eMAG пусна новата си програма „От България“, която предлага на малките местни производители достъп до един от големите български канали за онлайн търговия. Платформата им предоставя възможност за продажба на техните продукти в eMAG Marketplace.
Едно от основните предимства на програмата са над 1 200 000 потенциални клиенти, на които местните производители ще могат да предлагат своите продукти, след като се присъединят в eMAG Marketplace. Също така ще могат да се възползват и от подкрепата на eMAG в началото на онлайн присъствието си в платформата. Допълнително, за тях ще има по-ниски комисиони, а за НПО-та, регистрирани в програмата, комисионата ще бъде 0%.
„За малките предприемачи регистрацията в eMAG Marketplace е възможност за достъп до над един милион потенциални клиенти, а за потребителите – за лесно и бързо закупуване на местните продукти, които търсят, независимо от това къде в страната се произвеждат. По този начин eMAG ще подкрепи малките производители и занаятчийските традиции. Повишеното търсене ще доведе до нови работни места и така за местните общности ефектът на програмата ще бъде дълготраен и устойчив” - казва Разван Бланита, директор на eMAG Marketplace България.
В "От България“ могат да се включат и възползват малки производители, неправителствени организации със самофинансирани производствени дейности и занаятчийски ЕТ – независимо от сферата им на дейност, с изключение на хранителната индустрия. Техният оборот, регистриран през последната фискална година, трябва да не надвишава 150 000 лева.
Очакванията на платформата са, че за първата година приблизително 200 местни производители ще се включат в програмата с над 25 000 продукта. В момента търговците, регистрирани в eMAG Marketplace, които отговарят на изискванията на „От България“, предлагат над 1000 продукта в 29 категории.
За да бъдат по-лесни за разпознаване от страна на клиентите, продуктите в програмата ще бъдат маркирани на уебсайта и в мобилното приложение на eMAG с етикет „От България“.
Прогнозите са, че пет години след стартирането малките производители, регистрирани в платформата, ще са реализирали чрез eMAG Marketplace общи продажби, възлизащи на 14,2 милиона лева.
Търговците, които желаят да продават чрез eMAG Marketplace в рамките на инициативата, трябва да произвеждат в България, в съответствие с всички законови правила и разпоредби, като техните продукти могат да включват занаятчийски изделия, направени в малки серии.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: