еssence & Catrice събраха стотици звездни гости на магическо градинско парти в София Снимка: © essence

Две компании, лидери на българския пазар на гримове, еssence и Catrice отпразнуваха успеха на новите си колекции чрез градинско парти в София. На събитието гостите се забавляваха с магическо огледало, грим предизвикателства, боулинг, селфи спотове и още.

Изпращането на лятото бе отпразнувано под звуците на отличителния вокал на Елена Брусарска и хаус ритмите на DJ Marten. Сред гостите бяха стотици видни представители на българските медии и ценители на качествената козметика.

Събитието очарова с приказната си атмосфера на магическа градина, която съчетава финия почерк на Catrice, заедно с цветни интерактивни кътове, вдъхновени от младежкия дух на еssence.

Стената, наречена “Ring for magic” изненада гостите с различни грим подаръци. Имаше и тематичен боулинг с кегли от спирали. Играейки на него, посетителите си спечелиха различни подаръци.

еssence & Catrice събраха стотици звездни гости на магическо градинско парти в София

Междувременно за безупречната визия на част от присъстващите се погрижиха грим мастъри, част от активацията “Колело на късмета” - от него се падаха различни грим предизвикателства.

Освен да запознае гостите отблизо с най-големите новости от света на гримовете на еssence & Catrice, събитието целеше да засвидетелства плановете на двата бранда за още по-мащабно разрастване на Българския пазар.

България заема специално място в сърцата ни като ключов пазар, който се фокусира върху грижата за външния вид. Бъдещите ни планове за essence и Catrice в България са амбициозни. Виждаме голям потенциал за допълнителен растеж, въпреки че вече заемаме добри позиции тук. Нашата мисия е да продължим да предоставяме на нашите български клиенти иновативна и качествена веган козметика, като им дадем възможност да подчертаят своята уникална красота и да останат верни на принципите си и грижата към природата.", сподели Ивона Худан, главен маркетинг мениджър на VM2 Cosmetics за региона.

България е ключова част от нашата стратегическа визия и очакваме с нетърпение да разкрием повече за своите творчески планове тук", допълни Худан.

Като водеща марка в Европа по продажби, essence е воден от мисията да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството.

Козметичната компания поставя приоритет на това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижат за околната среда и животните, казват нейни представители. essence се гордее с това, че приоритизира естествените и веган съставки в своите продукти, като гарантира за безопазност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС.

Catrice се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Водени от мотото "Това не е магия, това е грим", марката поема отговорност както към хората, така и за околната среда.

Техният козметичен бранд е изграден върху четири основи за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност.


Текстът е рекламна публикация.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Живот

Хакери препродадоха билети за турнето на Тейлър Суифт в Европа

Колко сигурни са билетите на Eventim

20:11 - 07.05.2024
Важно днес

Коя е Ива Иванова - новата изпълнителна директорка на фонд "Земеделие"?

Досегашният шеф на фонда стана служебен министър на земеделието

18:57 - 07.05.2024
Кино и сериали

Истинската история зад войната на зърнените закуски в „Unfrosted"

Конкуренцията между Kellog и Post е сравнявана с тази на Ford и General Motors

17:55 - 07.05.2024