суматоха – лицето на детето се зачерви, момичето започна да кашля, не можеше да си поеме въздух. Бях ужасена! Оказа се, че си е отчупило от една солетка на друго дете… В този момент знаех, че това ще бъде мой фокус“, спомня си Поля Първанова, управител на „Д-р Кескин България“.
Семейната компания стартира на пазара преди 28 години, а днес развива богат асортимент от безглутенови продукти, който включва зърнени закуски (овесени ядки, мюсли), брашна, бисквитки, крекери и шоколади.
„Щастливи сме, че днес активните, динамични, ориентираните към природата и здравето потребители избират „Д-р Кескин“ за своя ежедневен хранителен ритъм. Направихме първите си стъпки като семейна компания и неусетно пренесохме своите семейни принципи и в работата, а именно – подкрепа, доверие, жар… и любов!“, споделя още Поля Първанова.
Бързо през годините асортиментът им се увеличава, а благодарение на супермаркети „Фантастико“ продуктите им достигат до все повече клиенти. „Фантастико“ никога не са се страхували да експериментират и да бъдат иноватори на пазара - точно като нас.
Снимка: „Д-р Кескин България“
Заедно сме предприемали не една новаторска стъпка и сме истински щастливи, че клиентите винаги откликват позитивно и на най-смелите ни предложения. Може би и затова нашето сътрудничество е толкова многообразно, пъстро и любимо. Първият ни продукт с етикета „без глутен“ е повече от 15 години на щандовете на „Фантастико“ и сме горди, че е все така обичан от клиентите“, допълват от екипа на „Д-р Кескин България“.
Българската верига „Фантастико“ се стреми непрекъснато да увеличава асортимента от безглутенови предложения в супермаркетите така, че клиентите да имат богат избор. „Интересът към категорията е константен и възходящ всяка следваща година. Зад ръста неизменно стои многообразието от продукти, новите предложения, които се стремим непрекъснато да предоставяме на клиентите“, казва Емилиана Велкова, продуктов мениджър във ФАНТАСТИКО ГРУП.
Така, независимо дали търсите паста, хляб, крекери или сладки изкушения без надписа „глутен“ в етикета, в супермаркетите от веригата можете намерите алтернативи със страхотен вкус.
Снимка: ФАНТАСТИКО ГРУП
Събира ни вкусът към разнообразните продукти!
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: