Фестивалът на Българската асоциация на комуникационните агенции и най-голям форум за креативната индустрия в България тази година се завръща в град Пловдив. Това ще бъде двадесет и второ издание на конкурса.
Комуникационните агенции могат да подават своите заявки в два фестивала – Медиен и Творчески.
Платформата за подаване на заявки е отворена за участие, като крайният срок за подаване на заявки е 21 април 2022.
За втора поредна година ФАРА ще бъде домакин и на Медиен фестивал, който ще отличи открояващите се със стратегия и креативност медийни кампании. Заявки се приемат в 3 основни направления с общо 11 категории.
В следване на непрестанното развитие на комуникационния пазар, организаторите на фестивала представят няколко новости в категориите. Творческият фестивал ще приема заявки в четири секции с 12 основни категории, разделени на общо 38 категории и подкатегории.
Оформят се четири секции, в които са разпределени конкурсните категории:
- Storytelling
- Craft
- Tactics
- Grand Jury
Въвеждат се две изцяло нови за конкурса основни категории:
- Storytelling & Film Craft
- Topical and Real Time Marketing
От началото на 2022 година БАКА стана най-новият член на Art Directors Club of Europe и представител на още една от най-престижните организации в Европа и света, свързани с рекламата. Благодарение на това членство, ФАРА влиза в системата от национални фестивали, победителите от които имат шанса да се състезават за отличията на ADCE Best of European Design & Advertising Awards.
Наградените със злато заявки на фестивала ще получат правото безплатно да участват на международния фестивал ADCE Awards и да бъдат включени в The Annual of Annuals – електронно издание, което представя всички най-добри примери на рекламата и дизайна в Европа. Същевременно отличените със сребро и бронз ще имат възможност да участват при преференциални условия.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: