Седмици преди началото на новата учебна година BILLA даде началото на нова кампания, посветена на почитателите на Хари Потър от всички възрасти.
От 19 август търговската верига започна да предлага на клиентите си продукти, вдъхновени от книгите на Дж. К. Роулинг.
Феновете на магьосническата сага могат да получат раница и чанта със светещ в тъмного надпис, чаши, които променят цвета си според температурата на напитката, термос, тефтер и чадър.
Бележникът в тематичната колекция е произведен от рециклирана хартия с FSC сертификат, чадърът и чантите – от рециклиран полиестер, а термосът – от 100% неръждаема стомана, която намалява консумацията на пластмасови бутилки.
В кампанията могат да се включат всички притежатели на BILLA Card. За всяка покупка на стойност 10 лв., реализирана с дигиталната или физическата карта в мрежата на BILLA, потребителите получават по 1 дигитална промоточка.
За пръв път в такъв тип кампании хартиените точки биват заменени от дигитални такива като тяхното натрупване може да бъде лесно проследено на касовия бон за покупка, както и през личния потребителски профил в BILLA App и на www.billa.bg.
Всеки пет събрани промоточки осигуряват до 75% отстъпка от продажната цена на артикулите, включени в лоялната кампания на Хари Потър до 20.10.2021 г. включително или до изчерпване на наличните количества. Периодът на натрупване на точки ще продължи до 13 октомври 2021 г.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: