Технически проблем в системата на Банка ДСК доведе до множество сигнали за необяснимо изчезване на средства от сметките на клиенти.
От банката съобщават, че имат проблеми с "дублиране" на плащания и че надвзетите суми ще бъдат възстановени в "най-кратък срок". Това ще стане автоматично.
"Във връзка с установена на 16 юли 2024 г. техническа грешка, свързана с дублирано отчитане на картови операции на клиенти:
Екипът на Банка ДСК информира, че сумите от всички дублирани картови трансакции ще бъдат налични по сметките на клиентите утре сутрин, 17 юли 2024. Това ще стане автоматично, не е нужно действие от страна на клиентите," съобщават от банката.
По-рано клиенти се оплакаха, че не могат да получат достъп до сметките си през електронното приложение, имат проблеми с разплащанията с банковата си карта или установяват, че са били дублирани трансакции.
Заради масовите опити да проверят салдата по сметките си през целия ден се съобщава и за проблеми с мобилното банкиране, където при опит за влизане се появява грешка с код 90: "Поради защита от претоварване броят на паралелните потребители е ограничен. Моля, опитайте по-късно" или други проблеми с достъпа до приложението.
От банката допълват, че клиентите, които имат нужда от допълнителна информация или съдействие, могат да се свържат с центъра за обслужване на клиенти на *2375 / 0700 10 375 или call_center@dskbank.bg.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: