Куриерската платформа Glovo обяви началото на социална програма, насочена към сътрудниците си, наречена „Ангажиментът на Glovo“ . Програмата представлява серия от инициативи, предназначени да подобрят опита на куриерите, които работят с платформата.
За да предостави по-голяма сигурност и защита на куриерите, Glovo инициира безплатна тренировъчна програма по безопасност на пътя. До края на 2022 г. в нея ще се включат над 100 куриери, които си сътрудничат с българската версия на приложението, съобщават от компанията.
С курсовете по безопасност, които са ключов елемент от „Ангажиментът на Glovo“, компанията цели да допринесе за положителното развитие на пътната и лична безопасност.
10% от всички куриери на пазарите, на които програмата вече е факт, са преминали курсове за първа помощ и пътна безопасност с цел да се намалят инцидентите на пътя. Glovo въвежда и SOS бутон за куриерското приложение, предоставяйки на куриерите лесен за използване инструмент за повикване на помощ и уведомяване на властите в извънредни ситуации.
За да помогне на куриерите да развият своите умения и да открият нови възможности, Glovo предоставя на всички регистрирани доставчици безплатен достъп до дигиталната платформа G-learning. Там те ще имат на разположение повече от 15 онлайн курсове по маркетинг, IT, бизнес мениджмънт, фотография, личностно развитие и др. От Glovo смятат, че достъпът до широк спектър от знания и възможности ще помогне на куриерите да развият своя професионален път.
Като част от ангажимента си да увеличи привилегиите на куриерите, компанията инициира и програмата „Glovo Club“. Чрез нея те ще имат достъп до специални промоции на продукти и услуги, като: резервации за настаняване, отстъпки за покупка на скутери и велосипеди, и много други.
От тази седмица Glovo започва и предизвикателството „Гуру на доставките“, в рамките на което всеки куриер може да получи допълнителен бонус при постигане на определен брой поръчки за период от два месеца. Това е още една възможност за потребителите на куриерското приложение да поддържат мотивацията си и да увеличат приходите си.
„С започването на програмата „Ангажиментът на Glovo“ целим да подобрим опита на всички куриери, които използват нашето приложение. Предоставяме по-справедливи и безопасни условия, както и повече предимства при работа чрез платформата. Това е само началото на програмата и нашата мисия е да продължим да я развиваме още повече, като постоянно добавяме нови възможности. Glovo е първата компания в сектора, която започва подобна програма. Целта ни е да въздействаме положително на всички куриери. Чрез създаването на добра практика искаме да насърчим и други компании да възприемат подобни стандарти“, коментира Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo България.
Glovo даде начало на програмата „Ангажиментът на Glovo“ преди една година, като част от мисията си да подобри условията за куриерите, които си сътрудничат с платформата. От началото на октомври 2021 г. повече от 17 000 куриери в Полша, Мароко, Грузия, Казахстан, Хърватия и Черна гора вече се възползват от програмата. Това представлява почти една четвърт (23%) от всички куриери, които си сътрудничат с приложението в световен мащаб. В момента програмата почна в Босна и Херцеговина, Гана, Кения, Киргизстан, Сърбия и България. До края на годината се очаква да обхване над 22 000 куриери. До края на 2023 г. Glovo планира да въведе програмата на всички свои пазари.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: