Fanta предизвиква феновете да тестват уменията си с #WhatTheFanta

Fanta обяви началото на #WhatTheFanta - нова интерактивна кампания, която предизвиква хората да разгадаят мистерията около новата вкусова комбинация на напитката.

Кампанията започва в началото на май и ще продължи до 4 септември 2022 г. на официалния сайт на Coca-Cola България и в приложението Coca-Cola App, както и в социалните мрежи на компанията, където ще могат да бъдат открити всички указания.

Почитателите на най-новото предложение на Fanta за българския пазар ще могат да участват в няколко мисии в ролята на „дегустатори“, които трябва да разкрият четирите тайни съставки от вкуса #WhatTheFanta.

Създадена специално за потребителите от поколението Z, които живеят цветно, обичат да преоткриват света и не се боят да опитват нови преживявания и вкусове, лимитираната #WhatTheFanta е вдъхновена от загадъчни вкусове, провокиращи уменията, сетивата и въображението.

Докато се впускат в поредица от мистериозни мисии, безстрашните и любопитни почитатели на бранда имат шанса да спечелят различни награди, сред които дронове, плажни кърпи и куфари, вдъхновени от дестинацията на мистериозния вкус.

Цветната напитка провокира феновете да тестват имат ли нужните умения, за да приемат предизвикателството и да разгадаят тайния вкус на #WhatTheFanta.

„Забавлението винаги е стояло в основата на Fanta. Нашата първа мисъл е „как можем да внесем свежест в понякога сивото всекидневие?“. И при стартирането на новата кампания #WhatTheFanta не беше по-различно, защото искахме да намерим нови оригинални начини за взаимодействие с нашите потребители. Знаем, че всеки обича да бъде предизвикван да изследва вкусове и загадки – особено мистериозни, и сега потребителите имат възможност да тестват уменията си“, каза Дора Стрезова-Николова, изпълнителен директор на Кока-Кола България.

Лимитираната #WhatTheFanta се предлага в бутилки от 500 мл. и може да бъде открита в търговската мрежа у нас между май и септември 2022 г.

Подробности за кампанията феновете могат да намерят на сайта на Coca-Cola България, както и в приложението Coca-Cola App (Google Play, App Store).


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Да пушиш не е готино - дори и да си Джена Ортега

Майката на актрисата се включи в дебата онлайн и даде съвет на дъщеря си

16:07 - 03.06.2023

Радев не смята, че кабинетът на Денков и Габриел е експертен

Президентът отказа да коментира протестите срещу него

15:49 - 03.06.2023

Турция изпраща войски и военна техника през България в Косово на фона на размириците там

Турция планира да изпрати специални военни части в Косово в отговор на искане на НАТО

14:23 - 03.06.2023

Френският уличен артист, чието сърце принадлежи на украинския народ

Художникът Кристиан Гюми, известен като C215, показва силата на Украйна в стенописи

14:00 - 03.06.2023

Русия забърка Apple и САЩ в "шпионски заговор" и ги обвини, че са хакнали хиляди iPhone-и

Разузнавателната служба ФСБ твърди, че е разкрила шпионска операция на САЩ. Apple отхвърля обвиненията

13:24 - 03.06.2023

17-годишен тийнейджър победи световния No. 1 в шахмата Магнус Карлсен навръх рождения си ден

Що се отнася до подаръците за рожден ден, победата над световния №1 определено е запомнящ се такъв

12:04 - 03.06.2023

Zamunda ще бъде блокирана заради "Се таа, брат" и други "БГ Хитове до скъсване"

Причината за решението на съда се оказа иск за незаконно разпространяване на българска музика

11:08 - 03.06.2023

Стотици загинаха при една от най-тежките влакови катастрофи в Индия

Най-малко 288 души са загинали, а повече от 850 са ранени

09:43 - 03.06.2023

Украйна има възможност да си върне Крим тази година, смята британският военен министър

Той смята, че Путин може да не получава точна информация за случващото се на фронта

09:24 - 03.06.2023