Coca-Cola показа освежено лого и обяви „Всички сме на една Coca-Cola един от друг”

Coca-Cola представи своята нова глобална платформа Real Magic и нов по-свеж прочит на логото си. Новата бранд философия на компанията е изградена върху наученото през последните 18 месеца - когато се обединим в неочаквани моменти, можем да намерим магията около нас и да направим ежедневието ни необикновено.

Real Magic е първата нова глобална платформа на Coca-Cola от 2016 г. насам. Нейната премиера идва успоредно с обновената визуална идентичност на бранда и нов поглед върху емблематичното лого. Новото лого „прегръща“ бутилките и кеновете, като действа като визуален подпис - буквален и преносен.

Coca-Cola си партнира с артисти, фотографи и илюстратори, за да вдъхне живот на концепцията за Real Magic чрез новото лого. През собствения си поглед, те пресъздават моментите на истинска магия от ежедневието по начин, който е едновременно обединяващ, но и индивидуален и изразителен. Партньорите в дизайна са Wieden+Kennedy London, KnownUnknown и Kenyon Weston.

„Real Magic не е просто слоган или едногодишна платформа - тя е дългосрочна философия и убеждение, което ще направлява маркетингa и комуникациите на Coca-Cola”, допълва Аройо.

Първата кампания под шапката на новата платформа е „Всички сме на една Coca-Cola един от друг”.

Смесвайки реалния с виртуалния свят, тя е метафора на вярата, че това, което ни обединява, е по-силно от това, което ни разделя. Кампанията акцентира върху общото между всички нас - човечността.

Видеото повдига въпроса какво би станало, ако Coca-Cola обедини светове, които са предназначени да бъдат разделени. Няма ли това да е истинска магия? То включва три свестовно известни имена в гейминга - ди джеят и геймър Алън Уокър, баскетоболистката и стриймър в Team Liquid Aerial Powers и стриймърът Average Jonas.

Тримата са на турнир по електронни спортове в обща игра, която по стилистика напомня на култовата Warcraft. В кулминацията на играта става неочакваното - единият от героите, който е орк, е на път да загине. Играчът пиe Coca Cola и с героя му се случва обрат. Той става миролюбив, вместо да се бие, помага на противника и всички свалят оръжията. Следва слоганът: „Всички сме на една Coca-Cola един от друг”.

За да създаде кампанията, Coca-Cola си партнира с рекламната агенция BETC London, с популярния режисьор на реклами и филми Даниел Уолф и гейминг-специалистите по компютърно генерирани изображения от Mathematic.

Real Magic дава заявка, че припознава противоречията, с които се сблъскват новите поколения, Младите хора търсят хармония и социална връзка в един виртуален и разделен свят.

„Coca-Cola е бранд, дефиниран от допълващи се концепции - скромен, но емблематичен; автентичен, но енигматичен; истински, но магичен” споделя Маноло Аройо, главен маркетинг директор на The Coca-Cola Company.

„Философията Real Magic се корени в убеждението, че дихотомията може да направи света по-интересно място - свят на необикновени хора, неочаквани възможности и прекрасни моменти. В същото време улавя и същността на Coca-Cola - истински вкус, който е неописуем, уникален, истинска магия сам по себе си”.

„Чрез философията Real Magic искаме да ангажираме хората по много различен начин - чрез уникални и лични преживявания”, казва още Аройо.

„Всички сме на една Coca-Cola един от друг” е създадена за и заедно с общността, която иска нещо различно от това, което би очаквала от Coca-Cola досега. За изграждането на кампанията си партнирахме с най-добрите създатели, геймъри, с Twitch и други, за да открием нашето място в една реалност, различна от всичко, което сме познавали досега. Това е изключително вълнуващо”.

С Real Magic Coca-Cola затвърждава обещанието си - да обединява и вдъхновява хората всеки ден.



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Живот

Психологът Детелина Стаменова: Храната е връзката ни с нас самите, с близките ни, с околния свят

Тя е гласът, който се опитва да разбие тишината по отношение на хранителните разстройства

10:19 - 12.04.2025
Важно днес

Днес празнуваме Лазаровден

Имен ден празнуват Лазар, Лазо, Лачо, Лъчезар, Лазарин и други.

10:06 - 12.04.2025
Живот

Ягодово блонди: с аромат на пролет, ягоди и шоколад- рецепта

Ягоди, шоколад, ванилия и масло. Ухае на пролет

10:05 - 12.04.2025
Живот

Фондация "Даная" събра средства за лечението на 4-годишната София за по-малко от 12 часа

Детето е с тежка диагноза - агресивен мозъчен тумор

10:04 - 12.04.2025
Важно днес

Бомба избухна в центъра на Атина след сигнал от анонимен информатор

Бомбата е гръмнала в близост до офиса на гръцката железопътна компания Hellenic Train

09:32 - 12.04.2025
Политика

Украйна може да бъде разделена като Берлин след Втората световна война, смята Келог

Предложението включва САЩ да признаят незаконно окупираните от Русия украински територии.

09:06 - 12.04.2025
Важно днес

ЕК опроверга фантазиите на "Възраждане" за срок на годност на спестяванията

Комисията "осъжда най-решително всякакви фалшиви изявления"

19:15 - 11.04.2025
Живот

Звездата от "Еуфория" и "Анатомията на Грей" Ерик Дейн разкри, че страда от нелечимо неврологично заболяване

52-годишният актьор е диагностицирал с АЛС - амиотрофична латерална склероза

18:34 - 11.04.2025