BILLA отвори първи магазин в град Стамболийски

На 2 декември 2021, BILLA откри своя първи магазин в град Стамболийски, разположен на ул. „Клокотница" №2. Филиалът е изцяло съобразен с новата концепция на веригата за предоставяне на мaĸcимaлнo yдoбcтвo при пазаруване и пo-дoбpa paбoтнa cpeдa. Изграждането му е част от ключовата стратегия за навлизане в малките и средни населени места. По този начин, компанията застава по-близо до своите клиенти и подпомага подобряването на социално-икономическата среда на региона като насърчава заетостта и осигурява качествени продукти на достъпни цени.

По случай откриването на новия филиал, кметът на гр. Стамболийски – Георги Мараджиев, изказа поздравленията си към веригата и екипа: „Днес е един прекрасен ден за община Стамболийски! Отвори врати магазин BILLA. През 1953 година е открит първият магазин от веригата в Австрия, през 2000 г. е създадена BILLA България и е отворен първият обект в София. 21 години по-късно веригата стъпи и в Стамболийски!“

Общият размер на инвестицията от страна на BILLA възлиза на 1 800 000 лв. и обезпечава съвременното техническо оборудване, интериорното изграждане, екстериорното обособяване на търговския обект и допълнителните дигиталните решения в полза на комфорта на клиентите. Към качественото потребителско преживяване допринасят и просторните зони с фокус върху свежия и качествен асортимент. Новооткритият филиал предлага богато разнообразие от над 8 500 артикула.

Горд съм, че компанията отваря нови магазини, създава нови работни места, осигурява поръчки, финансиране на много доставчици и партньори в тези трудни времена на пандемия. И съм истински щастлив, че отваряме нов магазин в този малък, но хубав град – Стамболийски, който ще подкрепим с разкриването на нови над 30 работни места“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

В отговор на високите очаквания на потребителите, BILLA продължава да утвърждава иновациите. В новооткрития обект са обособени 4 каси на самообслужване, в съчетание със съществуващите традиционни такава. Те целят да направят пазаруването по-бързо и удобно за клиентите. Услугата им предоставя възможност сами да сканират и организират своите покупки и да проследят сметката си, при спазване на необходимата дистанция. В допълнение, на рафтовете са поставени електронни етикети, върху които на дигитален дисплей са изписани името на продукта, производител, грамаж и цена.

Специализиран кът за жива бира обогатява портфолиото от предложения в магазина, заедно с разнообразния асортимент от артикули, изобилието от стоки с роден произход, плодовете и зеленчуците, отгледани по програмата „BILLA Градини“, както и собствените марки, сред които „Българска ферма“, Clever, BILLA и BILLA Premium.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple се подчинява на руската цензура

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители по искане на Кремъл

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024