Заключителната вечер на Sofia Fashion Week в края на миналия месец, бе подобаващо открита с впечатляващо модно шоу на най-новата серия смарт часовници Huawei Watch GT 5, чиято глобална премиера бе в Барселона само ден преди това.
Новите серии Huawei Watch GT 5 и Watch GT 5 Pro предлагат общо 12 варианта с различен дизайн и размер на дисплея, а богатата колекция за дамите и кавалерите се допълва от новото издание на емблематичния HUAWEI Watch Ultimate, а именно HUAWEI WATCH ULTIMATE GREEN EDITION.
Премиерата на новата колекция смарт часовници на Huawei бе отбелязана с модно ревю с аутфити на Global Brands Store, което е петото поред съвместно ревю на двата бранда, спечелили приза за Модна колаборация за 2023 г. То бе открито с анонс на новите серии от дългогодишния посланик на Huawei - Ивет Лалова, наскоро добавила и майчинството към множеството си роли.
Global Brands Store и HUAWEI представиха повече от 20 сета, отразяващи есенните тенденции в дамската и мъжката мода на водещите световни марки. Дамската колекция включваше красиви и авангардни рокли, подчертаващи женствеността, динамични спортно-елегантни аутфити, както и официални сетове, насочвайки към различните роли на жената в днешно време.
Мъжката мода от своя страна подчертаваше оригиналността, естетиката и смелостта с помощта на Huawei Watch GТ 5 моделите. На сцената различните модели бяха допълнени от класически, но същевременно удобни и разнообразни сетове, които представиха тенденциите за новия сезон, предлагащи комфорт, много цветове и елегантност.
„Новите ни есенно-зимни предложения вече са тук, за да помогнат на всеки да намери аутфитa, с който да изрази своята уникална връзка със съвременния свят. По отношение на тази уникалност сме истински впечатлени и от богатата колекция часовници, които представи Huawei тази есен. Всеки детайл от аутфита може да бъде израз на нашата индивидуалност, на личното послание, с което влизаме във всеки един конкретен момент и ситуация, и точно това представихме с днешното модно ревю.”, сподели Ралица Попова от Global Brands Store.
По време на трите дни на Sofia Fashion Week, в демо зоната на Huawei гостите бяха попитани и дали биха си купили втори смарт часовник само заради дизайна му. Близо 500 участници бяха абсолютно единодушни в отговора си – „Да!“.
„Резултатите от тази анкета категорично показват, че в модните среди един смарт часовник просто не е достатъчен. Вече наложени като продукти с богата функционалност на личен лайфстайл асистент, смарт часовниците на Huawei все по-уверено дефилират и като истински моден аксесоар, показващ статус и стил, под мотото Fashion Edge на колекцията ни за 2024 година“, сподели Емилия Кирилова от името на Huawei.
Всички часовници от новите серии са съвместими с Android и iOS, предлагат издръжливост на батериите съответно до една и две седмици за 41/42mm и 46mm моделите, възможност на смяна на каишките и богато разнообразие от циферблати за допълнително персонализиране. Те са вече на българския пазар в ексклузивни пакетни предложения с продукти от аудио сериите на Huawei до края на октомври, в цялата партньорска мрежа на Huawei – Yettel, A1, Vivacom, Технополис, Zora, Техномаркет, Ozone.bg, Techmart, Laptop.bg, Ardes.bg, Plesio и други партньори на дистрибутора Polycomp.
"Това е 12-тото издание на Sofia Fashion Week и сме щастливи, когато на него виждаме 2 на пръв поглед различни бранда да обединяват сили и вдъхновение в името на модата в България. Високите технологии и модата могат да си партнират и това се вижда много ясно в последните години", сподели Мария Бонева за Sofia Fashion Week.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: