Снимка: © Getty Images

Бритни Спиърс нарече документалните филми за попечителството на баща ѝ „двулични“, защото прославят травмиращите моменти в нейния живот.

„Те критикуват медиите, а после правят същото. Защо трябва да се показват най-травмиращите времена в моя живот, които датират от години назад във времето?“, написа 39-годишната поп изпълнителка в Instagram.

Тя атакува два от филмите за живота ѝ, които излязоха тази година – „Framing Britney Spears“ на New York Times и „Битката за Бритни: Фенове, пари и попечителство“ на BBC, който беше пуснат само в iPlayer, а в сряда ще се излъчи по BBC 2.

Бритни Спиърс - от "дете-чудо" до жена без право на самоличност

Продукцията на NYT разказа как Спиърс е жена „без самоличност“ заради попечителството на баща ѝ Джейми от 2008 г. насам. Документалният филм, направен без авторите дори да се свържат с изпълнителката, показа как баща ѝ контролира имуществото ѝ на стойност 59 млн. долара не с цел да я защити от психическата криза, в която е изпаднала от години насам, а за да се възползва от състоянието ѝ.

Във „Framing Britney Spears“ стана ясно, че цяла една индустрия е трупала дивиденти от успехите на певицата, а медиите са се възползвали от психическото ѝ разстройство с агресивен подход и истории, накърняващи достойнството ѝ – например, че не може да отглежда правилно децата си Шон и Джейдън.

В момента Netflix прави още един документален филм за Бритни, а самата тя подготвя четвърти, пише BBC.

„2021 определено е по-добра от 2020, но не съм знаела, че ще се случи точно това – толкова много документални филми за мен тази година, които разказват как хората се възползват от живота ми… Какво мога да кажа – поласкана съм!“, написа иронично Спиърс в Instagram.

„Тези документални филми са толкова двулични. Първо критикуват медиите, а после правят същото. Искам да ви напомня, че макар да съм имала много тежки времена в живота ми, съм изживявала много повече страхотни моменти. Мисля обаче, че хората се интересуват повече от негативното“, добавя певицата.

Изпълнителката, продала над 100 милиона копия от албумите си по света, добави и видео, в което танцува на песента „Boite En Argent“ на френската певица Индила.

Това не е първият път, в който Спиърс използва социалните мрежи, за да коментира подновения интерес на медиите към личния ѝ живот. През март тя сподели, че е плакала в продължение на две седмици след излизането на филма на New York Times.

Преди седмица адвокатът ѝ заяви, че Бритни иска да се изправи пред съда и да говори по време на делото за попечителството на баща ѝ. Това ще се случи на 23 юни.

Джейми Спиърс беше обявен за временен попечител над дъщеря си през 2008 г. след серия от публични инциденти, които повдигнаха въпроси относно психичното здраве на Бритни. Закрилата на певицата е разделена на две части – за имуществото и финансовите ѝ афери, както и за личните ѝ дела. Баща ѝ имаше контрол и върху двете, но се оттегли като личен попечител през 2019 заради здравословни проблеми. Джоди Монтгомъри го замени временно, макар Бритни да желае той да бъде назначен за постоянен попечител.

Адвокатът на 39-годишната изпълнителка каза пред съда, че клиентката му изпитва страх от баща си и няма да се върне на сцената, докато той контролира живота ѝ. Джейми Спиърс управлява 59-те милиона долара на дъщеря си, заедно с финансовата компания Bessemer Trust. Певицата изчезна от сцената, като последният ѝ албум е "Glory" от 2016 г. 

Заради всички тези събития феновете на Спиърс създадоха движението #Освободете Бритни и провеждат протести пред съдилищата, където се гледа делото за попечителството.


"Доброто момиче" Рийз Уидърспуун: Днес можеше да съм в позицията на Бритни Спиърс


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Прочети