Hyatt дебютира на Българското Черноморие с пет all-inclusive хотела

Пет хотела с близо 2 000 стаи, разположени в две от най-популярните дестинации на Черноморието - Слънчев бряг и Обзор, ще станат част от портфолиото на Hyatt Inclusive Collection догодина.

Hyatt Hotels Corporations обяви плановете си за разширяване с пет all-inclusive хотела в България. Компанията продължава да укрепва лидерската си позиция в луксозния туристически сегмент, като преди по-малко от година придоби Apple Leisure Group (ALG) - водеща платформа за управление на брандирани курортни хотели.

Планираното разширяване допълнително демонстрира силата и репутацията на all-inclusive брандове на Hyatt, разраствайки се извън САЩ с цел привличане на различни групи туристи.

След съществено обновление се очаква хотелите, управлявани от Тера Тур Сервиз, да отворят врати през 2023 и 2024 г. под брандовете Secrets Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas и Alua Hotels & Resorts.

Добавянето на петте крайбрежни курорта представлява поредния важен етап в глобалната експанзия на бранда Hyatt. Това ще е и третата европейска страна след Испания и Гърция, в която ще навлезе популярната Inclusive Collection.

Добавянето на петте крайбрежни курорта представлява пореден важен етап в глобалната експанзия на бранда Hyatt. България ще е и третата европейска страна след Испания и Гърция, в която ще навлезе популярната Inclusive Collection.

„Планираното привличане на тези нови хотели затвърждава бързото развитие на нашите брандове в европейските дестинации. Тези пет хотела ще представят по подходящ начин нашите брандове в дестинация, която бързо набира популярност сред туристите от ключови пазари като Обединеното кралство, Германия и Чехия", казва Хайме де ла Мата, старши вицепрезидент по развитието за EMEA в ALG.

Вече познатото в Америка и Европа изживяване, характерно за брандовете на компанията, ще отличи разположените на първа линия в Слънчев бряг и Обзор пет all-inclusive хотела, затвърждавайки имиджа на България като една най-добрите плажни дестинации в Европа.

След реновация четири от хотелите ще бъдат отворени под новите брандове през лятото на 2023 г., а петият се очаква да отвори врати през 2024 г. Имотите включват:

  • Secrets Sunny Beach Resort & Spa – Разположен в Слънчев бряг на границата със Свети Влас. След ребрандиране и проект за обновяване ще продължи да посреща, както и досега, само гости, навършили 18 години в своите 335 стаи.
  • Dreams Sunny Beach Resort & Spa – Разположен в непосредствена близост до Secrets Sunny Beach Resort & Spa, хотелът разполага с 597 стаи и ще се погрижи за семейния сегмент от висок клас.
  • Alua Resort Helios Bay – Хотелът предлага 318 стаи в идеална среда за семейства, двойки и групи, търсещи ваканция в спокойна и ексклузивна атмосфера на първа линия на плажа в Обзор.
  • Alua Sun Helios Beach – Със своите 191 стаи, хотелът, разположен на морския бряг в Обзор, ще предлага първокласен ол инклузив продукт и превъзходни съоръжения на открито..
  • Breathless Resort & Spa – Разположен в центъра на Слънчев бряг, хотелът разполага с 395 стаи и ще отвори врати след внушителен проект за обновяване, който се очаква да приключи през 2024 г.

Планираното разширяване допълнително демонстрира силата и репутацията на all-inclusive брандове на Hyatt, разраствайки се извън САЩ с цел привличане на различни групи туристи, търсещи впечатляващи изживявания.

„Развълнувани сме, че успяхме да привлечем брандовете от Inclusive Collection на Hyatt в България и така да затвърдим българското Черноморие като привлекателна ваканционна дестинация с непрекъснато нарастваща популярност. С това партньорство ще можем да представим най-високото качество на all-inclusive продуктa на взискателните български и чуждестранни гости. Радваме се, че работим с опитен и иновативен партньор, който ще ни помогне да развием още нашите хотели в страната“, казва изпълнителният директор на "Тера Тур Сервиз" Лъчезар Тодоров.

„Тера Тур Сервиз и Hyatt си сътрудничат успешно от откриването на Hyatt Regency Sofia през 2020 г.. Сега имаме удоволствието да работим с тях по ребрандирането на тези пет знакови черноморски хотела и така да предоставим колекцията Inclusive на досегашните гости, членовете на World of Hyatt и новите потребители“, посочва Такуя Аояма, вицепрезидент по развитието, EAME, Hyatt.

Членовете на World of Hyatt вече могат да се насладят на предимствата на програмата, включително печелене и осребряване на точки, в луксозните курорти Inclusive Collection в дестинации като Мексико, Коста Рика, Колумбия и Карибите. Очаква се курортите Inclusive Collection в Европа да се включат в World of Hyatt до края на 2022 г.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple слуша руската цензура и спира достъпа до медии

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024