Министерството на туризма ще получи допълнителни 2,43 млн. лв. към своя бюджет за тази година, за да рекламира зимните курорти в България.
Това стана ясно на заседанието на Министерски съвет в сряда, а целта е "масираната рекламна кампания" да спаси зимния сезон и да стабилизира българския туристически бизнес в условията на Covid-пандемията.
Миналата седмица германският канцлер Ангела Меркел обяви, че ще опита да намери общо европейско решение за затваряне на зимните курорти този сезон поради разпространяващия се коронавирус. Ако това се случи обаче, загубите за страната ни ще са над 1 милиард лева, каза министърът на туризма Марияна Николова.
В началото на ноември тя сподели, че между 60 и 80 на сто от очакваните туристи няма да посетят зимните ни курорти този сезон, а загубите в зимния туризъм се очертават около 250 млн. лв.
Рекламната кампания, която от МТ ще правят, ще бъде насочена основно към българските туристи и към балканските - от Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Северна Македония. Причината е, че редовните полети от останалите части на Европа са все по-редки, а посещението на страната ни с автомобил от съседните страни е предимство.
За мото на кампанията за предстоящия зимен сезон бе избрано миналия месец - "Зимните спортове укрепват Вашето здраве".
"Не повтаряйте грешката Ишгл": Ще останат ли ски пистите затворени до края на 2020?
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: