Колко често ви се случва да отворите пощенската си кутия и отвътре да изпадат най-разнообразни хартиени брошури? Понякога ги виждате стъпкани във входа на кооперацията, друг път струпани някъде на огромна купчина.

Ако не ви е приятно кутията ви да се пълни с хартия, BILLA България има решение.

От началото на 2022 г. компанията започва да насърчава клиентите си да съдействат за намаляване на разхода от хартия чрез две нови инициативи. BILLA България пуска нов еко-стикер, с който всеки може да се откаже от получаване на брошурите на веригата.

В същото време компанията прави по-атрактивна онлайн брошурата си, като я обогатява с още повече оферти и намаления, и призовава клиентите си да ползват именно нея като „стъпка към едно по-екологично бъдеще“.

От 13 януари на касата във всеки магазин на BILLA в страната потребителите ще могат да получат специалния еко-стикер, изработен от сертифицирана хартия. Той е предназначен за залепване върху пощенските кутии, разположени в жилищните кооперации, и ще показва желание за отказ от получаване на промоционални хартиени брошури.

Това е указано и върху самия жълто-червен стикер с надпис „Моля, не оставяйте хартиени брошури тук. За да има повече дръвчета“.

Поставен е и баркод, който след сканиране може да ви отведе до по-подробна информация за кампанията на BILLA. От търговската верига наричат новия си подход „малкия еко-стикер с голямо значение“.

Всяка година в света се изсичат между 3,5 и 7 млрд. дървета, според доклад на Rainforest Action Network от 2021 г. Ако сте сред хората, които са загрижени за опазването на околната среда, може да залепите стикера върху пощенската си кутия, а брошурите на BILLA да намерите онлайн в сайта им.

Досега двете брошури – физическа и онлайн, бяха напълно еднакви. Сега разширеното онлайн изданиe прави стъпка напред като надгражда с 12 допълнителни страници предложенията от традиционната хартиена брошура.

Специални оферти за притежателите на BILLA Card, превръщат началото на годината в своеобразно продължение на празниците с изобилието от висококачествени продукти. Маркирани с тематичен знак, тези оферти ще предлагат намаление от 25% на продуктова група, наред с останалите предимства, които картата за лоялни клиенти осигурява. Притежателите ѝ имат и гарантиран бърз достъп до онлайн игри и актуални кампании на веригата.

Въпреки трудностите през изминалата година, породени от пандемията, BILLA България продължава активно да подкрепя стратегията за устойчиво развитие и отговорното отношение към природните ресурси, казват от компанията. През пролетта на 2021 г. веригата въведе 100% рециклируемата торба, изработена от над 80% рециклиран материал, а малко по-късно и торба от биопластмаса – компостируем материал, за който не са използвани невъзобновяеми ресурси.

През ноември същата година BILLA България предприе допълнителни стъпки в подкрепа на дългосрочната си стратегия за намаляване на количеството пластмаса и материали от изкуствени съединения. Тя редуцира с 5% теглото на тарелките за месо собствено производство.

Сега BILLA България има нова цел – да осигури и по-приятно, и по-природосъобразно преживяване на клиентите си и да участва в създаването на нови устойчиви навици.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple се подчинява на руската цензура

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители по искане на Кремъл

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024