Effie® България обяви победителите в своето 17-то издание. Наградите Effie са известни сред рекламодателите и агенциите в световен мащаб като най-изявеното признание в бранша и награждават всички форми на маркетингови активности, които допринасят за успеха на търговските марки.
На гала церемония в четвъртък вечер агенция Noble Graphics спечели три златни и една сребърна награда и получи приза за „Най-ефективна агенция“.
На второ място е агенция guts&brainsDDB, а третото място заеха от Saatchi&Saatchi и Switch Productions.
На върха на класацията „Най-ефективен рекламодател“ застанаха три компании и една неправителствена организация – Carlsberg Bulgaria, Обединена млечна компания, Перно Рикар България и Фондация „Документалисти“.
Като „Най-ефективна търговска марка“ бяха обявени три бранда - Malfi Gin, Пиринско и Фондация „Документалисти“.
В тазгодишното издание на конкурса Effie България участваха комуникационни агенции и рекламодатели с кампании, създадени за България и реализирани на българския пазар в периода 1 януари 2023 – 31 август 2024 година.
Победителите бяха определени от жури, съставено от 22 професионалисти с богат опит в различни сфери на индустрията.
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.
За повече от 50 години спечелването на Effie се превърна в световен символ на постижение. Днес Effie празнува ефективността си в световен мащаб с над 55+ програми, обхващащи 125+ пазара, включително Global Effie, регионални програми в Азиатско-тихоокеанския регион, Африка/Близкия изток, Европа и Латинска Америка и национални програми на Effie.
Започнал за първи път през 2011 г., Effie Index разкрива най-ефективните агенции, клиенти и търговски марки в световен мащаб, регионално, на местни пазари и в продуктови категории.
Индексът предоставя поглед върху това кой стои зад идеите, които работят по целия свят.
В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.
На церемонията, водена от Десислава Минчева-Раул, кореспондент на bTV за европейските институции и във Франция, бяха връчени общо 3 златни, 6 сребърни и 6 бронзови награди.
Пълен списък на победителите в Effie Awards България 2024 можете да разгледате тук. Конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и се провеждат с подкрепата на bTV Media Group и bTV Radio Group – генерални медийни партньори, и Visa – златен спонсор.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: