Комуникационната група dentsu обяви създаването на нова глобална творческа агенция, която обединява досегашните звена и екипи на агенциите DentsuMB и Isobar. Това бе съобщено от глобалният главен изпълнителен директор на dentsu International Уенди Кларк и глобалният главен творчески директор Фред Леврон по време на Международния рекламен фестивал Cannes Lions.

Dentsu Creative е част от стратегията на компанията за подобряване на клиентската ангажираност с фокус върху креативността като неизменна част от интегрираните услуги на dentsu.

Dentsu Creative цели да даде възможност за трансформация на бизнеса и брандовете през призмата на модерното творчество – представянето и прилагането на идеи, които сами по себе си създават култура, променят обществото и въвеждат бъдещи иновации.

Ръководена от Фред Леврон, Dentsu Creative обединява 9,000 творчески експерти от 46 пазара в цял свят, пряко ангажирани с 37,000 експерти в сферата на медиите и потребителското преживяване в dentsu International, които ще работят в тясно сътрудничество с творческия екип на dentsu в Япония. В югоизточна Европа, Dentsu Creative се управлява от творческия директор Мариус Тиану, който ще отговаря за екипите на агенцията в България, Хърватия и Румъния.

“Знаем, че клиентите ни очакват с нетърпение промяната на начина, по който се създават и управляват брандове. Това е причината да направим този сериозен преход в начина, по който подхождаме към креативността. Подходът ни се основава на принципите на т. нар. Modern Creativity - нов метод на работа, който поощрява по-близки отношения с медиите и съвместна работа без ограничения, подобрявайки ефективността между създаването и позиционирането на рекламата. Новата стратегия ще обедини уменията и възможностите на нашите екипи за създаване на креативни решения за нашите клиенти и да изгради вълнуващо бъдеще за всички нас“, коментира Тиану.

Dentsu Creative събира в себе си уникалното ДНК на dentsu от над 120-годишен японски професионализъм с богатия опит в изграждането на марки в съвременния медиен свят. Албена Петрова, Партньор клиенти за dentsu Югоизточна Европа, споделя, че новата агенция ще използва задълбочена информация за потребителското поведение, за да създава идеи, които са достатъчно големи, за да живеят навсякъде, достатъчно смели, за да очертаят нови територии и достатъчно богати, за да създадат персонализирано преживяване.

“Dentsu Creative предлага опростено и модерно творческо предложение, отговарящо на нуждите на нашите клиенти. В България работим усилено върху създаването на все по-висока ефективност при изграждането на кампании и сме горди, че този подход вече се възприема и в целия свят. Сега имаме възможност да свържем ключовите си таланти с най-правилните възможности в най-правилното време. Гъвкавите екипи и липсата на териториални ограничения, превръщат Dentsu Creative в мощен глобален модел, приложим на локално ниво”, казва Петрова.

Dentsu Creative идва със силна визуална идентичност, създадена като творчески израз на срещата на Изтока със Запада. Тя събира в себе отдадеността на dentsu към работата и трансформиращата сила на творчеството.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Слави Трифонов пожела на Кирил Петков и Асен Василев "да се задавят с власт"

Слави Трифонов се възмущава, че от "Продължаваме Промяната" звънят на депутатите му

Христо Иванов: Трябва да търсим възможните съгласия преди нова вакханалия на разделение

"Ние сме на кръстопът между повече разделение и овладяване на парадоксите"

Два самолета с отзовани руснаци отлетяха от София

Очаква се броят на пътниците да е около 170