Далсия е новото име на фирмата за топлинно счетоводство Бруната Снимка: © Dalsia

Далсия е новата търговска марка, под която фирма Бруната ООД ще осъществява своята търговска дейност. Компанията има вече изцяло българска собственост и е позната в страната с въвеждането на топлинното счетоводство през 1992 г., което га­рантира справедливо отчитане на потреблението на енергия и вода. Към момента Далсия обслужва над 100 000 домакинства в България.

Промяната на търговската марка е част от стратегията за развитие на компанията. От топлинен счетоводител, който работи само с един вид уреди, Далсия създава платформа от различни системи за управление и контрол на разходите за отопление. Това ще даде възможност да разшири мрежата си от партньори като работи с уреди от най-добрите производители на пазара – Brunata, Siemens, Danfoss, B-meters, както и да повиши избора и качеството на услугата за своите клиенти.

За да отговори на очакванията на клиентите и законовите изисквания, Далсия налага с години на пазара нови технологии и уреди за управление на потреблението и намаляване на разходите при ползване на топлинна енергия и вода. Далсия дава възможности на своите клиенти да използват безжична комуникация за регулиране и своевременен контрол на своето потребление. Те могат да управляват температурата във всяка стая дистанционно от мобилния си телефон, с помощта на електронните термостатни глави Далсия и безплатно онлайн приложение Tuya Smart.

Освен с дялово разпределение на разходите за отопление, охлаждане, топла и студена вода, компанията заема лидерска позиция в региона и в топлофикационния сектор, като произвежда абонатни станции и доставя оборудване. Над 70% от новите сгради в България са оборудвани с абонатни станции на компанията. Далсия осъществява международна инженерингова дейност в редица държави като Дания, Косово, Гърция, Италия, Франция, Сърбия и др. Компанията е произвела над 15 000 абонатни станции. В Далсия работят 150 служители. Отчита приходи от 21 млн. лв. през 2023 година.

Отскоро Далсия разполага и със специализиран контактен център, който ускорява времето за отговор на клиентски запитвания. За да повиши удовлетвореността на клиентите, компанията дава възможност за посещение извън работно време, като предлага обслужване по телефона или интернет за повечето свои услуги. Инвестициите на компанията са насочени в дигитализация и собствен добив на ел. енергия от възобновяеми източници, който да осигури въглеродна неутралност на компанията в бъдеще.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Спорт

Донарума отчая “Арсенал”. ПСЖ на финал в Шампионска лига

На 31 май ПСЖ излиза срещу "Интер"

00:18 - 08.05.2025
Важно днес

Домусчиеви помнят само с добро Васил Божков и братя Найденови, и не знаят нищо за конфликта им

Домусчиеви са чували за конфликта между Божков и Найденови само от медиите

20:33 - 07.05.2025
Важно днес

Полицията знае за 28 случая на нападения от "локали" в центъра на София

Нападения с ножове и палки в София – повечето извършители са непълнолетни

17:08 - 07.05.2025
Бизнес

След Калифорния, Токио и Париж, Disneyland ще се появи и в Близкия изток. Разбира се, най-луксозният

Паркът ще е на изкуствения остров Яс, на който вече има Ferrari World атракцион

17:05 - 07.05.2025
Важно днес

Самолетът на Вучич е минал над България на път за Москва - с извънредна спирка Баку

Русия временно е затворила въздушното си пространство

16:52 - 07.05.2025
Политика

Макрон и Мерц ще създадат съвместен "съвет за отбрана и сигурност“

Новият германски канцлер се срещна с Макрон в Париж при първото си посещение в чужбина

16:15 - 07.05.2025
Важно днес

МВР ще даде обяснения за контрабандния скандал, но на закрито заседание в НС

Осемте полицаи от Пловдив, задържали камиона с цигари край Пловдив, също ще участват на срещата

14:51 - 07.05.2025