Fanta предизвиква феновете да тестват уменията си с #WhatTheFanta

Fanta обяви началото на #WhatTheFanta - нова интерактивна кампания, която предизвиква хората да разгадаят мистерията около новата вкусова комбинация на напитката.

Кампанията започва в началото на май и ще продължи до 4 септември 2022 г. на официалния сайт на Coca-Cola България и в приложението Coca-Cola App, както и в социалните мрежи на компанията, където ще могат да бъдат открити всички указания.

Почитателите на най-новото предложение на Fanta за българския пазар ще могат да участват в няколко мисии в ролята на „дегустатори“, които трябва да разкрият четирите тайни съставки от вкуса #WhatTheFanta.

Създадена специално за потребителите от поколението Z, които живеят цветно, обичат да преоткриват света и не се боят да опитват нови преживявания и вкусове, лимитираната #WhatTheFanta е вдъхновена от загадъчни вкусове, провокиращи уменията, сетивата и въображението.

Докато се впускат в поредица от мистериозни мисии, безстрашните и любопитни почитатели на бранда имат шанса да спечелят различни награди, сред които дронове, плажни кърпи и куфари, вдъхновени от дестинацията на мистериозния вкус.

Цветната напитка провокира феновете да тестват имат ли нужните умения, за да приемат предизвикателството и да разгадаят тайния вкус на #WhatTheFanta.

„Забавлението винаги е стояло в основата на Fanta. Нашата първа мисъл е „как можем да внесем свежест в понякога сивото всекидневие?“. И при стартирането на новата кампания #WhatTheFanta не беше по-различно, защото искахме да намерим нови оригинални начини за взаимодействие с нашите потребители. Знаем, че всеки обича да бъде предизвикван да изследва вкусове и загадки – особено мистериозни, и сега потребителите имат възможност да тестват уменията си“, каза Дора Стрезова-Николова, изпълнителен директор на Кока-Кола България.

Лимитираната #WhatTheFanta се предлага в бутилки от 500 мл. и може да бъде открита в търговската мрежа у нас между май и септември 2022 г.

Подробности за кампанията феновете могат да намерят на сайта на Coca-Cola България, както и в приложението Coca-Cola App (Google Play, App Store).


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Текстове от партньори

Kaufland спестява над 11 млн. кг. хранителни отпадъци

10:38 - 26.04.2024
Кино и сериали

Игра на сериали или защо вече нямаш нужда от паролата на гаджето си

С ТВ план от А1, сами дирижирате сърфирането из различни абонаменти за стрийминг и развлекателни дигитални услуги

10:37 - 26.04.2024
Важно днес

За Борисов всички възможности за разговори с ПП-ДБ са "счупени"

Борисов не изключи следващият парламент да е в различна конфигурация заради участието на Ваня Григорова във вота

10:10 - 26.04.2024
Важно днес

Бориславова: Росен Желязков действа като пленник на Пеевски и Борисов

ПП-ДБ не изключват да управляват с ГЕРБ след изборите, но само при ясни условия и споразумение

08:23 - 26.04.2024
Важно днес

Журналисти облякоха черни дрехи в ефир в знак на протест срещу спорна реформа в Словакия

Журналистите на словашкия обществен оператор протестират срещу реформа, която създава опасения за свободата на медиите

07:55 - 26.04.2024
Важно днес

49-ото Народно събрание ще има поне още едно извънредно заседание (Обновена)

Парламентът ще заседава извънредно във вторник

07:35 - 26.04.2024