Далсия е новото име на фирмата за топлинно счетоводство Бруната Снимка: © Dalsia

Далсия е новата търговска марка, под която фирма Бруната ООД ще осъществява своята търговска дейност. Компанията има вече изцяло българска собственост и е позната в страната с въвеждането на топлинното счетоводство през 1992 г., което га­рантира справедливо отчитане на потреблението на енергия и вода. Към момента Далсия обслужва над 100 000 домакинства в България.

Промяната на търговската марка е част от стратегията за развитие на компанията. От топлинен счетоводител, който работи само с един вид уреди, Далсия създава платформа от различни системи за управление и контрол на разходите за отопление. Това ще даде възможност да разшири мрежата си от партньори като работи с уреди от най-добрите производители на пазара – Brunata, Siemens, Danfoss, B-meters, както и да повиши избора и качеството на услугата за своите клиенти.

За да отговори на очакванията на клиентите и законовите изисквания, Далсия налага с години на пазара нови технологии и уреди за управление на потреблението и намаляване на разходите при ползване на топлинна енергия и вода. Далсия дава възможности на своите клиенти да използват безжична комуникация за регулиране и своевременен контрол на своето потребление. Те могат да управляват температурата във всяка стая дистанционно от мобилния си телефон, с помощта на електронните термостатни глави Далсия и безплатно онлайн приложение Tuya Smart.

Освен с дялово разпределение на разходите за отопление, охлаждане, топла и студена вода, компанията заема лидерска позиция в региона и в топлофикационния сектор, като произвежда абонатни станции и доставя оборудване. Над 70% от новите сгради в България са оборудвани с абонатни станции на компанията. Далсия осъществява международна инженерингова дейност в редица държави като Дания, Косово, Гърция, Италия, Франция, Сърбия и др. Компанията е произвела над 15 000 абонатни станции. В Далсия работят 150 служители. Отчита приходи от 21 млн. лв. през 2023 година.

Отскоро Далсия разполага и със специализиран контактен център, който ускорява времето за отговор на клиентски запитвания. За да повиши удовлетвореността на клиентите, компанията дава възможност за посещение извън работно време, като предлага обслужване по телефона или интернет за повечето свои услуги. Инвестициите на компанията са насочени в дигитализация и собствен добив на ел. енергия от възобновяеми източници, който да осигури въглеродна неутралност на компанията в бъдеще.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Започнаха доставките на оръжие от САЩ за Украйна

Тръмп отрече да е окуражавал Зеленски да атакува цели в Москва и Санкт Петербург

09:23 - 16.07.2025
Важно днес

НС разглежда окончателно промените в Закона за движение по пътищата

Пет ключови промени са в дневния ред на парламента

08:18 - 16.07.2025
Важно днес

Граждани протестират в София, Варна и четири европейски града в подкрепа на Благомир Коцев

Всички протести започват в 18:30 ч. местно време

07:29 - 16.07.2025
Важно днес

Пускат движението по ул. "Опълченска" в София

От днес се възстановяват и маршрутите на градския транспорт

07:00 - 16.07.2025
Важно днес

Полиция влезе отново в община Варна

Проверяват две заповеди за заместник на Благомир Коцев, въпреки че Административният съд вече се е произнесъл

21:00 - 15.07.2025
Спорт

Големи скандали от "малкото парти" на звезда на "Барселона"

Ламин Ямал си спретна празненство с ниски хора

20:11 - 15.07.2025
Кино и сериали

Номинациите за Emmy 2025 - „Severance“ води в надпреварата с 27 номинации

„The Penguin“, „The Studio“ и „The White Lotus“ също са сред основните фаворити

18:35 - 15.07.2025
Важно днес

Син на депутат от "Възраждане" и още петима отиват на съд за погрома на сградата на ЕК

Прокуратурата иска да разследва и 4-има депутати, но те още са с имунитети

18:10 - 15.07.2025