21-то издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА отново е тук след едногодишна пауза. По данни на организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции за ФАРА 2021 са събрани общо 409 заявки, като само за Творческия фестивал има подадени 370 заявки от 31 български агенции.
Фестивалът ще отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании през последните две години.
За първи път ще се въевде и изцяло нов Медиен фестивал, който ще награди агенциите с най-отличителни стратегии в използването на медийните канали. Осем агенции вече са подали 39 кандидатури за тези призове.
„За първи път от двадесет години ФАРА се провежда отново в София, за първи път на открито, за първи път в творческото жури има представители на толкова много агенции и за първи път две години ще бъдат събрани в едно издание на Фестивала. Вярваме, че по традиция настоящото издание на Фестивала ще се превърне във вдъхновител за промяна, развитие и израстване на нашата индустрия", казва Чавдар Кенаров, заместник-председател на БАКА, при откриването на FARA UNUSUAL 2021.
Фестивалът се провежда от 8 до 11 септември в рамките на Sofia Summer Fest, където събира професионалистите от комуникационния бранш.
На 9 септември са планирани за представяне и първи кръг журиране проекти от категориите Медийна кампания, Craft, Кампания и изцяло новата Бранд адаптивност. В нея се състезават рекламни форми, които променят образа, дейността или продукт на бранда в отговор на непредвидена социална или пазарна ситуация.
На 10 септември ще се проведе лекционен панел, по време на който посетителите ще могат да се запознаят отблизо с едни от най-изявените специалисти от бранша на световно ниво и да обменят добри практики, идеи и ноу-хау. Пълната програма на събитието можете да видите на сайта на ФАРА.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: