bTV отбеляза 20 години от създаването си

bTV е на първо място по одобрение от зрителите по показателите за модерна визия на новините и предаванията, социална ангажираност и популярен и харесван екип. Това показва проучване на "Маркет линкс", проведено по случай 20-годишнината от създаването на частната национална телевизия.

bTV започна излъчването си на 1 юни 2000 г., а първата й новинарска емисия датира от 18 ноември. Оттогава телевизията се разшири в медийна група с няколко тематични канали, радиопрограма, онлайн платформи за новини и видеосъдържание и др.

Изследването на "Маркет линкс" показва, че bTV печели симпатиите на най-много зрители – над 41%, по отношение на модерната визия на новините и предаванията си. През 2019 г. медията откри високотехнологично студио, което беше оценено като едно от най-добрите изпълнения на сет дизайн от конкурса Promax.

Според над 33% от респондентите в проучването на „Маркет Линкс“ телевизията проявява най-сериозна социална ангажираност по отношение на важните за обществото теми като околна среда, образование, здраве и други.

Над 38% от анкетираните от „Маркет Линкс“ да посочват, че телевизионният канал има в екипа си най-популярните и обичани лица. Над 32% ги припознават като близки до себе си хора, на които могат да се доверят. Данните са от е национално представително проучване на „Маркет Линкс“ с извадка от 1224 лица на възраст 18-54 г., реализирано по метода на прякото-лично интервю в периода 18-26 май 2020.

Според класацията Employer of Choice, bTV Media Group e най-желан работодател в сектора на медийната индустрия в България.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Служебният кабинет смени Вяра Тодева и още пет областни управители

Част от новите са от банката кадри на ГЕРБ

18:08 - 26.04.2024
Важно днес

Мащабни промени в движението в центъра на София предложиха от ПП-ДБ и "Спаси София"

Планира се ул. „Фритьоф Нансен“ да стане двупосочна

14:32 - 26.04.2024