Heineken предизвиква заклетите фенове на футбола с „11 метра до Уембли“ Снимка: © Heineken

Биреният бранд Heineken е подготвил изненади за истински заклетите фенове на футбола. На стадион "Васил Левски" в София идва световноизвестният бразилски вратар Жулио Сезар, който ще премери сили със 80 фенове по инициатива на бранда.

Heineken кани пълнолетните футболни запалянковци да вземат участие в предизвикателство с 11 въпроса, свързани със знания за най-известния клубен футболен турнир – UEFA Champions League и партньорството на световноизвестния бирен бранд с турнира.

Отговорилите правилно на въпросите в периода от 30 април до 7 май 2024 г. ще участват в томбола. 80 души от тях ще бъдат поканени да премерят сили срещу вратата на Жулио Сезар, който ще ги очаква на 12 май на специално събитие организирано от Heineken на стадион "Васил Левски" в София.

Жулио Сезар, е бивш бразилски вратар със седем сезона за италианския „Интер“, с който печели пет титли и три Купи на страната. Едно от най-големите постижения за него, като играч на „Интер“, е вдигането на „Купата с големите уши“ – тази на Шампионска Лига в сезон 2009-2010 г. Освен победител в турнира, Жулио Сезар е носител на приза „Най-добър вратар“ в Италианската Серия А две поредни години (2009 г.; 2010 г.), както и е номиниран за „Златната топка“ през 2009-а година. Постижения, които малко вратари имат във визитките си. В продължение на 10 години Жулио Сезар е и част от бразилския национален отбор, записвайки 87 двубоя. С тима на родината си Сезар участва на три Световни първенства и печели Копа Америка през 2004 г.

Всеки от 80-те изтеглени ще може да бие по една дузпа на световноизвестния вратар и ако я вкара, тогава има шанса да спечели един билет за двама за финала на UEFA Champions League, който ще се проведе на стадион Уембли в Лондон на 1 юни, 2024 година. Други 50 от всички участници в предизвикателството на Heineken ще имат възможност да си спечелят билет за двама за специална прожекция на финала, която ще се състои в София.

„11 метра от Уембли“ е част от кампанията на Heineken® „Наздраве за истински заклетите фенове“

В кампанията Heineken поставя в светлината на прожекторите онези фенове, които кръщават кучето си на най-любимия си футболист или пък дори децата си. Тези фенове, които преди всеки мач изпълняват ритуал в чест на отбора си, за да постигне той победа. Тези, които чакат с часове, за да получат автограф и тези, които са готови да станат по всяко време на денонощието, за да изгледат мача на своя любим отбор.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

От Джордж Сорос до Тръмп. Кой е Скот Бесент - новият финансов министър на САЩ

Той участва в "Черната сряда" от 1992 г. и е помагал на Демократите

17:07 - 24.11.2024
Важно днес

Севернокорейски ракети със западни части - с тях Русия удря Украйна

Компонентите са произведени в САЩ, Нидерландия и Великобритания

17:05 - 24.11.2024
Важно днес

Румънски граничен полицай е намерен прострелян в главата

Граничният полицай е трябвало да охранява избирателна секция номер 121 във Фратещи

15:50 - 24.11.2024
Важно днес

Почина големият режисьор Николай Георгиев

Георгиев е смятан за една от най-ярките фигури в театралното изкуство в България

14:45 - 24.11.2024
Важно днес

И Франция позволи на Украйна да използва нейни ракети срещу Русия

Ракетите „Scalp“ са подобни на британските „Storm Shadow“, каквито Украйна вече изстреля към врага

13:12 - 24.11.2024
Спорт

Макс Верстапен стана четирикратен световен шампион във Формула 1

С четирите си световни титли Макс Верстапен вече е част от елитната група на Формула 1, където са легенди като Ален Прост и Себастиан Фетел

12:44 - 24.11.2024