Coca-Cola показа освежено лого и обяви „Всички сме на една Coca-Cola един от друг”

Coca-Cola представи своята нова глобална платформа Real Magic и нов по-свеж прочит на логото си. Новата бранд философия на компанията е изградена върху наученото през последните 18 месеца - когато се обединим в неочаквани моменти, можем да намерим магията около нас и да направим ежедневието ни необикновено.

Real Magic е първата нова глобална платформа на Coca-Cola от 2016 г. насам. Нейната премиера идва успоредно с обновената визуална идентичност на бранда и нов поглед върху емблематичното лого. Новото лого „прегръща“ бутилките и кеновете, като действа като визуален подпис - буквален и преносен.

Coca-Cola си партнира с артисти, фотографи и илюстратори, за да вдъхне живот на концепцията за Real Magic чрез новото лого. През собствения си поглед, те пресъздават моментите на истинска магия от ежедневието по начин, който е едновременно обединяващ, но и индивидуален и изразителен. Партньорите в дизайна са Wieden+Kennedy London, KnownUnknown и Kenyon Weston.

„Real Magic не е просто слоган или едногодишна платформа - тя е дългосрочна философия и убеждение, което ще направлява маркетингa и комуникациите на Coca-Cola”, допълва Аройо.

Първата кампания под шапката на новата платформа е „Всички сме на една Coca-Cola един от друг”.

Смесвайки реалния с виртуалния свят, тя е метафора на вярата, че това, което ни обединява, е по-силно от това, което ни разделя. Кампанията акцентира върху общото между всички нас - човечността.

Видеото повдига въпроса какво би станало, ако Coca-Cola обедини светове, които са предназначени да бъдат разделени. Няма ли това да е истинска магия? То включва три свестовно известни имена в гейминга - ди джеят и геймър Алън Уокър, баскетоболистката и стриймър в Team Liquid Aerial Powers и стриймърът Average Jonas.

Тримата са на турнир по електронни спортове в обща игра, която по стилистика напомня на култовата Warcraft. В кулминацията на играта става неочакваното - единият от героите, който е орк, е на път да загине. Играчът пиe Coca Cola и с героя му се случва обрат. Той става миролюбив, вместо да се бие, помага на противника и всички свалят оръжията. Следва слоганът: „Всички сме на една Coca-Cola един от друг”.

За да създаде кампанията, Coca-Cola си партнира с рекламната агенция BETC London, с популярния режисьор на реклами и филми Даниел Уолф и гейминг-специалистите по компютърно генерирани изображения от Mathematic.

Real Magic дава заявка, че припознава противоречията, с които се сблъскват новите поколения, Младите хора търсят хармония и социална връзка в един виртуален и разделен свят.

„Coca-Cola е бранд, дефиниран от допълващи се концепции - скромен, но емблематичен; автентичен, но енигматичен; истински, но магичен” споделя Маноло Аройо, главен маркетинг директор на The Coca-Cola Company.

„Философията Real Magic се корени в убеждението, че дихотомията може да направи света по-интересно място - свят на необикновени хора, неочаквани възможности и прекрасни моменти. В същото време улавя и същността на Coca-Cola - истински вкус, който е неописуем, уникален, истинска магия сам по себе си”.

„Чрез философията Real Magic искаме да ангажираме хората по много различен начин - чрез уникални и лични преживявания”, казва още Аройо.

„Всички сме на една Coca-Cola един от друг” е създадена за и заедно с общността, която иска нещо различно от това, което би очаквала от Coca-Cola досега. За изграждането на кампанията си партнирахме с най-добрите създатели, геймъри, с Twitch и други, за да открием нашето място в една реалност, различна от всичко, което сме познавали досега. Това е изключително вълнуващо”.

С Real Magic Coca-Cola затвърждава обещанието си - да обединява и вдъхновява хората всеки ден.



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Хърватският президент скочи в собствения си капан. Получи забрана да е премиер

Зоран Миланович отказа да напусне поста си, за да участва в кампанията

16:47 - 19.04.2024