Българската поп певица Дара става лице на Kaufland България. В основата на партньорството стои каузата за подкрепа на ученици и студенти без родители, които се нуждаят от помощ, за да продължат образованието си.
Каузата „Дари с DARA и Kaufland” ще подкрепи ученици с отличен успех от 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция. Младежите ще бъдат избирани по 2 критерия - оценките и мотивацията им за развитие.
Чрез програмата те ще имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за начало в кариерата и запознанства с водещи работодатели.
Всеки месец Дара, чиято звезда изгря с музикалното шоу "X Factor", ще призовава клиентите на Kaufland да купуват различни продукти от асортимента ѝ. От продажбите веригата ще отделя средства за стипендии, които ще се разпределят от фондация BCause, чрез националната програма „Готови за успех“.
За да могат клиентите да се ориентират по-лесно в магазина, всички продукти, част от кампанията, ще носят обозначението - „Дари С DARA и Kaufland”.
Първите „продукти с кауза“, препоръчани от 25-годишната Дара са ягодов донът и шоколадов кронът - тематичен избор предвид предстоящия Свети Валентин.
„Много се вълнувам за това, което започваме с Kaufland. Общата ни кауза не е просто проект или работен ангажимент, а мисия, в която дълбоко вярвам. Тази кампания е органично продължение на менторството и подкрепата на млади хора, която реализирам в различни формати през последните години.", каза Дара.
„Чрез партньорството ми с най-големия ритейлър у нас ще дадем шанс на ученици и студенти от цялата страна да продължат образованието си. Знам колко е важно някой да ти даде шанс да се развиваш и да се учиш, за да станеш това, което искаш. Радвам, че с Kaufland ще направим това възможно – ще подкрепим амбициозни млади хора без родители.“, допълни изпълнителката.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: